Air Intake въпроси ;)

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 22 Юли 2009 20:08

Споко няма да си счупиш колата с подобренията, само ще ти звучи по-мощно.Кутийката е резонаторче , ще ти развали ефекта на филтъра ако стои.
Спорите за глупости всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
Авенсис 3S-FE

b_d

Мнение от b_d » 22 Юли 2009 21:26

ceko26 написа:Споко няма да си счупиш колата с подобренията, само ще ти звучи по-мощно.Кутийката е резонаторче , ще ти развали ефекта на филтъра ако стои.
Спорите за глупости всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
А ти как се извъди такъв разбирач?

Айде сега като си толкова отворен да ми обясниш как ще разбере двигателя колко гориво да пусне за определено количество въздух, ако му резнем температурния датчик?

Ако не можеш да се аргументираш е редно да си промениш мнението или ще получиш червен картон.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 22 Юли 2009 22:02

ceko26 написа: всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
Има един албум на U2 - "Achtung baby".....Ами ако съм лаик и си махна температурния датчик на термостата, ти ли ще ми платиш основния ремонт?

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 22 Юли 2009 22:10

ceko26 написа:Споко няма да си счупиш колата с подобренията, само ще ти звучи по-мощно.Кутийката е резонаторче , ще ти развали ефекта на филтъра ако стои.
Спорите за глупости всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
Аз ги чупим с работещи датчици, явно това е бил проблема. Благодаря колега, отивам да режа....

П.П. Мани ги тези двамата дет ти пишат, нищо неразбират....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 22 Юли 2009 23:20

ceko26 написа:Споко няма да си счупиш колата с подобренията, само ще ти звучи по-мощно.Кутийката е резонаторче , ще ти развали ефекта на филтъра ако стои.
Спорите за глупости всичките температурни датчици да се орежат пак няма да се строши двигателя.
Коя кутийка е резонаторче ? И кой ефект ще развали ? И какво подобрение е да си режеш и без това малкото датчици ?
Както казах не спорим ! Опитвам се да убедя няколко "майсторчета" ( в това число вече си и ти ) , че въобще не им е ясно за какво иде реч и въобще не знам защо пишат в тази тема !

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 23 Юли 2009 12:51

Много добре си го направил :) Дай снимка с преградите :P

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 15 Сеп 2009 20:06

Я какво развитие имало.
Аматьорчета, оставете малко теорията и си изцапайте ръцете да видите на практика как е.
Големи сте разбирачи, я исключете датчика за инжекциона да видите как разбира каква смес да си пусне.
СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др. Само му трябва перка, ако е на място да не прегрее.
Бас-мане, да е писал някой, че ще има подобрения без датчици?Как пък го реши това без да съм го писал.Това твоя мисъл ли е?

А сега потърсете като сте такива читанки какво се случва като няма информация от някой датчик.
Здрав сериен двигател с заводски ограничител на оборотите, се чупи много трудно.
Авенсис 3S-FE

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 22 Сеп 2009 04:26

А ся ти прочети какво съм писал аз по-нагоре за да си спестиш време да се развиваш още поне 10 години :thumbsup: .
Или ти учиш , като си цапаш ръцете и се въргаляш в моторно масло , като свиня в копанка ? tongue.gif
Викаш нищо му няма на двигателя , ще потресе ще пропуши и ще се оправи biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .

b_d

Мнение от b_d » 22 Сеп 2009 07:15

ceko26 написа:Я какво развитие имало.
Аматьорчета, оставете малко теорията и си изцапайте ръцете да видите на практика как е.
Големи сте разбирачи, я исключете датчика за инжекциона да видите как разбира каква смес да си пусне.
СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др. Само му трябва перка, ако е на място да не прегрее.
Бас-мане, да е писал някой, че ще има подобрения без датчици?Как пък го реши това без да съм го писал.Това твоя мисъл ли е?

А сега потърсете като сте такива читанки какво се случва като няма информация от някой датчик.
Здрав сериен двигател с заводски ограничител на оборотите, се чупи много трудно.
Казах да се аргументираш какво ще стане със смесите като резнеш датчика за температура на въздуха. Айде чакаме, монтьорче!

