2007 Camry
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
kakvo iskash da kajes? s remak e mnogo po lesna rabotata, po bezshumno e i niama da se razpune. ima 1.5l turbo dvigateli na toyota koito sa s nad 250 konia i bez problemi si karat sas stock timing belt, che i dori i do 300 konia nikoi ne se e oplakval ot belt-a
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
Nishto ne sum kazal po vuprosa belt vs chain...... no iavno toyota sa reshili che v momenta ne im triabva 1.5L koito da pravi XXX HP sus timing belt, a sa go engeneervali sus chain! Ne govorim za turbo motori a spesificno za 3.5L NA. Sushto taka ot mnogo vreme ima motori sus chain koito vuv normalnia raboten jivot na motora, da rechem 200K-300K mili, ne se raztiagat!
3MZ-FE, V6, 3.3L dvigatelia vse oste e v deistvie, postavia se na Highlander i Sienna. osnovnata razlikata mejdu 2GR-FE i 2GR-FSE koiato az znam e che 2GR-FE idva s 6 injectora, pak 2GR-FSE idva s 12. osnovnata prichina da pochnat da praviat tezi dvigateli s veriga spored men e che tova sa interference dvigateli, t.e. ako se skasa, butalata ste udariat klapanite, verigata po trudno se kasa.
->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта