Турбо измамници - "Турбомеханика" София, жк.Борово
Турбо измамници - "Турбомеханика" София, жк.Борово
Мнение от espace » 25 Сеп 2009 22:41
Внимание турбо измамници
Може ли някой колега да ми обясни как да различа ново турбо от рециклирано? Закупих от сервиз "Турбомеханика"находящ се в гр.София;жк.Борово;ул.Тодор Каблешков №1А турбо Гарет на цена 1632 лв с 12 месеца гаранция, което ми бе продадено за ново или поне така пише в гаранционната карта.С въпросното турбо изминах 6400км за 6 месеца и турбото се скапа тотално.От сервиз Турбомеханика получих бърз отказ за рекламация със съставен от тях констативен протокол,в който е посочено че повредата е причинена в следствие на твърди частици в маслената система на автомобила,което е абсурдно защото автомобила не е преглеждан,а твърдите частици описани в протокола не ги видях. При монтажа на турбото са спазени всички изисквания и препоръки посочени в гаранционната карта.Нормално ли е на ново турбо Гарет фабричиния номер да е залепен на табела върху мястото на което би трябвало да е набит този номер? Прилагам снимки на въпросното турбо.Нормално ли е според вас ново турбо да има толкова кратък живот?От един месец автомобила ми не е в движение защото чакам отговор на подадената от мен жалба в комисията по защита на потребителя.
Може ли някой колега да ми обясни как да различа ново турбо от рециклирано? Закупих от сервиз "Турбомеханика"находящ се в гр.София;жк.Борово;ул.Тодор Каблешков №1А турбо Гарет на цена 1632 лв с 12 месеца гаранция, което ми бе продадено за ново или поне така пише в гаранционната карта.С въпросното турбо изминах 6400км за 6 месеца и турбото се скапа тотално.От сервиз Турбомеханика получих бърз отказ за рекламация със съставен от тях констативен протокол,в който е посочено че повредата е причинена в следствие на твърди частици в маслената система на автомобила,което е абсурдно защото автомобила не е преглеждан,а твърдите частици описани в протокола не ги видях. При монтажа на турбото са спазени всички изисквания и препоръки посочени в гаранционната карта.Нормално ли е на ново турбо Гарет фабричиния номер да е залепен на табела върху мястото на което би трябвало да е набит този номер? Прилагам снимки на въпросното турбо.Нормално ли е според вас ново турбо да има толкова кратък живот?От един месец автомобила ми не е в движение защото чакам отговор на подадената от мен жалба в комисията по защита на потребителя.
- Прикачени файлове
-
- турбо.JPG (146.87 KiB) Преглеждано 11739 пъти
espace
viord
петър
diver
Мнение от espace » 26 Сеп 2009 15:25
Благодаря ти колега,ще чакам отговора в понеделник.петър написа:това турбо излиза че е за рено лагуна (или и др.) с двигатели DCI до 2200cc!Питах за конкретния модел и отговор ще получа в понеделник,иначе на снимка на др.такова турбо има подобна табелка!
Това е от мен,запитването го правя в германия.
Колега от Рено форума ми изпрати този адрес:
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5008S.aspx
, но съм зле с немския и англииския.Турбото на снимката от този сайт е същото като моето със същата табела,но немога да разбера Гарет ли е,ново ли е или рециклирано.Хвърли един поглед и на този сайт ако имаш време ижелание,може там да се крие отговора на моите въпроси.Предварително ти благодаря за съдеиствието.
- Прикачени файлове
-
- DSC05070.JPG (126.04 KiB) Преглеждано 11678 пъти
espace
петър
espace
петър
петър
Мнение от espace » 30 Сеп 2009 17:57
Моля за помощ.Има ли някой колега владеещ англииския и желание да ми помогне да пусна едно писмо до Гарет.Като въпросите към Гарет мисля да бъдат:
1
Нормално ли е на ново турбо Гарет фабричиния номер да е залепен на табела върху мястото на което би трябвало да е набит този номер? Прилагам снимки на въпросното турбо.
2Турбото от снимката на което се виждат номерата върху залепената табелка дали е произведено от тях и ако е дали е ново или рециклирано?
Даваите съвети какво друго да им пиша.
1
Нормално ли е на ново турбо Гарет фабричиния номер да е залепен на табела върху мястото на което би трябвало да е набит този номер? Прилагам снимки на въпросното турбо.
2Турбото от снимката на което се виждат номерата върху залепената табелка дали е произведено от тях и ако е дали е ново или рециклирано?
Даваите съвети какво друго да им пиша.
espace
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Мнение от Georgimitrovich » 30 Сеп 2009 18:17
Немога да помогна за писмото, но ми е чудно с какво ще ти помогнат от Гарет и акво целиш с това писмо до тях??? 

1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Georgimitrovich
Мнение от espace » 30 Сеп 2009 18:22
Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която съответства на договора за продажба.Georgimitrovich написа:Немога да помогна за писмото, но ми е чудно с какво ще ти помогнат от Гарет и акво целиш с това писмо до тях???
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.
Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.
(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.
(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.
Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.
(2) Ако на потребителя е предоставена гаранция и срокът на гаранцията е по-дълъг от сроковете за предявяване на рекламацията по ал. 1, рекламацията може да се предяви до изтичането на срока на гаранцията.
espace
espace
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Мнение от Georgimitrovich » 30 Сеп 2009 18:53
Първата табелка горе в ляво е като твоята според мен. И все пак с какво точно Гарет ще ти помогната, ще ти кажат че турбото не е за тази кола или пък че не са произвеждали такова турбо? После какво? Това не мога да разбера. Цитираш ми закона за защита на потребителите. Ми обади им се на тях и те ще ти кажат какви законови права имаш. Разбирам гнева ти и е напълно нормално при положение че си им дал един куп пари и колата ти не работи. Не съм запознат кавко ти пише в гаранцията за да мога да помогна и да дам някакви насоки. Преди по малко от месец се разправях с Глобул и Офис 1 за дефектен телефон и накрая ми го смениха, макар в началото упорито да отказваха.
Дано успееш да си оправиш нещата и да ти заменят турбото за тяхна сметка
Дано успееш да си оправиш нещата и да ти заменят турбото за тяхна сметка

1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Georgimitrovich
Обратно към “Черен списък на некоректни търговци и сервизи”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост