Мнение
от ALTEZZA » 25 Яну 2006 11:11
ta izprintih shemata za tvoita Celica, malko po razlichna e ot gornata, no ideiata e gore dolu sastata. pri low speed na motorite dvata motora sa svarzani posledovatelno, kato gi zahranva edinstveno CDS bushona(rele #1 e otvoreno, rele #2 e na pozicia 3-4, rele #3 e zatvoreno). togava dvata ventilatora si razdeliat 12V v zavisimost ot tova koi kolko mu e saprotivlenieto. za high speed parvia motor(R1) se zahranva ot RDI bushona, pak vtoria motor(A1) se zahranva ot CDS bushona(rele #1 e zatvoreno, rele #2 e na pozicia 3-5, rele #3 e zatvoreno), kato togava dvata motora sa paralelno edin na drug i vseki edin ot tiah poluchava po 12V. tai kato pri teb goriat i dvata bushona, bih tarsil prichinata v parvia motor(R1) ili okolo nego, tai kato toi moje da bade zahranvan i ot dvata, pak vtoria motor(A1) nikoga ne se zahranva ot RDI bushona.
za da proverish parvia motor(R1, cooling fan, namira se ot shofiorskata strana), razkachi mu konektora, svarji akumolator i ammeter kam nego i vij kolko tok harchi, v knigata mu davat che triabva da e 5.2-8.2A
za da proverish vtoria motor(A1, condenser fan, ot pasajerskata strana), sastata procedura, no gledash za drugi cifri, 9.2-11.0A at 20*C(68*F)
-
Прикачени файлове
-

- IMG_1149.JPG (147.92 KiB) Преглеждано 4091 пъти
->