Или направо да ти слагам БАН, за да не цапаш форумите с глупостите си

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 22 Сеп 2009 10:09

Време е да открием ловния сезон и за автомонтьрчетата сметам....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
big_paf
Мнения: 5
Регистриран на: 21 Сеп 2009 09:52
Местоположение: Пазарджик

zdraveite

Мнение от big_paf » 23 Сеп 2009 22:23

според мен бас-а е напално прав,все пак говорим за нормална работа на мотора след подмяната на променливия със статичен резистор,не за прекасване,тресене или квото и да било,след като няма да работи добре ЗНАЧИ НЕ Е УДАЧНО!!! :thumbsup: Аз на мойта Селика и сложих най-обиковен конус за 16лв даже не знам и марката да видя звуковия ефект,разпробих му корпуса и сложих вапросния датчик в него,притва полужение вупреки че дърпа топал въздух покрай двигателя датчика отчита вярните стойности.Ефекта при мен е само звуков,даже мисля че гори повече(не сам е засичал) но за вървене не може да се говори,ефекта е много приятно мъркане от дроселите(щото са отделни за секи цилиндър) и нищо друго.Та като захладнее ще си сложа нормалния с кутията.
Toyota Celica 2.0 16V 1994 177Bhp

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 25 Сеп 2009 04:06

Аве недей с този филтър за 16лв. , че ако не филтрира добре може да си съсипеш мотора доста бързо ! Хубавите конусни са за поне 70-80лв. цена в БГ . Все пак не се сменяват повече никога и парите се избиват .

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 26 Сеп 2009 10:57

Bass_Man написа:Викаш нищо му няма на двигателя , ще потресе ще пропуши и ще се оправи biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
"СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др."
Ако забелязваш са много различни неща , ако не значи си за диагноза.Да прочетеш едно, а пък да разбереш друго.
За да да се изказваш като голям майстор и диагностик трябва да си минал и през цапане с масло, иначе казвай на хората само колко масло им събират колите. Не всичко е описано в интернет.
Като ти дойде кола за 2000-3000 лв. и я закачиш на стенда и всичко ти светне червено, ще се чешеш по начетената тиква с нежни бели пръстчета и ще напишеш списък с части за 1000лв. когато проблема може да е елементарен и евтин за решаване.
-Майсторе не ми работи мигача.
-Смени си кабелите и свещите!
Щял да се строши двигателя без датчик за входящия въздух! - Ама умник си дори и без практика.Къде го прочете прати линк да го видим всички.
Авенсис 3S-FE

b_d

Мнение от b_d » 27 Сеп 2009 21:56

ceko26 написа:
Bass_Man написа:Викаш нищо му няма на двигателя , ще потресе ще пропуши и ще се оправи biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif .
"СТРОШЕН ДВИГАТЕЛ ЗАРАДИ ТЕМПЕРАТУРЕН ДАТЧИК НЯМА - може да тресе ,пуши да и др."
Ако забелязваш са много различни неща , ако не значи си за диагноза.Да прочетеш едно, а пък да разбереш друго.
В За да да се изказваш като голям майстор и диагностик трябва да си минал и през цапане с масло, иначе казвай на хората само колко масло им събират колите. Не всичко е описано в интернет.
Като ти дойде кола за 2000-3000 лв. и я закачиш на стенда и всичко ти светне червено, ще се чешеш по начетената тиква с нежни бели пръстчета и ще напишеш списък с части за 1000лв. когато проблема може да е елементарен и евтин за решаване.
-Майсторе не ми работи мигача.
-Смени си кабелите и свещите!
Щял да се строши двигателя без датчик за входящия въздух! - Ама умник си дори и без практика.Къде го прочете прати линк да го видим всички.
Ако напишеш още един пост без да отговориш на въпроса ми ще получиш бан по име, IP и т.н.

А ето и въпроса:

Какво ще стане със смесите като резнеш датчика за температура на въздуха? Прекалено си смел с даването на глупави и рисковани съвети.

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 01 Окт 2009 12:58

Без адвокат не отговарям!!!!!
Авенсис 3S-FE

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта