V koq voda?!?El Camino написа:9. Лятото макс. 5% антифриз във водата.
Vnimavai da ne si precakash vodnata pompa s tazi voda, za6toto antifriza q smazva. Su6to taka po-gust antifirz ohlajda po-dobre mai, za6toto i to4kata mu na kipene e po-visoka.
V koq voda?!?El Camino написа:9. Лятото макс. 5% антифриз във водата.
За това си около 100% прав, за смазването опита е доказал, че не си:).Japanese_fever написа:Moje da prozvu4i tupo, no sum si mislq, 4e originalnite trubi (gumeni ili plastmasovi) izolirat vuzduha v intake po-dobre otkolkoto metalnite trubi na aftermarket CAI, SRI i t.n.El Camino написа:
Та съвета ми е - НА НИКОЙ не вярвайте. Един термометър за кола със вътрешна и външна температура, кабела в интейка и око да пипне.
Ne znam samo dali ne6to se podobrqva, ako uviesh trubite na intake-a s nqkakvo izolira6to folio.
A be japanes, da ne ti se e razvalilo RSG-to? Kvi sa tia smisleni izrechenia ot teb? laugh.gif laugh.gifJapanese_fever написа:Moje da prozvu4i tupo, no sum si mislq, 4e originalnite trubi (gumeni ili plastmasovi) izolirat vuzduha v intake po-dobre otkolkoto metalnite trubi na aftermarket CAI, SRI i t.n.El Camino написа:
Та съвета ми е - НА НИКОЙ не вярвайте. Един термометър за кола със вътрешна и външна температура, кабела в интейка и око да пипне.
Ne znam samo dali ne6to se podobrqva, ako uviesh trubite na intake-a s nqkakvo izolira6to folio.
Във водата за миене на предното стъкло ...Japanese_fever написа:V koq voda?!?El Camino написа:9. Лятото макс. 5% антифриз във водата.
Vnimavai da ne si precakash vodnata pompa s tazi voda, za6toto antifriza q smazva. Su6to taka po-gust antifirz ohlajda po-dobre mai, za6toto i to4kata mu na kipene e po-visoka.
Шибедаха е съвсем друго. Аз говоря за основата на предното стъкло, точно където свършва капака на коша - там има повишено налягане. Виж някоя снимка от колата във въздушен тунел и ще ти стане ясно.rudolf написа: оффтопик.аз мисля че е точно обратното,,,,,като крилото на самолет,,,през шибадака-духа ли ти или дърпа?
Тя Миатата си има сток един oil cooler (oil/water), но той е средна работа, щото е вързан с антифриза - за да се ползва и за загряване на маслото като е студено. Едно време група N рали колите (323 GTR) са го сменяли пак с по-голям на Мазда, но не знам дали са му слагали отделна водна система.El Camino написа:2. Oil cooler
Да си провериш маркучите преди това, че ако има застаряла гума, да не се сцепи след като смениш капачката и вдигнеш налягането. Най-добре ако ще вдигаш налягането, смени маркучите с нови да си сигурен. Виждал съм го да се случва това не на една кола - без значение Миата или не.El Camino написа: 5. Капачка за налягането от 1,1bar нагоре
Не виждам смисъл от тоя термостат и не знам колко ще е добре да караш двигателя на по-ниска температура от колкото препоръчват.El Camino написа:6. Термостат Jackson Racing 71°
Аз съм с това Koyo, но да знаеш, че е голям и тежък. Едно време нямаше много избор. Сега има и по-малки май. Чувам, че доста хора напоследък ползват Mishimoto - по-евтитни са от Koyo и малко по-тънкиEl Camino написа:7. Радиатор със 55mm например Koyo
Ами запушват се дупките около радиатора за да не го заобикаля въздуха - така всичкият въздух, който влиза в устата минава през радиатора. Има огромен ефект като караш на писта или ръчкаш някъде другаде с висока скорост.El Camino написа:8. Оптимиране на въздухоподаването, квото и да значи това.
Аз слагам на моите коли към 10% пролетта/лятото и минавам на 50/50 като почнат да падат под нулата температурите.El Camino написа:9. Лятото макс. 5% антифриз във водата.
Повдигане на капака не. Рязане отгоре и т.н. става, но трябва после да се занимаваш с бояджии и т.н.El Camino написа:10. Повдигане на капака на двигателя или рязане или т.н.
... ссс това за парното-ного сериозно ме замислиMX5 написа:Шибедаха е съвсем друго. Аз говоря за основата на предното стъкло, точно където свършва капака на коша - там има повишено налягане. Виж някоя снимка от колата във въздушен тунел и ще ти стане ясно.rudolf написа: оффтопик.аз мисля че е точно обратното,,,,,като крилото на самолет,,,през шибадака-духа ли ти или дърпа?
Защо мислиш на почти всяка кола, вентилацията за купето се отваря точно около основата на предното стъкло и на скорост, с изключен вентилатор, въздуха във вентилацията се движи в посока в купето - точно обратното на когато отвориш шибедаха ...
I na men mi se oburkaha ponqtiqta, bez da se buzikam.rudolf написа:... ссс това за парното-ного сериозно ме замислиMX5 написа:Шибедаха е съвсем друго. Аз говоря за основата на предното стъкло, точно където свършва капака на коша - там има повишено налягане. Виж някоя снимка от колата във въздушен тунел и ще ти стане ясно.rudolf написа: оффтопик.аз мисля че е точно обратното,,,,,като крилото на самолет,,,през шибадака-духа ли ти или дърпа?
Защо мислиш на почти всяка кола, вентилацията за купето се отваря точно около основата на предното стъкло и на скорост, с изключен вентилатор, въздуха във вентилацията се движи в посока в купето - точно обратното на когато отвориш шибедаха ......начи нинам,,,объркаха ми се понятията,,,
Az ti kazah che 1 mesec karah s termometyr. Naprawi i ti taka i shte widish na kolko wyprosi shte si otgoworish sam:).Japanese_fever написа:Mersi, az ve4e si go obqsnih.
Da, logi4no e da e taka.
Ti probi li farewall-a da si rugnesh konusniq filter tam ili ne si o6te? biggrin.gif
I vuob6te kupi li si aftermarket intake?
по скоро се опитвам да развъждавам върху профила му,,,и ч коя част се пада края на капака.Bass_Man написа:Ами забележи каде се намират крилата на самолета спрямо тялото му и какво има зад тях .rudolf написа:
... ссс това за парното-ного сериозно ме замисли...начи нинам,,,объркаха ми се понятията,,,
Ами направил го е така точно да вкарва въздух под капака (това му е целта, а не да изкарва навън) за на двигателя духовите инструменти дето ги е отворил там да го питаш защо ... то е ясно защо де ... за гъзарияrudolf написа:по скоро се опитвам да развъждавам върху профила му,,,и ч коя част се пада края на капака.
този мод го видях от хасселгреен инженеринг ае86
http://www.youtube.com/watch?v=z09AdRmc7MI
има ли възможност този мод да зависи от ъглите на движение-капак и предно стъкло???
възможно ли е в цялата сметка да участва и надналягане което влиза през предната решетка??
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта