
Я някой датчик, я накой спукан маркуч, я някое реле, кабел....!?

Еми вземете се двамцата и сменете всички датчици и кабели и после ни кажете дали се е оправило . А преди това може да замерите по една компресия и налягане на рейката е така за профилактика .Кузман Инджов написа:И аз съм сигурен че причината е някъде там ама ми се иска да знам малко по конкретноKiki написа:Кои знае каква дреболия е, ама хайде де!![]()
Я някой датчик, я накой спукан маркуч, я някое реле, кабел....!?
Ти, дяволе, няма ли да дойдеш да помагаш?Bass_Man написа:Еми вземете се двамцата и сменете всички датчици и кабели и после ни кажете дали се е оправило .Кузман Инджов написа:И аз съм сигурен че причината е някъде там ама ми се иска да знам малко по конкретноKiki написа:Кои знае каква дреболия е, ама хайде де!![]()
Я някой датчик, я накой спукан маркуч, я някое реле, кабел....!?
Плачевен в смисъл че нищо няма да свърши или че ще прецака колата накак?Bass_Man написа:......4. Плачевен...........
Може ли съвсем малко по подробно описание на местоположението и начина на тестване на този датчик и клапан?Bass_Man написа:........6. Също така не е зле да се провери клапана и датчика за високо налягане преди да сменявате помпи ...........
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта