Air Intake въпроси ;)
А ти как се извъди такъв разбирач?ceko26 написа:Споко няма да си счупиш колата с подобренията, само ще ти звучи по-мощно.Кутийката е резонаторче , ще ти развали ефекта на филтъра ако стои.
Спорите за глупости всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
Айде сега като си толкова отворен да ми обясниш как ще разбере двигателя колко гориво да пусне за определено количество въздух, ако му резнем температурния датчик?
Ако не можеш да се аргументираш е редно да си промениш мнението или ще получиш червен картон.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Аз ги чупим с работещи датчици, явно това е бил проблема. Благодаря колега, отивам да режа....ceko26 написа:Споко няма да си счупиш колата с подобренията, само ще ти звучи по-мощно.Кутийката е резонаторче , ще ти развали ефекта на филтъра ако стои.
Спорите за глупости всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
П.П. Мани ги тези двамата дет ти пишат, нищо неразбират....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Коя кутийка е резонаторче ? И кой ефект ще развали ? И какво подобрение е да си режеш и без това малкото датчици ?ceko26 написа:Споко няма да си счупиш колата с подобренията, само ще ти звучи по-мощно.Кутийката е резонаторче , ще ти развали ефекта на филтъра ако стои.
Спорите за глупости всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
Както казах не спорим ! Опитвам се да убедя няколко "майсторчета" ( в това число вече си и ти ) , че въобще не им е ясно за какво иде реч и въобще не знам защо пишат в тази тема !
Я какво развитие имало.
Аматьорчета, оставете малко теорията и си изцапайте ръцете да видите на практика как е.
Големи сте разбирачи, я исключете датчика за инжекциона да видите как разбира каква смес да си пусне.
СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др. Само му трябва перка, ако е на място да не прегрее.
Бас-мане, да е писал някой, че ще има подобрения без датчици?Как пък го реши това без да съм го писал.Това твоя мисъл ли е?
А сега потърсете като сте такива читанки какво се случва като няма информация от някой датчик.
Здрав сериен двигател с заводски ограничител на оборотите, се чупи много трудно.
Аматьорчета, оставете малко теорията и си изцапайте ръцете да видите на практика как е.
Големи сте разбирачи, я исключете датчика за инжекциона да видите как разбира каква смес да си пусне.
СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др. Само му трябва перка, ако е на място да не прегрее.
Бас-мане, да е писал някой, че ще има подобрения без датчици?Как пък го реши това без да съм го писал.Това твоя мисъл ли е?
А сега потърсете като сте такива читанки какво се случва като няма информация от някой датчик.
Здрав сериен двигател с заводски ограничител на оборотите, се чупи много трудно.
Авенсис 3S-FE
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
А ся ти прочети какво съм писал аз по-нагоре за да си спестиш време да се развиваш още поне 10 години
.
Или ти учиш , като си цапаш ръцете и се въргаляш в моторно масло , като свиня в копанка ?
Викаш нищо му няма на двигателя , ще потресе ще пропуши и ще се оправи biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .

Или ти учиш , като си цапаш ръцете и се въргаляш в моторно масло , като свиня в копанка ?

Викаш нищо му няма на двигателя , ще потресе ще пропуши и ще се оправи biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
Казах да се аргументираш какво ще стане със смесите като резнеш датчика за температура на въздуха. Айде чакаме, монтьорче!ceko26 написа:Я какво развитие имало.
Аматьорчета, оставете малко теорията и си изцапайте ръцете да видите на практика как е.
Големи сте разбирачи, я исключете датчика за инжекциона да видите как разбира каква смес да си пусне.
СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др. Само му трябва перка, ако е на място да не прегрее.
Бас-мане, да е писал някой, че ще има подобрения без датчици?Как пък го реши това без да съм го писал.Това твоя мисъл ли е?
А сега потърсете като сте такива читанки какво се случва като няма информация от някой датчик.
Здрав сериен двигател с заводски ограничител на оборотите, се чупи много трудно.
Или направо да ти слагам БАН, за да не цапаш форумите с глупостите си
zdraveite
според мен бас-а е напално прав,все пак говорим за нормална работа на мотора след подмяната на променливия със статичен резистор,не за прекасване,тресене или квото и да било,след като няма да работи добре ЗНАЧИ НЕ Е УДАЧНО!!!
Аз на мойта Селика и сложих най-обиковен конус за 16лв даже не знам и марката да видя звуковия ефект,разпробих му корпуса и сложих вапросния датчик в него,притва полужение вупреки че дърпа топал въздух покрай двигателя датчика отчита вярните стойности.Ефекта при мен е само звуков,даже мисля че гори повече(не сам е засичал) но за вървене не може да се говори,ефекта е много приятно мъркане от дроселите(щото са отделни за секи цилиндър) и нищо друго.Та като захладнее ще си сложа нормалния с кутията.

Toyota Celica 2.0 16V 1994 177Bhp
"СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др."Bass_Man написа:Викаш нищо му няма на двигателя , ще потресе ще пропуши и ще се оправи biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
Ако забелязваш са много различни неща , ако не значи си за диагноза.Да прочетеш едно, а пък да разбереш друго.
За да да се изказваш като голям майстор и диагностик трябва да си минал и през цапане с масло, иначе казвай на хората само колко масло им събират колите. Не всичко е описано в интернет.
Като ти дойде кола за 2000-3000 лв. и я закачиш на стенда и всичко ти светне червено, ще се чешеш по начетената тиква с нежни бели пръстчета и ще напишеш списък с части за 1000лв. когато проблема може да е елементарен и евтин за решаване.
-Майсторе не ми работи мигача.
-Смени си кабелите и свещите!
Щял да се строши двигателя без датчик за входящия въздух! - Ама умник си дори и без практика.Къде го прочете прати линк да го видим всички.
Авенсис 3S-FE
Ако напишеш още един пост без да отговориш на въпроса ми ще получиш бан по име, IP и т.н.ceko26 написа:"СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др."Bass_Man написа:Викаш нищо му няма на двигателя , ще потресе ще пропуши и ще се оправи biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
Ако забелязваш са много различни неща , ако не значи си за диагноза.Да прочетеш едно, а пък да разбереш друго.
В За да да се изказваш като голям майстор и диагностик трябва да си минал и през цапане с масло, иначе казвай на хората само колко масло им събират колите. Не всичко е описано в интернет.
Като ти дойде кола за 2000-3000 лв. и я закачиш на стенда и всичко ти светне червено, ще се чешеш по начетената тиква с нежни бели пръстчета и ще напишеш списък с части за 1000лв. когато проблема може да е елементарен и евтин за решаване.
-Майсторе не ми работи мигача.
-Смени си кабелите и свещите!
Щял да се строши двигателя без датчик за входящия въздух! - Ама умник си дори и без практика.Къде го прочете прати линк да го видим всички.
А ето и въпроса:
Какво ще стане със смесите като резнеш датчика за температура на въздуха? Прекалено си смел с даването на глупави и рисковани съвети.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта