Здрасти, Пепи!Bass_Man написа:.
5. Не виждам сега къде са хората с дизели милионници да кажат нещо за евтината поддръжка .
Аз не съм милионник с дизелов автомобил, а съм само 140 000 хилядник.
Имам приятел, който кара един шеф на БДЖ с Тойота Авенсис 2.0 - бензин. Той води много точна сметка, колко е зареждал и колко км е изминал, защото се отчита. За измама изобщо не става дума, защото километража на колата не е пипан. Той я кара от нова.
Знаеш моя Авенсис 2.0 Д4Д.
Аз също си водя точна статистика на зарежданито на гориво.
И така:
Той за 140 000 км е заредил за 9 500 лв повече ториво от мен.

Верно, че стила на каране може да е различен, но може и моя да е по-лош, нали. И двамата караме, съотношение градско-извън градско почти еднакво.
До момента и аз и той сме сменяли само консумативи и не са давани пари за други ремонти. Но и аз и той продължаваме да караме и не се знае до колко ще стигне разликата.
Дай боже да нямаме проблеми и двамата.
По този повод все си мисля, че каквото и да сменя за по две и три хиляди лева все ще съм на печалба.

Забравих да пиша, че моята кола съм я взел на старо на същата цена на която се продаваха и бензиновите на старо в Германия. В момента е на 170 000км.
Това е!