pomosh smina na garnitura na celika 4a fe
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 22 Сеп 2009 16:19
- Местоположение: atina
pomosh smina na garnitura na celika 4a fe
mnogo 6te sam bagodaren ako niakoi mi kaje kak da si smenia garniturata na glavata az sam v garcia i tuk iskat 1000 ev
- slowtraveler
- Мнения: 6181
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Вземаш нова гарнитура. Източваш антифриза.
Ако е с горни разпределителни валове - смъкваш ангренажа.
Смъкваш главата.
Почистваш добре мястото на гарнитурата и проверяваш дали няма прогорено в мястото на пробива на главата. Ако има - главата трябва да се шлайфа...
Ако е ОК - слагаш новата гарнитура и затягаш болтовете в определена последователност с точно определено усилие и/или ъгъл на затягане.
Обикновено последователността е от централните болтове по спирала навън...
Слагаш ангренажа, като го центроваш точно (обикновено грешките там са фатални).
След което слагаш капака на главата, наливаш антифриза и пробваш...
Тъй-като е специализирана работа, е малко трудно да го направиш самостоятелно ако нямаш нужния опит...
П.С. може да ти излезе по-евтино и ефективно да я натовариш на някой камион и да я докарат до БГ...
Ако е с горни разпределителни валове - смъкваш ангренажа.
Смъкваш главата.
Почистваш добре мястото на гарнитурата и проверяваш дали няма прогорено в мястото на пробива на главата. Ако има - главата трябва да се шлайфа...
Ако е ОК - слагаш новата гарнитура и затягаш болтовете в определена последователност с точно определено усилие и/или ъгъл на затягане.
Обикновено последователността е от централните болтове по спирала навън...
Слагаш ангренажа, като го центроваш точно (обикновено грешките там са фатални).
След което слагаш капака на главата, наливаш антифриза и пробваш...
Тъй-като е специализирана работа, е малко трудно да го направиш самостоятелно ако нямаш нужния опит...
П.С. може да ти излезе по-евтино и ефективно да я натовариш на някой камион и да я докарат до БГ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 22 Сеп 2009 16:19
- Местоположение: atina
blagodaria kolega problema e drug 4e triaba da sfalia raspredeitenite valove mai za da se dobera do boltovete na glavata imi se vijda malko tegavo
kak da stane tova,parvo da prekaram vsi4ko na belezi,i posle da sfalia zabnoto kolelo na vala.kakvi sa opasnostite slet kato sfalia valovete,blagodaria predvariteno,
kak da stane tova,parvo da prekaram vsi4ko na belezi,i posle da sfalia zabnoto kolelo na vala.kakvi sa opasnostite slet kato sfalia valovete,blagodaria predvariteno,
- slowtraveler
- Мнения: 6181
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Колега, Georgimitrovich е дал много полезен линк....
http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... ad4afe.pdf
Ползвай го. Явно не си си направил труда да прочетеш какво е написано вътре.
Там ще видиш какви за маркировките и как да разглобяваш/сглобяваш стъпка по стъпка.
Ще видиш и къде са маркировките..
Също така там е описано с каква сила и в какъв ред да се затягат болтовете...
С главата не работи 'на око' - за да нямаш проблеми трябва болтовете да бъдат затегнати точно в определения ред и определено усилие.
Ползвай динамометричен ключ и спазвай точно инструкциите..
http://www.celicatech.com/imagearchive/ ... ad4afe.pdf
Ползвай го. Явно не си си направил труда да прочетеш какво е написано вътре.
Там ще видиш какви за маркировките и как да разглобяваш/сглобяваш стъпка по стъпка.
Ще видиш и къде са маркировките..
Също така там е описано с каква сила и в какъв ред да се затягат болтовете...
С главата не работи 'на око' - за да нямаш проблеми трябва болтовете да бъдат затегнати точно в определения ред и определено усилие.
Ползвай динамометричен ключ и спазвай точно инструкциите..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 22 Сеп 2009 16:19
- Местоположение: atina
niakoi mojeli da mi dade niakakva inforacia za botovete na glavata s kaka tip kamak se odvivat ne e 6estogram,niakakva snika 6te sa mnogo bagudaren,dnes mahnah angrenaja sao ot gore go ishuzih bez da go razlabvam,sfalih i dinamoto valovete,dali posle po sa6tiat na4i moga da go ka4a bez da imam problemi,blagodaria predvaritelno,a tuk namerih niakakav dinamometri4en klu4 za 130 ev brun mislia4e e markata,blagodaria na vsi4ki kolegi
Колега, при ваденето на разпределителния вал от страната на смукателните колектори има една особенност.Преди да извадиш вала трябва да фиксираш установачното зъбно колело към основното със 6мм болче.(Зъбното колело на този вал е съставено от две зъбни колела-установачно на което са направени белезите за зацепване и ГМТ и основно зъбно колело,между двете зъбни колела има пружина, която ако не се фиксират, измества едно спрямо друго зъбните колела с 2 зъба.)Ако вече си извадил вала намести зъбните колела едно спрямо друго и гификсирай.
CARINA E 4A-FE LB
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 22 Сеп 2009 16:19
- Местоположение: atina
s kakvo da zameria glavata dali e kriva
sfalih glavata i se 4udia moga li da ia izmia s vodostruika bez da sfaliam klapanite kakto e?
Re: s kakvo da zameria glavata dali e kriva
Дори е желателно да я измиеш.varkolak666 написа:sfalih glavata i se 4udia moga li da ia izmia s vodostruika bez da sfaliam klapanite kakto e?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Ако още не си разместил местата на повдигачите (чашките) заедно с паричките (пуловете), ги извади един по един ,опаковай с хартия ги ги надпиши щотото от водоструйката ще литнат и ще стане мазало.Огледай внимателно къде е духната гарнитурата най-често на този двигател е между цилиндрите точно там на блока има едни много малки каналчета почисти ги с дълга стоманена тел.Обикновено духат гарнитури защото каналчетата са задръстени.Успех!
Човек и добре да живее умира .......
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 22 Сеп 2009 16:19
- Местоположение: atina
imali zna4enie ako sam obarkal mestata na pulovete pri men biaha zatisnati to4no tezi kanal4eta.dnes zatvoih vsi4ko .predi da sfalia dekoto si go beliazah na glavata i se nadiavam vsi4ko da e naret vsi4ko mi e na belezi i safpada to4no.utre 6te vidia kakvo 6te stane,ot kade se obezvazdu6ava nai dobre,vijda 4e ima edno bol4e do termostata dali moje ot tam?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта