-
jorj
- Мнения: 127
- Регистриран на: 12 Фев 2009 17:58
- Местоположение: Glasgow
Мнение
от jorj » 10 Окт 2009 13:51
Колеги , какъв може да е проблемът в двигателя на MR2 - трака като шевна машина , губи мощност и чегърта на метал?
jorj
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение
от agent dust » 10 Окт 2009 14:10
такива въпроси не се задават по форумите - иди на сервиз да ти видят колата.
status: за БАН
agent dust
-
jorj
- Мнения: 127
- Регистриран на: 12 Фев 2009 17:58
- Местоположение: Glasgow
Мнение
от jorj » 10 Окт 2009 14:38
maggkrabar написа:такива въпроси не се задават по форумите - иди на сервиз да ти видят колата.
1- днес и утре едвали има кои да я погледне 2- тук само празни прикаски ли се говорят
jorj
-
b_d
Мнение
от b_d » 10 Окт 2009 15:00
Както си го описал може да са 101 неща. Например биелен лагер.
b_d
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 10 Окт 2009 15:08
Може леко да ти е скокнал ремъка и ся да набиваш клапаните хубаво . Спри да се возиш докато е време и се докопай до шайбата с едно ключе , и направи няколко оборота на ръка да видиш дали опира .
Bass_Man
-
jorj
- Мнения: 127
- Регистриран на: 12 Фев 2009 17:58
- Местоположение: Glasgow
Мнение
от jorj » 10 Окт 2009 15:10
просто искам преди да отвора двигатела да знам горе доло какво да очаквам. Забравих да кажа че на ниски обороти свети лампата на маслото
jorj
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 10 Окт 2009 15:13
Еми най-вероятно вече няма значение точно какво и е .
Bass_Man
-
jorj
- Мнения: 127
- Регистриран на: 12 Фев 2009 17:58
- Местоположение: Glasgow
Мнение
от jorj » 10 Окт 2009 15:16
Bass_Man написа:Може леко да ти е скокнал ремъка и ся да набиваш клапаните хубаво . Спри да се возиш докато е време и се докопай до шайбата с едно ключе , и направи няколко оборота на ръка да видиш дали опира .
Пробвах няма превартане
jorj
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Uncle Dido » 10 Окт 2009 15:21
Бас Ман имаше предвид, че ангренажния ремък може да е прескочил със зъб - два. Не става въпрос дали превърта, а дали не опират клапаните. По-лесно ще ти е да го вътиш от коляновия вал, като отвиеш свещите.
Uncle Dido
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 10 Окт 2009 15:21
Взимаш един по-голям ключ , освобождаваш от скорост и въртиш по посока на движение на двигателя . Може да видиш посоката , като включиш на скорост на 5-та и бутнеш леко напред . След това освобождаваш и трябва да можеш да превъртиш вала . Ако не можеш значи си ударил клапаните . Или ти е стегнал вече мотора качествено . Но и в двата случая си доста пари назад .
Фиде нема нужда да отвива нищо . Леко като вартиш става без да отвиваш нищо . Аз на ръка с тресчотка 1/2 си превъртам дизел без отвито нищо по него . Просто трябва да въртиш лекичко и да поизчакваш да изпуска компресията тук таме .
Последно промяна от
Bass_Man на 10 Окт 2009 15:23, променено общо 1 път.
Bass_Man
-
jorj
- Мнения: 127
- Регистриран на: 12 Фев 2009 17:58
- Местоположение: Glasgow
Мнение
от jorj » 10 Окт 2009 15:23
Fido Dido написа:Бас Ман имаше предвид, че ангренажния ремък може да е прескочил със зъб - два. Не става въпрос дали превърта, а дали не опират клапаните. По-лесно ще ти е да го вътиш от коляновия вал, като отвиеш свещите.
имах предвид предвит че не може да се преварти се едно е бетониран
jorj
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Uncle Dido » 10 Окт 2009 15:24
Лошо...

Uncle Dido
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 10 Окт 2009 15:24
jorj написа:имах предвид предвит че не може да се преварти се едно е бетониран
Имаш си голям проблем . Започвай лека полека да разглобяваш . Там разни тръби , маркучи , кори , вакуми и тн .
Последно промяна от
Bass_Man на 10 Окт 2009 15:25, променено общо 1 път.
Bass_Man
-
jorj
- Мнения: 127
- Регистриран на: 12 Фев 2009 17:58
- Местоположение: Glasgow
Мнение
от jorj » 10 Окт 2009 15:25
Мерси голямо успокоение
jorj
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 10 Окт 2009 15:26
jorj написа:Мерси голямо успокоение
Че ти не си казал , че искаш да те успокояваме

.
Bass_Man
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта