палене и акумулатор

mladm
Мнения: 69
Регистриран на: 12 Мар 2008 21:35
Местоположение: Враца

палене и акумулатор

Мнение от mladm » 02 Ное 2009 13:58

Скоро се сдобихме и с Корола 1.4 VVTi '06 г. и ми прави впечатление, че при запалване двигателят пали след като стартера врътне 3-4 даже май и 5 пъти. Направи ми впечатление, че окото на акумулатора е черно или поне така ми се вижда. Въпроса е дали е възможно да е от това, както и дали мога да пусна този акумулатор да се зарежда на зарядно - и wacko.gif за колко време. Акумулатора е взет с колата от дилъра в София и не знам точно какъв е.
---------------------------
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)

DMDimitrov
Мнения: 295
Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: палене и акумулатор

Мнение от DMDimitrov » 02 Ное 2009 14:26

mladm написа:Скоро се сдобихме и с Корола 1.4 VVTi '06 г. и ми прави впечатление, че при запалване двигателят пали след като стартера врътне 3-4 даже май и 5 пъти. Направи ми впечатление, че окото на акумулатора е черно или поне така ми се вижда. Въпроса е дали е възможно да е от това, както и дали мога да пусна този акумулатор да се зарежда на зарядно - и wacko.gif за колко време. Акумулатора е взет с колата от дилъра в София и не знам точно какъв е.
Акумулатора вероятно е започнал да си "заминава". Скоро може би като стане много студено тази черна точка ще стане бяла - тогава е за смяна вече. Съветвам те да си купиш един нов и да си знаеш, че минимум 3-4 години няма да ти създава проблеми.

EDIT: По принцип черния цвят на така нареченото око означава, че акумулатора е горе-долу по средата на живота си... опитай да го разклатиш хубаво и ако започне да показва леки признаци за поява на бял цвят в окото - се замисли за нов. :thumbsup:
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 02 Ное 2009 15:45

Da mojeh damu vdyhneh malko jivotec kato go zaredih no nego ostaviai ne pove4e ot 2-3 4asa na zariadno

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 02 Ное 2009 19:10

Petar написа:Da mojeh damu vdyhneh malko jivotec kato go zaredih no nego ostaviai ne pove4e ot 2-3 4asa na zariadno
Ако зарядното му зарежда с 3 ампера на час, ше зареди само 6 ампера, което си е нищо.
Според мен, трябва да си го зареди стабилно, поне 10 часа.
Ако зарядното му е от по-скъпите, те изключват когато се зареди акумулаторът.

mladm
Мнения: 69
Регистриран на: 12 Мар 2008 21:35
Местоположение: Враца

Мнение от mladm » 02 Ное 2009 22:12

зарядното е бая старо и на него пише 12V/3,5А.
---------------------------
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 02 Ное 2009 22:38

mladm написа:зарядното е бая старо и на него пише 12V/3,5А.
Значи, че за 10 часа ще заредиш 35А, а акумулаторът ти колко е?

Аватар
shtephan
Мнения: 236
Регистриран на: 06 Яну 2009 13:24
Местоположение: КАЗАНЛЪК

Мнение от shtephan » 03 Ное 2009 09:04

Просто сложи акумулатора на зарядното и ако няма компаратор за изключване процедираш така:през ноща го оставяш да зарежда за 10-12 часа, а през деня караш ,следващата вечер пак и в дъното окото ще започне да става зелено.По принцип акумулатор се зарежда с ток не по-голям от 5-8% от капацитета му.Въпроса е обаче ,че трябва да има изход за водорода.Ако капачките (след сваляне на лепенка или нещо друго) се видят - ги отвори,обикновенно са с един общ капак.Ако не ги отваряш зареждай максимум 5-6 часа с почивки от 2-3.Заслужава си да пробваш защото акумулатор да си отиде след 3 години си е драма,обикновенно вървят по 6-7 ако не е дизел разбира се.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 03 Ное 2009 19:03

по принцип идеята е да пали след няколко оборота измислено е да пази мотора от студения старт но и акумолатора е маи за смяна
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
shtephan
Мнения: 236
Регистриран на: 06 Яну 2009 13:24
Местоположение: КАЗАНЛЪК

Мнение от shtephan » 04 Ное 2009 16:07

Идеята е да качи маслото,искаш да кажеш сухия старт.Точно прав си това е идеята и затова някой път при изправен акумулатор пали различно при топъл или студен ,след дълъг престой или кратък престой,говорим за обратна иформация.Между другото при голфовете има променлива за настройка.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007

mladm
Мнения: 69
Регистриран на: 12 Мар 2008 21:35
Местоположение: Враца

Мнение от mladm » 05 Ное 2009 12:03

Снощи разклатих акумулатора и се появи зеления индикатор, което ме кара да смятам, че има надежда след едно-две зареждания да му върна животеца. На лепенката му си пише Toyota 48Аh - France. Смятам да го оставя да се зарежда 10-12h, като следя индикатора.
В книжката на колата има едни данни за "Батерията" - 1,260 : 1,2920- нормално; 1,160:1,200-слабо и т.н.(по памет). Тези показатели как се измерват и мога ли да ми ги измери някой.
---------------------------
Toyota Corolla 1.4 VVTi (E12)

Аватар
shtephan
Мнения: 236
Регистриран на: 06 Яну 2009 13:24
Местоположение: КАЗАНЛЪК

Мнение от shtephan » 06 Ное 2009 09:18

плътност на електролита,продават едно като спиртомер само ,че по-малко ,но не ти трябва окото работи на същия принцип по-добре мери напрежението два часа след заряд ,ако стои на 12,8-12,9 - става, но не по-ниско от 12,6.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта