TOYOTA Soarer 1JZ GTE
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Zvuci mi acki avanutisticno da vdigas 0.8 na stock twins samo sys regulatoara. Kato absolutno nachalo trebe da instaliras WideBand i chak sled kato sledis smesite da pipas naduva. Lineinoto povisvane na fuel nalqganeto ne vodi do syvsem lineino vdigane na gorivoto koeto realno vpryskvas ,sysnost predi da pocne da se razpada stock fuel sistemata ,da gyrmqt pompi i taka natatyka nema da moze da dokaras povece ot 15 maax 20% poveche gorivo ,zaradi tva gospod e izmislil parazitite koito sa dosta po-efektivni na motori kato toz deto imat qko bogati stock karti. A JDM 2JZ-GTE (440-ki) injectori vyv BG mislq che ima edna kupcina vyv Darki sha mozes da gi otkupis bez osobenni grizi:)FEARKiril написа:Комплекта го купих само защото свърши страшно евтино (към 300 $). Засега може дори да ползвам само регулатора. А и това бях тръгнал да копувам де. Към момента смятам да се задоволя с буст контролер и бензинов регулатор. Мисля да го настроя около 0.8 бара да видя как ще се държи и евентуално тогара да вдигна на 1.0 максимум 1.1 щото четох някаде че на 1.2 и събираш чогун от аспосите. Други подобрения който съм замислил в най-близко бъдеще са по-големичък интеркулер и 3" аспуси, а и един Апекси филтър чакам да долети тези дни от Япония.
И дотук мисля да свърши стейж 1![]()
После за следващите етапи вече ще има Аеромотив помпа и голяма торбина и 1,6 бара и така нататък![]()
Това са набързо нахвърляните ми планове. Като цяло нямам намерение да подготвям колата за Драг,Писта или Дрифт просо бърза стреет бегачка с която да си ходя на работа всеки ден. Ще се радвам на коментар и насоки.
Pri vseko poluzenie JDM Stock Twins se predavat mnogo byrzo kato vsicko zavisi ot systoqnieto im vyv momenta koeto e mn veroqtno da ne e dobro.
A za bydesteto ... 1.6 Barr sys golqma turbina toz motor nema da ponese za osobenno dylgo vreme - defakto chasti za rebuild na 1JZ nqma taka che toz plan epten ostava iluziq;)

Хобаво е найстина някой да потуши малко оганя отвреме на време и да ме свали на земята.
Състоянието на сток турботата не е никак розоро. Това го видях още като бях в Англия. Имаше масалце в смукателната система. Ясно ми е че шаиванчетата си отиват, затова е хубаво да си взема моето laugh.gif
С парарзит найстина мисля да се сдобия в последствие. Спрял съм се на Е-менидж. Но имам опасения че няма да отговор на изискванията ми за по-нататък. Нямал съм си сблъсаци с такива животинки и все още събирам информация.
Лорде според теб каква е формулата за едни бързи (и скромни) 400. Понеже не искам да правя грешни стъпки. Аиромотивите така или иначе ги пазарих и съм сигурен че ще ми свършат работа ако не сега то за вбъдеще.
Състоянието на сток турботата не е никак розоро. Това го видях още като бях в Англия. Имаше масалце в смукателната система. Ясно ми е че шаиванчетата си отиват, затова е хубаво да си взема моето laugh.gif
С парарзит найстина мисля да се сдобия в последствие. Спрял съм се на Е-менидж. Но имам опасения че няма да отговор на изискванията ми за по-нататък. Нямал съм си сблъсаци с такива животинки и все още събирам информация.
Лорде според теб каква е формулата за едни бързи (и скромни) 400. Понеже не искам да правя грешни стъпки. Аиромотивите така или иначе ги пазарих и съм сигурен че ще ми свършат работа ако не сега то за вбъдеще.
400кс са си сериозна цифра,и без карантий и добра периферия няма да е много надеждно за ежедневка.
Един съвет от мен,направи колата надеждна,идва лято,разходки море(май малко прибързах),с една дума я направи така че когато тръгнеш на някъде да не я мислиш,а да се отдадеш на удоволствието.
Един съвет от мен,направи колата надеждна,идва лято,разходки море(май малко прибързах),с една дума я направи така че когато тръгнеш на някъде да не я мислиш,а да се отдадеш на удоволствието.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
400 коня би трябвало да понесе почти всеки JZ блок. За да ги достигнеп обаче ша ти требат определено други турбини ,завоските са със керамични перки и се предават много преди да почне човек да ги превърта. Иначе ша стане със инжекторите на Дарки ,някаква смислена рентабилна и по-нова от оргиналната бензинова помпа и някакъв паразит за скалирането. Заводския кулер също требе да си замине ,както и турбо пътишатата - но те нема да са наи-скъпото звено определено.FEARKiril написа:Хобаво е найстина някой да потуши малко оганя отвреме на време и да ме свали на земята.
Състоянието на сток турботата не е никак розоро. Това го видях още като бях в Англия. Имаше масалце в смукателната система. Ясно ми е че шаиванчетата си отиват, затова е хубаво да си взема моето laugh.gif
С парарзит найстина мисля да се сдобия в последствие. Спрял съм се на Е-менидж. Но имам опасения че няма да отговор на изискванията ми за по-нататък. Нямал съм си сблъсаци с такива животинки и все още събирам информация.
Лорде според теб каква е формулата за едни бързи (и скромни) 400. Понеже не искам да правя грешни стъпки. Аиромотивите така или иначе ги пазарих и съм сигурен че ще ми свършат работа ако не сега то за вбъдеще.

Мойте планове са за лято 2010 да изтискам това което е възможно от заводските турбини, ако са живи до тогава. При всички положения всякакри тунинги ще започнат след като си я регистрирам колата. Понеже доста противоречиви мнения чувам за този акциз, а 14500 лева не ми се дават за тази кола.
Разбирам че е тъпо да си говорим празни приказки тука но според вас колко би постигнала колата със следният сетъп:
- Сток карантия
- Стик турбини
- Сток горивна система с повишено налягане
- Доволно голям предно разположен интеркилер (HDi мисля да е)
- Бустконтролер (GReddy Profec B Spec 2)
- Филтърче на Apexi
- Генерация на 76 mm от турбините до там до кадето се разделя на две
На първо време не искам да се занимавам с пигибег поради основно финансова причина. Първо самата джаджа е скъпа второ трябва и центрене от специалист (пак скъпо). Въпреки че аз съм си доста импулсивен тип и сигурно веднага след като ме накаже Жоро с GSI-ката ще хукна да копувам и паразити и големи дюзи и скорости и всичко...
Поздрави
Кирил
Разбирам че е тъпо да си говорим празни приказки тука но според вас колко би постигнала колата със следният сетъп:
- Сток карантия
- Стик турбини
- Сток горивна система с повишено налягане
- Доволно голям предно разположен интеркилер (HDi мисля да е)
- Бустконтролер (GReddy Profec B Spec 2)
- Филтърче на Apexi
- Генерация на 76 mm от турбините до там до кадето се разделя на две
На първо време не искам да се занимавам с пигибег поради основно финансова причина. Първо самата джаджа е скъпа второ трябва и центрене от специалист (пак скъпо). Въпреки че аз съм си доста импулсивен тип и сигурно веднага след като ме накаже Жоро с GSI-ката ще хукна да копувам и паразити и големи дюзи и скорости и всичко...

Поздрави
Кирил
Последно промяна от FEARKiril на 29 Окт 2009 01:37, променено общо 1 път.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
По описанието ти горе - около 350 коня на двигателя или след автомата около 300-320. Заводските инжектори са 370ки ,доста сериозна лимитация.FEARKiril написа:Мойте планове са за лято 2010 да изтискам това което е възможно от заводските турбини, ако са живи до тогава. При всички положения всякакри тунинги ще започнат след като си я регистрирам колата. Понеже доста противоречиви мнения чувам за този акциз, а 14500 лева не ми се дават за тази кола.
Разбирам че е тъпо да си говорим празни приказки тука но според вас колко би постигнала колата със следният сетъп:
- Сток карантия
- Стик турбини
- Сток горивна система с повишено налягане
- Доволно голям предно разположен интеркилер (HDi мисля да е)
- Бустконтролер (GReddy Profec B Spec 2)
- Филтърче на Apexi
- Генерация на 76 mm от турбините до там до кадето се разделя на две
На първо време не искам да се занимавам с пигибег поради основно финансова причина. Първо самата джаджа е скъпа второ трябва и центрене от специалист (пак скъпо). Въпреки че аз съм си доста импулсивен тип и сигурно веднага след като ме накаже Жоро с GSI-ката ще хукна да копувам и паразити и големи дюзи и скорости и всичко...![]()
Поздрави
Кирил

Красавица.
Знаеш ли какво,що не си я покараш така,и като и се нарадваш да я продадеш и да вземеш една ръчка,да не я сасипваш тая.
В Япония не са толкова скъпи,даже са много евтини(пред Супрата).
Знаеш ли какво,що не си я покараш така,и като и се нарадваш да я продадеш и да вземеш една ръчка,да не я сасипваш тая.
В Япония не са толкова скъпи,даже са много евтини(пред Супрата).
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта