Въпрос за Carina Е 1,6 и 2,0
Това лошо говори за теб:(, явно си доста назад с някой неща или пък други не са ти се доизяснили. Моята карина е 1,8 107hp; 7A FE; AT191l-B......, която работи на обеднена смес!!! Дори мога да снимам допълнителният блок с дроселовите клапи и вакумния механизъм койито ги управлява монтирани към всмукателните колектори.PESHO OT MARS написа:.............Като си нов е редно повечко да четеш и питаш,.................mafiota написа:Колега,PESHO OT MARS написа:7А-FE е 110 коня не 118, и освен това 1.8 LeanBurn няма. И така като гледам си се сблъскал с единствения проблем на Карините т.е. биалетките, но на доста коли и след това този чарк е консуматив. Относно парното нали си даваш сметка какво значи зима тук и в Русия така че не се вкарвай според мен в излишни филми но ако те влвче действай.
още съм нов тук, и не бих изкал да споря, но 7A-FE го има 110 и 118 коня, като малкият е т. нар. Lean Burn
Те така е колега, има доста писано , но трябва да се чете,

http://alflash.com.ua/lean.htm
http://alflash.com.ua/leanburn2.htm
PESHO OT MARS написа:Като си нов е редно повечко да четеш и питаш, като толкова ги разбираш ми покажи 7A-FE двигател с LeanBurn система НО го искам на снимка не в auto.ru и прочие не особенно достоверни сайтове. Разликата между двата мотора я хващам с един поглед.mafiota написа:Колега,PESHO OT MARS написа:7А-FE е 110 коня не 118, и освен това 1.8 LeanBurn няма. И така като гледам си се сблъскал с единствения проблем на Карините т.е. биалетките, но на доста коли и след това този чарк е консуматив. Относно парното нали си даваш сметка какво значи зима тук и в Русия така че не се вкарвай според мен в излишни филми но ако те влвче действай.
още съм нов тук, и не бих изкал да споря, но 7A-FE го има 110 и 118 коня, като малкият е т. нар. Lean Burn
Ето ти и още материал приятелю:
http://toyota-club.net/files/02_st-expl.php
http://www.carinae.ru/forum/
http://www.toyota-club.by/forum/index.php
http://carinae.com.ua./forum/
http://toyota-club.net/files/05_st-faq.php
http://www.carina-e.ru/

Дори съм се замислил тези дни да "игнорирам" системата "лоу бърн", че ми е интересно да видя дали ще се видге мощноста на колата при по-ниски обороти
Аре дай една снимка на твоя мотор и по-спецялно дистрибуторната капачка. Тези линкове дет си пратил не доказват абсолютно нищо!mafiota написа:PESHO OT MARS написа:Като си нов е редно повечко да четеш и питаш, като толкова ги разбираш ми покажи 7A-FE двигател с LeanBurn система НО го искам на снимка не в auto.ru и прочие не особенно достоверни сайтове. Разликата между двата мотора я хващам с един поглед.mafiota написа:
Колега,
още съм нов тук, и не бих изкал да споря, но 7A-FE го има 110 и 118 коня, като малкият е т. нар. Lean Burn
Ето ти и още материал приятелю:
http://toyota-club.net/files/02_st-expl.php
http://www.carinae.ru/forum/
http://www.toyota-club.by/forum/index.php
http://carinae.com.ua./forum/
http://toyota-club.net/files/05_st-faq.php
http://www.carina-e.ru/
Дори съм се замислил тези дни да "игнорирам" системата "лоу бърн", че ми е интересно да видя дали ще се видге мощноста на колата при по-ниски обороти
П.П. Некак си съм по-склонен да вярван на това:
Код за потвърждение: Избери целия код
The largest production A-series engine was the 1.8 L (1762 cc) 7A-FE. Produced from 1993 to 1998, it was a 4-valve DOHC narrow-valve-angle economy engine. Cylinder bore was 81 mm (3.19 in) and stroke was 85.5 mm (3.37 in).
An early Canadian version produced 115 hp (86 kW) at 5600 rpm and 110 ft·lbf (149 N·m) at 2800 rpm. The common (1993 to 1994 North American) version is rated at 115 hp (86 kW) at 5600 rpm and 115 ft·lbf (155 N·m) at 2800 rpm. The engine output was changed for the 1995 to 1997 (North American) version mainly due to a change in the intake camshaft which made it rate at 105 hp (78 kW) at 5200 rpm and 117 ft·lbf (159 N·m) torque at 2800 rpm
In the United States, the 7A-FE's most common application was in the 1993–1997 Corolla (7th generation). The engine was also used in some 1994–1999 Celicas (6th generation) at the base ST trim level, as well as the Toyota Corolla's clone, the Geo Prizm.
The Indonesian and Russian version of the 7A-FE has the strongest output, 120 hp (89 kW) at 6000 rpm and 16 kgf·m (157 N·m) at 4400 rpm, with 9.5 compression ratio. It appears in the 8th generation Corolla (AE112).
It is a non-interference type engine.
Toyota never made a wide-valve angle 7A-GE based on the 7A, but many enthusiasts have created one using a combination of 7A-FE parts (block, crank, rods) and 4A-GE parts (head, pistons). Likewise, an unofficial supercharged "7A-GZE" could be built from 7A-FE and 4A-GZE parts.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Напротив линковете доказват ,че има 1,8LB ама трябва да се прегледат по обстойно.diver написа: ..... ..................
Аре дай една снимка на твоя мотор и по-спецялно дистрибуторната капачка. Тези линкове дет си пратил не доказват абсолютно нищо!
П.П. Некак си съм по-склонен да вярван на това:


Това е електрическия клапън който управлява вакумнта система за отваряне и затваряне на допълнителните дроселови клапи

Тук се вижда вакумната мембрана която управлява допълнителните клапи

А това е "ресиверчето" за вакума:

- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
По каталозите за свещи съм виждал 1,8 лийн бърн 107коня и 1,6 лийн бърн 107 коне(като моята), че са с еднакви свещи-платина или иридий с разстояние 1,3 между електродите.
На табелката на една от снимките пише 'notice......" пише да се ползват платинени свещи и да се подменят на 110 хил. км. май.
На табелката на една от снимките пише 'notice......" пише да се ползват платинени свещи и да се подменят на 110 хил. км. май.
Carina E 4AFE LB 1992
По отношение на икономията: на година минавам към 50 000 км. Ако приемем, че една кола на бензин харчи 7л/100км, а на газ - 9л/100км, то след изплащането на газовата уредба (25 000км или 6 месеца при цена около 1000 лв) на година (50 хил.км) разликата е над 2300лв в полза на газта, при сегашните цени. Нека да са 2000, като приспаднем още разни неща. За 2,5-3г се получава още една Карина Е. Разбира се " Човек предполага, а Господ разполага" и винаги може да се случи нещо непредвидено, но то рядко е нещо точно свързано с газта. Поне така сочи моят опит от 9 г. каране на газ. Иначе безспорно - най-добре си е на бензин.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Нямаше нужда от линковете само снимката на мотора ти ми е достатъчна.
Извинения
явно съм изпаднал в заблуждение.
Извинения

ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Оказва се, че изборът на пазара не е голям по отношение на Карина Е 2.0. Ходих да гледам тази:
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
Намира се на Горубляне. Внос от Италия. Покарах я, доколкото може вътре, в границите на автокъщата. Хареса ми. Добре работи и добре се управлява. С добро ускорение (в рамките на стотина метра). Разбира се, задължително трябва каране навън и преглед в сервиз. Това, което ме притеснява от пръв поглед е, че колата не е била карана дълго време (по твърдение на търговеца й искали висока цена в Италия и никой не я купувал дълго време). Има корозия по двигателя отвън, както може да се види и на снимките. Може ли дългото некаране да създаде по-сериозни проблеми? А и не е ли малко висока цената (4900лв.)?
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
Намира се на Горубляне. Внос от Италия. Покарах я, доколкото може вътре, в границите на автокъщата. Хареса ми. Добре работи и добре се управлява. С добро ускорение (в рамките на стотина метра). Разбира се, задължително трябва каране навън и преглед в сервиз. Това, което ме притеснява от пръв поглед е, че колата не е била карана дълго време (по твърдение на търговеца й искали висока цена в Италия и никой не я купувал дълго време). Има корозия по двигателя отвън, както може да се види и на снимките. Може ли дългото некаране да създаде по-сериозни проблеми? А и не е ли малко висока цената (4900лв.)?
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Колата трябваше ли да е комби?
Това което си поснал не ме кефи по две причини, защото е от Горубляне (оттам и пакетче дъвки не бих си купил камо ли кола) и второ цената е дебела с обслужването и регистрацията ще ти стъпи на цената на Авенсис 1.
Това което си поснал не ме кефи по две причини, защото е от Горубляне (оттам и пакетче дъвки не бих си купил камо ли кола) и второ цената е дебела с обслужването и регистрацията ще ти стъпи на цената на Авенсис 1.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
http://www.mobilen.bg/11254860022407427 тази гледа ли я-все пак е почти наполовина?
бивш притежател на Toyota Carina E 2,0 -3S-FE седан
ауууууу бяло комби от Италия (хич не е била служебна кола на 5-600000км) .... само на 127000км... смях. Смятай за останалото....Martinco написа:http://www.mobilen.bg/11254860022407427 тази гледа ли я-все пак е почти наполовина?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 8 госта