Вземи напълни една туба - примерно 20л. След това с разграфен съд премери литрите и ще видиш как съм го измислил.jovko написа: Не знам как го измисли това, хайде.
Ама сигурно не ти се занимава.

Защото не мога да намеря толкова голям тариран съд.slowtraveler написа:Кики, защо не пробваш направо да 'заредиш' тариран съд, а не 20л туба????
По БДС дозиращата система има право на -+3% съответно бензинджийте се възползват с пълна сила от закона. При проверка 9.6 при 10 литра са точно -3% + 100 милилитра в маркуча...Kiki написа:Защото не мога да намеря толкова голям тариран съд.slowtraveler написа:Кики, защо не пробваш направо да 'заредиш' тариран съд, а не 20л туба????
Аз имам една стъклена колба, разграфена на два литра.
Като тръгвам за чужбина винаги си слагам една пластмасова туба - 10 л в багажника с нафта. На нея има една отметка 10 л.
Като я напълня, винаги е по- малко нафтата. Момчетата по бензинастанцийте ме уверяват, че тубата ми е фалшива.
Един път реших да я премеря с колбата и се оказа, че в нея до това положение, докъдето почти винаги зареждат- 10л., има 9.6л.
А, ако заредиш 60л., колко ли ще е наистина!?
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Абсолютно съм съгласен с тези 3%, ама защо винаги са минус, а никога плюс? biggrin.gifdiver написа:По БДС дозиращата система има право на -+3% съответно бензинджийте се възползват с пълна сила от закона. При проверка 9.6 при 10 литра са точно -3% + 100 милилитра в маркуча...Kiki написа:Защото не мога да намеря толкова голям тариран съд.slowtraveler написа:Кики, защо не пробваш направо да 'заредиш' тариран съд, а не 20л туба????
Аз имам една стъклена колба, разграфена на два литра.
Като тръгвам за чужбина винаги си слагам една пластмасова туба - 10 л в багажника с нафта. На нея има една отметка 10 л.
Като я напълня, винаги е по- малко нафтата. Момчетата по бензинастанцийте ме уверяват, че тубата ми е фалшива.
Един път реших да я премеря с колбата и се оказа, че в нея до това положение, докъдето почти винаги зареждат- 10л., има 9.6л.
А, ако заредиш 60л., колко ли ще е наистина!?
Допускам че има и някаква игра в конвертирането литри/килограми, щото кат гледам цените по борсите са за тон, пък продажните на бензиностанция са за литър....
Добре де, по твоята логика те сипват бензина когато е с повишена температура. Тои не може да изстине за три секунди, че да покаже веднага на разграфеното на тубата, че е по-малко.slowtraveler написа:Играта е в температурите на бензина biggrin.gif
Вдигнеш температурата с 2 градуса и няма да ти се занимава с модифициране на колонката....
А доколкото си спомням на колонката пишеше точност 0.5% при минимално количество 5л... Но от колонка до колонка има разлика...
Елементарни закони на физиката колега, реката не тече нагоре, полицая кат те спре не ти дава 20лв и т.н....Та и с 3% тъй... държавата дала право на бензинджийте да те цакат законно с 3%, щото 40% акцизи дет прибират са и малко....Проблема е че на некой педали тез 3% са им малко и с кофата кръщават още....Kiki написа:Абсолютно съм съгласен с тези 3%, ама защо винаги са минус, а никога плюс? biggrin.gif
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
ЕЦУ-то вика на едни чаркове наречени дюзи пиш пиш пиш....54325643 пъти пиш = 123л гориво.... по-вероятно да е нещо таковаnenko70 написа:Не съм сигурен, какъв е точно датчика за измерване на разхода, но предполагам, че е дебитомер. Възможно е и той да дава някаква грешка.
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Ето защо стават катастрофите на магистралите. Че то и тировете карат по-барзо и трябва да те изпреварят.... и после колона изнервени водачи, които няма да реагират адекватно след като тира се прибере.....aad написа:на магистрала под 4.5 не пада при точно 90км\час.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта