Мойта тойота турска ли се оказва?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
gothic_fan
Мнения: 34
Регистриран на: 10 Яну 2009 15:45

Мнение от gothic_fan » 08 Ное 2009 20:51

Scott написа:
gothic_fan написа:Колеги, не знам какво става, но тъй като аз още не съм си взел заветната селика и започвам супер много да се притеснявам. Коли след 2000-та година производство се трошат невероятно много...
Не се притеснявай - Селика 2001 за 4 години и 80к мили никакви проблеми. :thumbsup:
Продаваш ли я? :whistle:

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 08 Ное 2009 21:29

gothic_fan написа:Продаваш ли я? :whistle:
Вече замина. Celica

Zimel
Мнения: 9
Регистриран на: 06 Ное 2009 17:00
Местоположение: София

Мнение от Zimel » 09 Ное 2009 20:04

Ааа,пропуснах да кажа ,че "японското качество" при сутрешните температури аха и да не запали мотора,с алармата имам проблем отдавна, включва си се когато си поиска-ибах ти Отпадака съм си купил .
освен от теорията,повече се уча от практиката.

Аватар
gothic_fan
Мнения: 34
Регистриран на: 10 Яну 2009 15:45

Мнение от gothic_fan » 10 Ное 2009 12:05

Scott написа:
gothic_fan написа:Продаваш ли я? :whistle:
Вече замина. Celica
Тюх! Ако беше и с ляв волан щях сериозно да ти се карам, че аз търся точно черна с ръчни!!!! biggrin.gif

Stuky
Мнения: 27
Регистриран на: 21 Сеп 2009 19:07
Местоположение: София/ Варна

Мнение от Stuky » 13 Ное 2009 22:48

Zimel написа:Ааа,пропуснах да кажа ,че "японското качество" при сутрешните температури аха и да не запали мотора,с алармата имам проблем отдавна, включва си се когато си поиска-ибах ти Отпадака съм си купил .
Здрзвей колега Zimel,
Аз така като чета на твоята кола освен стопове, фарове и мигачи май нищо друго не й работи така както очакваш ти ... сервизното обслужване е кофти ... частите са скъпи (което е самата истина) ... изобщо Toyota!
Та мисля си защо не вземеш да я продаеш и да си решиш проблема?!

Поздрави smile.gif
Corolla e11 4e-fe, 1999
Corolla Verso 3zz-fe, 2003

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 14 Ное 2009 11:57

Zimel написа:Ааа,пропуснах да кажа ,че "японското качество" при сутрешните температури аха и да не запали мотора,с алармата имам проблем отдавна, включва си се когато си поиска-ибах ти Отпадака съм си купил .
Така като гледам кви глупости ръсиш, или си абсолютен хабиджия на тема обслужване на колата, или ПО-ВЕРОЯТНО, изобщо нямаш тойота, а просто си ръсиш глупости laugh.gif

Я дай малко повече инфо за колата, като ремонти правени гаранционно, че да вземе да има смисъл цялата ти тема пълна с глупави оплаквания...

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 14 Ное 2009 12:19

Има "шофьори", на които нищо не може да им се опре biggrin.gif !
Явно случая е такъв и е чиста случайност, че му е попаднала Тойота /все пак е издържала доста/, можеше доста по-отдавна да плаче в някой друг форум.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
borracho
Мнения: 70
Регистриран на: 04 Апр 2009 17:39
Местоположение: Пловдив

Мнение от borracho » 14 Ное 2009 12:45

Колега Зимел, явно не си наясно за какво става въпрос. Тойота се прави и в Турция, да. Моята е правена в Турция. В началото като разбрах, много се притесних но после прочетох, че завода на Тойота в турция е най-модерния. То като се замислиш, кое не се прави в турция, почти всичко на нашия пазар е маде ин туркей или чина, но така е, като у нас вече всичко е разбито и нищо не се произвежда. Спомням си годините когато нашите турци се изселваха. Оттук мъкнеха всякаква техника- перални, хладилници, телевизори и др, защото там нямало. а сега един телевизор и пералня не си правим, почти всяка втора пералня печка телевизор или дреха е правена там в турция. Но това е друга тема. Относно Тойота - ето аз вече съм минал около 15000 км и нищо, само смяна масло и карам. А колата я взех на 127000. Вземи си обслужи хубаво колата, стегни си я и тя ще ти се отблагодари.
Toyota Corolla D-4D 2000cm3 90hp 2004

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 14 Ное 2009 12:52

Моята е японка, но не вярвам да има разлика в качеството с тази на bоrracho. А в Турция се прави дори F16 и не съм чул НАТО да има оплаквания от турските екземпляри. Повече трябва да се притесняваме от славянските производители! От България Ровър избягаха ужасени от качеството, което даваме, да не говорим, че по улиците почти не се виждат вече Ровър Маестро, а с турски Тойоти, Рена и Пежо е пълно. Така че проблема на тази измъчена Тойота е единствено в задволаното устройство /Born in BG/.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 14 Ное 2009 20:34

колеги тъй като сте почнали да говорите за качество.....да попитам и аз нещо rolleyes.gif днес сменях летните гуми със зимни и се загледах в окачването.болтаовете на биалетите-----ръщдясали----ужаааассссс.гайките с които са стегнати са си нови-хубави сребристи а самите болтове--кафяво ръждиви.мисля че и те би трябвало да се произвеждат от неръждаем материал поне за начално вграждане тъй като колата е на 4 месеца.явно....или греша или вече слагат сякакви ментаци и то.....при първоначално вграждане.ако има някой запознат нека сподели...може и да е нормално....което ме съмнява
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 14 Ное 2009 21:06

Сашо, нито балтовете, нито гайките по предницата не се изработват от неръждаема стомана, защото тя по принцип не е износоустойчива и не е за тази работа.

Всички болтове и гайки по носещата констукция на автомобила се произвеждат от инстументална стомана, която се термообработва и след това се галванизира за да не ръждясва.

Явно твойте болтове са сменяни с някакви ментета и затова са в този вид.
А понякогя се случва и оригиналните да хванат ръжда, но в повечето случаи тя е павърхностна и не е опасна.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

sacho7803
Мнения: 345
Регистриран на: 27 Юли 2009 18:01
Местоположение: Русе

Мнение от sacho7803 » 14 Ное 2009 21:23

мерси за отговора колега.но наистина като погледне човек там около окачването........всичко свети....абе ново си е.....единствено тия болтове на биалетите кафяво-ръждиви.и то се набива на око тъй като самия край дето има вдлъбнато за шестограм е ръждив а гайката не е.явно..че биалетите са........незнам----уж нова от магазина.някои части сигурно са с доста ниско качество или както каза може да има повърхтностна ръжда която не е опасна.а защо тогава всичко останало свети като сребро????абе....надявам се че не са объркали или забравили нещо rolleyes.gif все пак...тойота...значи сигурност
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г

Аватар
heller
Мнения: 199
Регистриран на: 01 Мар 2009 08:55
Местоположение: Варна

Мнение от heller » 14 Ное 2009 22:42

zi_zi_top написа:Моята е японка, но не вярвам да има разлика в качеството с тази на bоrracho. А в Турция се прави дори F16 и не съм чул НАТО да има оплаквания от турските екземпляри. Повече трябва да се притесняваме от славянските производители! От България Ровър избягаха ужасени от качеството, което даваме, да не говорим, че по улиците почти не се виждат вече Ровър Маестро, а с турски Тойоти, Рена и Пежо е пълно. Така че проблема на тази измъчена Тойота е единствено в задволаното устройство /Born in BG/.
Колега, да не говорим за Роувър...
Там бирата беше съвсем друга, казвам ти го като очевидец. При затварянето на завода, всички произведени автомобили /около 1000 мисля/, бяха изнесени и на момента продадени.
Друг е въпросът, че Маестрото е модел от 80-те години.
Съвсем между другото англичаните внасяха буквално всяко болтче и гайка... От нашите се искаше само да ги сглобяват, а ОТК беше английско...
OFF съжалявам!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта