Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)
а при дизела същото ли е
Само на VVT-i двигателите ли се наблюдава този дефект със сегментите, някой знае ли дали не е в сила и за D4-D моторите?
въпрос към LEXUS
LEXUS аз съм с 1.6 VVT-I 2002 /но това е година на 1-ва регистрация иначе е произведена в края на 2001/ За момента не съм забелязъл такъв проблем, но ме интересува как точно ще ми удължът гаранцията като в сервизите документи пише 3 г. или 100'000 км. Ходя редовно да и сменям маслото в ТМАуто но никой не ми е казал, че гаранцията ми е удължена. И ако наистина е така не е ли добре да ида за профилактика или направо да помрънкам да ги сменят докъто може ?
Преди
Corolla 2002 1.6VVTi Linea Sol
Corolla Verso 2006 1.8VVTi Linea Sol
Prius 2008 TSpirit,RHD
BMW 520d F10 2011 Auto,RHD
Сега
BMW 520d F11 2011 Auto, Top of the range,RHD
Toyota Verso-S 2011 TSpirit Auto+Paddle Shifts,Panoramic Roof,Rev Camera,RHD
Corolla 2002 1.6VVTi Linea Sol
Corolla Verso 2006 1.8VVTi Linea Sol
Prius 2008 TSpirit,RHD
BMW 520d F10 2011 Auto,RHD
Сега
BMW 520d F11 2011 Auto, Top of the range,RHD
Toyota Verso-S 2011 TSpirit Auto+Paddle Shifts,Panoramic Roof,Rev Camera,RHD
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Taka,nai-krasivo shte e ako tozi problem te otmine,zashtoto ne pri 100%ot dvigatelite VVTI ot 2000-2002god. se poyavyava.Na kolko hiliadi km. ti e kolata,vse pak???.....Poznavam nyakolko choveka ot TM-AUTO,ediniat ot koito e montyor tochno po dvigatelite,ta toi spodeli ,che problema zasyaga predimno 1.6VVTI/tochno tvoya motor/,shtyah togava da vzimam AVENSIS ot germania proizvodstvo 99-2000god. ili COROLLA 99-2000god. i go pitah nyakoi ot tya modeli dava li problemi izvestni.Byah si izbral perfecten AVENSIS 1999-ta 1.6/110k.s./ staria motor,ne VVTI i spodelih s nego,kaza ekstra e ,no NE vzimai 1.6VVTI,che nyakoy ot tyah okolo70-100000km.pochvat da harchat mnogo maslo i togava /predi 2god./ne znaeha ot kakvo,misleha che e ot BG benzina i im slagaha dobavki za promivane predi smiana na masloto.Prichinata za harcha na maslo se dalji na segmantite,koito se zapichat v butaloto,gubiat flexibilnostta si i narastva razhoda na maslo.Problema sashtestvuva,zashtoto i kolegite ot TOYOTAOWNERSCLUB.UK se oplakvat masovo ot tozi problem za VVTI2000-2002,sled mart 2002 TOYOTA podobryava dizaina na segmentite i materiala e podobren i problema prikliuchva.I montyora i edin drug moi poznat ot TM-AUTO mi kazaha che za kolite,ZASEGNATI ot tozi problem garanciata e UVELICHENA na 5godini ili 150000km..Taka che ako imash tozi problem/slava bogu go nyamash/,tryabva da otidesh pri dilara si i da nastoiavash za oficialnata udaljena garancia,za da ne se nabutash sled 2-3god. da si gi plashtash ti tya segmenty--1500lv.Taka che otidi ,govori i shtom tvoita kola vliza v RISKOVATA GRUPA,bi tryabvalo da ne ti sazdadat problemi s udaljavane na garanciata. 

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Айде и аз в групата на Тойота ползвателите
Относно маслото - Авенсис 1.6 VVT-I (2002г) на 44х.км започна да гори масло като змей...
Тойота потвърдиха гаранция до 150х.км на тези проблемни двигатели....
Сега чакам да докарат частите и да ги сменят по гаранция.
От 2 месеца Тойота смятат, че най-накрая са открили начин да се борят със запичането на сегменти, което се получавало от прекалено загряване на зони от буталото.
Затова по думите им ще сменят: сегменти, бутала (нов модел с допълнителни маслени канали и отвори за по-добро охлаждане на буталото), щека за масло.
След ремонта в картера ще се долива с 0.5л масло повече от указаното в книжката. Затова се сменя и щеката.
Като приключи ремонта - ще върна първоначални впечатления.
Ако някой е минал през процедурата - да пише.

Относно маслото - Авенсис 1.6 VVT-I (2002г) на 44х.км започна да гори масло като змей...
Тойота потвърдиха гаранция до 150х.км на тези проблемни двигатели....
Сега чакам да докарат частите и да ги сменят по гаранция.
От 2 месеца Тойота смятат, че най-накрая са открили начин да се борят със запичането на сегменти, което се получавало от прекалено загряване на зони от буталото.
Затова по думите им ще сменят: сегменти, бутала (нов модел с допълнителни маслени канали и отвори за по-добро охлаждане на буталото), щека за масло.
След ремонта в картера ще се долива с 0.5л масло повече от указаното в книжката. Затова се сменя и щеката.
Като приключи ремонта - ще върна първоначални впечатления.
Ако някой е минал през процедурата - да пише.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Може наистина на новите двигатели да монтират модифицирани бутала от 3г, но информацията ми беше за гаранционно обслужване на стари двигатели (проблемната серия).
Според Тойота България преди около 2 месеца са получили инструкции от Тойота да сменят гаранционно и буталата.
Преди това са сменяли само сегменти....
Поне това им бяха думите....
Според Тойота България преди около 2 месеца са получили инструкции от Тойота да сменят гаранционно и буталата.
Преди това са сменяли само сегменти....
Поне това им бяха думите....

Последно промяна от slowtraveler на 30 Май 2006 17:15, променено общо 1 път.
da, na men mi smeniha samo segmenti predi 2 godini nqkyde.. mislq che na corolla 1.6 VVTi-skiq dvigatel mai e sashtiq, kazaha che si go priznavat za defekt, sled tova problemi sym nqmal dosega
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

- bravooo
- Мнения: 43
- Регистриран на: 11 Сеп 2004 20:07
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 1 път
Ne VVTi-a e vinoven ,a TM Auto
Zdraveite pichove! Ne e do segmentite, a do kompetentnostta na TM auto i drugite firmeni servizi. Na moita Corolla 1.4VVTI 2000g/80000km. tochno taka i preporuchvaha, no az se usamnih i smenih samo gumichkite. Predi harcheshe 1l/2000km ,a sled smianata na gumichkite razhoda padna na 1/8000km!!! Na Tm Auto taka im e po-izgodno da te vurzhat i da ti vzemat 1000lv za remonta. V interes na istinata gumichkite biaha mnogo zle..........iavno triabva da se smeniat na 60-70 000.
Kato za kapak turnah i edna dobavka - FORSAN, koiato edni moi priateli vnasiat ot Ukraina i efekta beshe
Nito razhod na maslo, padna mi razhoda i na benz s 1l/100 a i dvigatelia veche murka kato siamski kotarak e edna duma pulen kef.......
Kato za kapak turnah i edna dobavka - FORSAN, koiato edni moi priateli vnasiat ot Ukraina i efekta beshe

Nito razhod na maslo, padna mi razhoda i na benz s 1l/100 a i dvigatelia veche murka kato siamski kotarak e edna duma pulen kef.......

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Абе то за гумичките по принцип е така, но според теб кой производител ще се набутва да прави БЕЗПЛАТНО - по гаранция (и то удължена по тяхна воля на 5г/150х.км) такъв ремонт със смяна на бутала и промяна на нивото на маслото ако не съществува проблем?!?!
И това не е работа на ТМ Ауто, а на Тойота на високо равнище.....
Между другото в доста форуми (UK, USA, Русия) се споменава същия проблем за VVT-I двигателите. Това което ме учуди, че дори в Русия са предложили на клиент директна смяна на двигател (на 40,000км) при горене на масло.
Освен това гумичките започват да изпускат постепенно (разхода на масло се увеличава плавно), докато например при мен разхода изведнъж се появи и то в ОГРОМНИ количества, а от 5-6 дена не е пипнала масло. Явно сегмента се раздвижи, защото разхода беше около 1Л/1000км, а за последните 1000км не е мръднало(разход под 100г/1000км).
Което веднага се отрази на ауспуха - стана прашно-черен, а не мазно-черен.....
а 1/8х.км според мен също е повишен разход за съвременен двигател, въпреки че в книжката на тойота пише, че 1л/1х.км е нормално?!
Руснаците и украинците имат много добри присадки, но нормално ли е на двигател на 40-50х.км. да се налага да му слагаш присадки....
Абе - тъй като ми омръзна ежедневно да отварям капака и да гледам дали ИЗВЕДНЪЖ разхода не се е появил - отивам в сервиза да видим там какво ще измислят.... (особено щом е все още по гаранция)
И това не е работа на ТМ Ауто, а на Тойота на високо равнище.....
Между другото в доста форуми (UK, USA, Русия) се споменава същия проблем за VVT-I двигателите. Това което ме учуди, че дори в Русия са предложили на клиент директна смяна на двигател (на 40,000км) при горене на масло.
Освен това гумичките започват да изпускат постепенно (разхода на масло се увеличава плавно), докато например при мен разхода изведнъж се появи и то в ОГРОМНИ количества, а от 5-6 дена не е пипнала масло. Явно сегмента се раздвижи, защото разхода беше около 1Л/1000км, а за последните 1000км не е мръднало(разход под 100г/1000км).
Което веднага се отрази на ауспуха - стана прашно-черен, а не мазно-черен.....
а 1/8х.км според мен също е повишен разход за съвременен двигател, въпреки че в книжката на тойота пише, че 1л/1х.км е нормално?!
Руснаците и украинците имат много добри присадки, но нормално ли е на двигател на 40-50х.км. да се налага да му слагаш присадки....

Абе - тъй като ми омръзна ежедневно да отварям капака и да гледам дали ИЗВЕДНЪЖ разхода не се е появил - отивам в сервиза да видим там какво ще измислят.... (особено щом е все още по гаранция)

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
tova ne e savsem taka, za USA specialno problema sashtestvuva samo za 1ZZ-FE dvigatelia, i nai problemnite sa 98 i 99 modelite koito daje niamat VVT-i, VVT-i se postavia chak sled 00 na tozi dvigatel, kogato i problema dostga namaliava. moga da se setia za kup drugi dvigateli koito imat VVT-i i nikoga ne sa imali problem s gorene na maslo.slowtraveler написа: Между другото в доста форуми (UK, USA, Русия) се споменава същия проблем за VVT-I двигателите.
->
- bravooo
- Мнения: 43
- Регистриран на: 11 Сеп 2004 20:07
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 1 път
Masla i VVTI
slowtraveler написа:Абе то за гумичките по принцип е така, но според теб кой производител ще се набутва да прави БЕЗПЛАТНО - по гаранция (и то удължена по тяхна воля на 5г/150х.км) такъв ремонт със смяна на бутала и промяна на нивото на маслото ако не съществува проблем?!?!
И това не е работа на ТМ Ауто, а на Тойота на високо равнище.....
Между другото в доста форуми (UK, USA, Русия) се споменава същия проблем за VVT-I двигателите. Това което ме учуди, че дори в Русия са предложили на клиент директна смяна на двигател (на 40,000км) при горене на масло.
Освен това гумичките започват да изпускат постепенно (разхода на масло се увеличава плавно), докато например при мен разхода изведнъж се появи и то в ОГРОМНИ количества, а от 5-6 дена не е пипнала масло. Явно сегмента се раздвижи, защото разхода беше около 1Л/1000км, а за последните 1000км не е мръднало(разход под 100г/1000км).
Което веднага се отрази на ауспуха - стана прашно-черен, а не мазно-черен.....
а 1/8х.км според мен също е повишен разход за съвременен двигател, въпреки че в книжката на тойота пише, че 1л/1х.км е нормално?!
Руснаците и украинците имат много добри присадки, но нормално ли е на двигател на 40-50х.км. да се налага да му слагаш присадки....
Абе - тъй като ми омръзна ежедневно да отварям капака и да гледам дали ИЗВЕДНЪЖ разхода не се е появил - отивам в сервиза да видим там какво ще измислят.... (особено щом е все още по гаранция)
Stom si v garancia oste mozhe da gi maroderstvash do dupka. Fact pri men e che problema beshe ot gumichkite na klapanite i ot nisto drugo. A ATEZZA e prav che za segmenti stava duma pri 1ZZ dvigatelite, no i do sega ne sum prochel niakoi da gi e smenil.............mezhdudrugoto tazi prisadka ia slozhih profilaktichno, ne che mi se nalagashe.....prosto otzivite ot moite priateli biaha mnogo dobri.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Един маистор от сервиз на Тойота каза: " Как няма да горят масло VVT-айките и да имат проблеми, като запо4наха да им слагат сегменти на Колбеншмит, ти знаеш ли какво е японски сегмент?" Аз отговорих лакони4но, 4е не съм минал толкова километри, 4е да давам мнение за японските сегменти, но предполагам, 4е е прав 4овека 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта