Дизел D4D

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Катя
Мнения: 10
Регистриран на: 31 Окт 2009 09:36

Дизел D4D

Мнение от Катя » 31 Окт 2009 09:46

:help:

Здравейте, съфорумци. Наскоро си купих Тойота Ярис. Никога досега не съм карала кола да дизел. Може и да ви се струва глупав въпроса, но трябва ли да я "подгрявам" приди запалване?

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Дизел D4D

Мнение от rudolf » 31 Окт 2009 09:59

Катя написа::help:

Здравейте, съфорумци. Наскоро си купих Тойота Ярис. Никога досега не съм карала кола да дизел. Може и да ви се струва глупав въпроса, но трябва ли да я "подгрявам" приди запалване?
мисля че да,,,по стриктно като е студена и зимъска,,,следвай лампичките по таблото,подържай автомобила изправен и не му мисли.

при по стари двигатели зимата подгряват 2-3 пъти...

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 02 Ное 2009 18:04

Чакаш 10- 15 секунди, докато подкачи маслото до турбината и тръгваш.
Повече подгряване не му трябва. wink.gif
Последно промяна от Kiki на 02 Ное 2009 18:58, променено общо 1 път.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 02 Ное 2009 18:43

Kiki написа:Чакаш 10- 15 секунди, докато подкачи маслото до турбината и тръгваш.
Повече подтряване не му трябва. wink.gif
biggrin.gif
Катя написа::help:
....но трябва ли да я "подгрявам" приди запалване?
biggrin.gif :whistle:
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 02 Ное 2009 18:57

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif :thumbsup:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 02 Ное 2009 19:34

Хаха,Кики,ти добре си редактирал,но аз нямах предвид това biggrin.gif ,имах в предвид,че момата пита дали да подгрява "ПРЕДИ" палене на двигателя.А ти явно си я разбрал дали да загрява двигателя след запалване,щом говориш за качване на масло и т.н. rolleyes.gif Тва имах предвид. smile.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 02 Ное 2009 21:06

Напълно те разбрах, но реших да си поправя и неволната правописна грешка. :thumbsup:

Аватар
style
Мнения: 125
Регистриран на: 27 Фев 2008 20:39

Мнение от style » 02 Ное 2009 21:43

мммм, вече почна да работи грубичко при палене, след като е стояла няколко часа на студено sad.gif
Today. Tomorrow. Toyota.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 02 Ное 2009 21:55

style написа:мммм, вече почна да работи грубичко при палене, след като е стояла няколко часа на студено sad.gif
Нормално. wink.gif

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 03 Ное 2009 07:59

Дзял wink.gif
Carina E 4AFE LB 1992

nenko70
Мнения: 80
Регистриран на: 27 Мар 2009 11:16

Мнение от nenko70 » 03 Ное 2009 10:53

И аз за първа зима съм с мотор D-4D. Колата е Аурис. Паленето не е с ключ, а с бутон. Натискаш съединителя, после бутона и пали. Да де палеше без проблем, когато беше топло.
От два дни сутрин пали чак на третия път. Карал съм и други дизели досега, но на всичките преди палене си имаше индикатор за подгревателните свещи. Тук също има индикатор, но аз нямам контрол над подгряването. Забелязал съм, че върти стартера почти веднага с натискането на копчето, като мислех, че в студеното време ще подгрее и после ще пали. Или системата не е настроена добре или нашата нафта за нищо не става(карам само с V-Power Disel от Shell).
Може Шел още да не слагат добавка за студено време в тази нафта.
Та се чудя какво да правя.
Някой има ли идей с този начин на палене дали няма някакъв трик та да оставям по дълго да подгряват свещите.

Аватар
dany.killmister
Мнения: 200
Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път

Мнение от dany.killmister » 03 Ное 2009 11:51

Виш да ли се маха копчето и вкараи клуча,на моя GL е така

nenko70
Мнения: 80
Регистриран на: 27 Мар 2009 11:16

Мнение от nenko70 » 03 Ное 2009 12:24

dany.killmister написа:Виш да ли се маха копчето и вкараи клуча,на моя GL е така
Гледах, ама освен да го счупя друг начин за махане не видях.
А и в ръководството не открих такава екстра.

Аватар
dany.killmister
Мнения: 200
Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път

Мнение от dany.killmister » 03 Ное 2009 12:35

Ако то падне батерията как ще запалиш.питаи в ТМ АУТО

nenko70
Мнения: 80
Регистриран на: 27 Мар 2009 11:16

Мнение от nenko70 » 03 Ное 2009 12:49

dany.killmister написа:Ако то падне батерията как ще запалиш.питаи в ТМ АУТО
Питах. :)
С нова батерия за ключа.
То и няма логика да може да се пали само с механичен ключ. Тогава, какъв е смисъла от цялата система за сигурност.
С механичния ключ единствено мога да отключа шофьорската врата и да влезна в купето.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта