Yaris или Aygo?
е то и ярето вътре има шум.между другото вчера ме возиха в аурис 2007година 1.4 дизел и в него си има шум от гуми и от мотор както при ярето.явно на тия тойоти нещо забравят да им слагат шумоизолационни материали biggrin.gif или....нещо моя слух се е изострил.....незнам...шумни са.
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- slowtraveler
- Мнения: 6173
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Новия ярис (на една седмица) Д4Д ми се стори почти безшумен....
Дизеловия двигател почти не се чува вътре, а и по принцип работи много меко...
Учудва ме, че споделяте, че е шумен автомобил...
Тестовия бе 1.3 и също бе много безшумен за автомобил от този клас...
Дизеловия двигател почти не се чува вътре, а и по принцип работи много меко...
Учудва ме, че споделяте, че е шумен автомобил...
Тестовия бе 1.3 и също бе много безшумен за автомобил от този клас...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Да ви кажа на какво се спрях - определено ще е Ярис. Ходих в Тойота, гледах детайлно и Ярис и Айгото. Яриса със сигурност е поне един клас по-добър автомобил, стори ми се много по-добре изработен (поне купето) и като цяло по кола. Айгото си е сладур, обаче е толкова "пластмасов" (каквото ми беше и първоначалното впечатление за него), че няма накъде.
Лошото беше, че нямаха тестов Ярис 1.0, а само такова Айго, но човека от Тойота каза, че като возия и динамика са едно и също, само дето Айгото е много по-шумно и няма да е същото.
Сега си мисля дали да е нова или до 2-3 годишна и дали да е 1.0 или 1.33, но все нещо ще се взима
Лошото беше, че нямаха тестов Ярис 1.0, а само такова Айго, но човека от Тойота каза, че като возия и динамика са едно и също, само дето Айгото е много по-шумно и няма да е същото.
Сега си мисля дали да е нова или до 2-3 годишна и дали да е 1.0 или 1.33, но все нещо ще се взима

Ярис
Здравей, като човек/жена/ ползваща ярис, естествено ще ти го препоръчам....аз имах същата дилема преди година, но когато ми казаха, че с айгото ако поне веднъж кача мъж отпред и той забрави да си махне колана ще тръгне с колата като раничка...........и се отказах......Яриса ми вече е на две години и кусур.......много пътувам....1000км.градско и поне 2000 извънградско и с едно изключение досега нямам проблеми! Много удобна и подвижна, маневрена кола... само дето разхода не е това, за което ти говорят!
Хайде и аз да се включа като собственик на Айго от една година. Карам само градско- също по 10- 20 км на ден и ето моите впечатления за тази една година:
-количката е доста симпатична , маневрена, паркирам навсякъде без проблеми , пъргава е и за двигателя си 1.0 набира доста бързо (изстрелвам се на сфетофарите винаги първа ) , разхода не е това което пише в книжките- градско ми е над 6, но в сравнение с други ме устройва. Пълня резервоара за 50 лв и връткам цял месец, излиза ми по-евтино и от градския транспорт. Разходите за данъци, каско и т.н. са също ниски. Оказа се с доста здраво окачване -минавам през 5-6 Ж.П. линии докато стигна до работа, по път с много дупки и това всеки ден отиване и връщане-засега нямам проблеми. Купето си е широчко вътре -мъжа ми е 195 см. и аз не съм ниска
Управлението определено не е като на трабант- управлява се с лекота, не е нужно да хвана лоста с две ръце за да сменя предавка (като при Авенсис), волана е лек, уредите са си прегледни, съединителя е удобен - не се налага да скачам с тежестта си за да го натисна. За градските ми нужди- да отида на работа, на пазар,разходки....върши перфектна работа .Не бих го заменила за по-голяма и скъпа кола !
С това хубавото свършва. Има си и доста кусури:
- шумно купе, вибрациите са сериозни- като мини трактор е, някои изпълнения в интериора са си направо смешни -жапката се отваря с ВЪЖЕ?!? Липсва борд компютър, което за тези пари нямаше да е лошо да се сложи, още повече че е кола от новия век
)) Климатика е доста слаб . Тонколоните са зле, а уж е мюзик едишън
И все пак ако трябва да избирам според нуждите си-пак избрала Айго. За извънградско си имаме Авенсис -там като се кача возията е далеч....далеч...а и шума и вибрациите липсват.
За скромните си градски нужди Айго е перфектна и здрава! Ako ми трябваше кола за извън града и за други нужди, освен да купя хляб и да отида на работа- никога не бих избрала отново тойота. Според мен качеството и отдавна е мит , а цената не оправдава митове
Но това е лично мнение разбира се.
Успех с избора
-количката е доста симпатична , маневрена, паркирам навсякъде без проблеми , пъргава е и за двигателя си 1.0 набира доста бързо (изстрелвам се на сфетофарите винаги първа ) , разхода не е това което пише в книжките- градско ми е над 6, но в сравнение с други ме устройва. Пълня резервоара за 50 лв и връткам цял месец, излиза ми по-евтино и от градския транспорт. Разходите за данъци, каско и т.н. са също ниски. Оказа се с доста здраво окачване -минавам през 5-6 Ж.П. линии докато стигна до работа, по път с много дупки и това всеки ден отиване и връщане-засега нямам проблеми. Купето си е широчко вътре -мъжа ми е 195 см. и аз не съм ниска

С това хубавото свършва. Има си и доста кусури:
- шумно купе, вибрациите са сериозни- като мини трактор е, някои изпълнения в интериора са си направо смешни -жапката се отваря с ВЪЖЕ?!? Липсва борд компютър, което за тези пари нямаше да е лошо да се сложи, още повече че е кола от новия век


И все пак ако трябва да избирам според нуждите си-пак избрала Айго. За извънградско си имаме Авенсис -там като се кача возията е далеч....далеч...а и шума и вибрациите липсват.
За скромните си градски нужди Айго е перфектна и здрава! Ako ми трябваше кола за извън града и за други нужди, освен да купя хляб и да отида на работа- никога не бих избрала отново тойота. Според мен качеството и отдавна е мит , а цената не оправдава митове

Успех с избора

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 11 госта