COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Мнение от Georgimitrovich » 31 Авг 2009 12:31
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Georgimitrovich
Me4oKyX
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 31 Авг 2009 16:12
Ако е така - започни да вдигаш шум на високо ниво - официални писма до представителството на Тойота за източна Европа, с копия до местните представители, като казваш какво искаш.
Дали замяна на скоростна кутия, или автомобил и т.н.
Но трябва да им предложиш разумно решение....
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Vesko
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 31 Авг 2009 16:51
Никога не се знае какво ще кажат когато ножа опре до кокала - спокойно могат да твърдят, че нищо не се е случило, и ти отиваш за пръв път с молба за смяна на изделието, а предходните пъти само са правили диагностика)...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от pavel » 31 Авг 2009 17:16
нищо не отбелязват в сервизната книжка освен техн обслужване.
питах ги казаха че не се пишело там а имало база данни при тях в компа, как да ги накарам да пишат вътре всичките простотии които вършат защото очевидно това са експерименти с колата ми!
pavel
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 31 Авг 2009 17:56
Искането също им го предай писмено, за предпочитане с техен подпис, че са го получили (ако решат да си правят оглушки и да не отговарят).
Ако не друго, поне ще ги постресне и ще се замислят, че нещата вземат сериозен обрат...
Ако откажат да ти дадат такъв документ, без забавяне изкарвай тежката артилерия - отказват да ти кажат какви интервенции правят на личния ти автомобил. Това писмо вече трябва да е адресирано до по-горните инстанции, с копие до местния сервиз.
Досега при подобни случаи веднага след отказ за съдействие от Варненския сервиз, съм се обръщал директно към производителя, чрез представителството за Източна Европа, и с копие до София и до местния сервиз.
Винаги съм получавал адекватен отговор и реакция - обикновено в София им нагряват шушоните и от там вземат бързи и ефективни мерки, въпреки, че се правят на учудени, че до момента не съм се обърнал към тях - те щели да решат проблема веднага, без да се налага да вдигам шум извън България...

Ако смяташ да се възползваш от съветите - драсни ЛС. Ще пием по едно кафенце и ще ти обясня личния си опит по-нашироко....

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Рошко
pavel
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 01 Сеп 2009 01:00
По-горното важи ако автомобила е записан на частно лице ! Ако е на фирма не те бъркат.Georgimitrovich написа:свържи се със защита на потребителите.........................
И задължително им искай подпечатан и подписан протокол с извършените до момента работи по автомобила ! Защото техния компютър утре може да изгори ! ( заедно със зградата например )
Bass_Man
- Akima
- Мнения: 7451
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Мнение от Akima » 03 Сеп 2009 04:03
Да не стане случая на един приятел, който я караше неговата все едно е пълен автоматик и на въпроса ми знае ли, че кутията е ръчна той се засмя и ми вика как бе автоматична е.
Иначе лично мнение - ММТ не е от добрите идеи на Тойота!
Akima
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 03 Сеп 2009 10:11
Нещо май понятията се объркахаAkima написа:А би ли описал как го караш това ММТ, защото споменаваш автоматик,а после сам се поправи ,че е ръчна с електронно управление?
Да не стане случая на един приятел, който я караше неговата все едно е пълен автоматик и на въпроса ми знае ли, че кутията е ръчна той се засмя и ми вика как бе автоматична е.
Иначе лично мнение - ММТ не е от добрите идеи на Тойота!

Колега, какво разбираш под ръчна кутия с електронно управление?
Ако е ММТ си я караш като автоматик, защото електрониката мисли вместо теб. Конкретното изпълнение на механиката няма значение...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Akima
- Мнения: 7451
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Мнение от Akima » 03 Сеп 2009 18:43
Източник:MMT - MultiMode manual transmission
M/M uses the same mechanical components as a traditional manual, but with an electronically controlled clutch. Accelerator pedal should be treated in the same way as on a conventional manual but ease off slightly when requiring a gearchange. There are three mode settings:
M - Manual Mode (Sequential) for dynamic driving
* Full control of gear changes
* Real manual feel
* Quick gearshift
* Sequential sporty feel
E - Easy Mode (Automatic) for comfort and economy
* Shifts are made for the driver
* Manual transmission with clutchless gearchange
* Accelerator control similar to standard manual
Es - Easy Sport Mode (Automatic) for sportier shift pattern
* Shift pattern has been optimised for sportier performance
* Recommended ‘auto’ mode
* Accelerator control similar to standard manual
http://www.toyota.co.uk/bv/About_Toyota ... y/MMT.html
Източник:Automatic Transmission
The transmission transfers the engine's power from the crankshaft to the driveshaft (which, in turn, sends it on to one or more axles and the driving wheels). An automatic transmission does this using a torque converter rather than a manually operated clutch. A torque converter uses hydraulic pressure to engage and disengage the transmission gears from the engine. Some automatic transmissions have three speeds; more sophisticated versions have four with the fourth gear acting as the overdrive to help reduce engine rpm. (A few ultra-expensive exotic cars have five-speed automatic transmissions.)
Benefit: An automatic transmission allows the driver more comfort and ease of use than a manual transmission, particularly in urban and stop-and-go driving situations. (See also Electronically Controlled Automatic Transmission [ECT], Gear Ratio and Overdrive.)
http://www.toyota.ca/cgi-bin/WebObjects ... english%3E
Това разбирам аз.

Akima
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 04 Сеп 2009 00:12
Това, че тойота са решили да си кръстят така трансмисията (ръчна) не отменя това, че електрониката се грижи за превключването и на практика това става автоматично.... Все едно да кажа, че хидравличния автоматик е механичен, защото мога механично да му огранича скоростта на 'втора'...
Не съм карал тойотската ММТ, но съм карал съм опелче с техния аналог на ММТ - ами кара се едно към едно със всички други 'автоматици'...
Описанието на 'автоматика' в канадския сайт не отговаря на истината, защото са се ограничили само на автоматиците с хидротрансформатор...
Съответно в описанието на ММТ, като прочетеш sport performance и ми става доста смешно...
По същата логика каква е скоростната кутия на nissan GT-R или DSG на WV?!?!
Ръчна ли е или автоматична, при условие, че можеш спокойно да си я оставиш в автоматичен режим????
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Scott » 04 Сеп 2009 00:34
Забравяш една малка подробност - Accelerator pedal should be treated in the same way as on a conventional manual but ease off slightly when requiring a gearchange Ако настъпваш газта до ламарината вероятността да прихърква от увличане на съединителя е по-голяма.slowtraveler написа:...не отменя това, че електрониката се грижи за превключването и на практика това става автоматично...
Scott
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 1 гост