Corolla EЕ80
Не съм тарикат.Естественно че ще се оправя сам.Не съм малък.Навътре съм в материята.Не ми трябват философи,а технически данни,схеми и чертежи.И преди да философстваш да беше попитал или премерил каква е компресията на този мотор поне да си направиш някой извод.Смятах че някой ще ме насочи към техническа информация.Ама като гледам или сте много млади в този форум или май такива Тойоти сте виждали само на картинка.То верно че японките умират млади щото ръждата ги изяжда,ама чак пък никой да няма информация...
А нека момчето с темата ако има проблем да ми драсне на ЛС.Мойта Тойота(ЕЕ80 с 4 врати и мотор 2Е с карбуратор) я имам около година и половина и доста съм я поремонтирал(нали не се трошели),така че с нещо все мога да му бъда полезен.
А нека момчето с темата ако има проблем да ми драсне на ЛС.Мойта Тойота(ЕЕ80 с 4 врати и мотор 2Е с карбуратор) я имам около година и половина и доста съм я поремонтирал(нали не се трошели),така че с нещо все мога да му бъда полезен.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
По-полека,драги. Доколкото схващам твоята Корола е около 22 годишна,а най-вероятно клони към плюс безкрайност като години... преди да си помислиш ,че те бъзвам,ти казвам,аз имам такава също. Не знам какво доста си поремонтирал,но по-здрава от тази кола трудно ще намериш! Явно като си я купил преди година, доста е покарана за предишните 20,20 и нещо години.... така че по-полека с тия преценки,ако може! За ръждясването,ти изобщо наясно ли си какво ръждясва по нея-до 20-тата година предни вежди,след 20-тата задни вежди,а сега на 22-рата тръгват и праговете. Не знам какво може да убие тая кола освен неадекватен собственик.val_sub написа:Ама като гледам или сте много млади в този форум или май такива Тойоти сте виждали само на картинка.То верно че японките умират млади щото ръждата ги изяжда,ама чак пък никой да няма информация...
...Мойта Тойота(ЕЕ80 с 4 врати и мотор 2Е с карбуратор) я имам около година и половина и доста съм я поремонтирал(нали не се трошели),така че с нещо все мога да му бъда полезен.
П.С. Ръждясват и дъната около 20-тата година,но и колата е доста ниска и ако се задира отдолу по лоши пътища,сваля изолацията на дъната.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
За какво ми е да меря компресията на този ( твоя мотор ) мотор ? Това , което ми е трябвало за моя съм си го намерил и премерил без да пускам теми и да чакам някой на готово да ми даде подвързана папка с документация и чертежи !
Но ти си може би 10-тия човек , който влиза във форума пуска едно мнение и следващото е , че тука никой нищо не разбира и не иска да му помогне ! Ми не става така пичове ! И не само тука в нито един друг форум не става така . Дори и да знае някой нещо въобще не е длъжен да ти казва или да ти помага ! Нещата се правят от добра воля и при положение , че второто ти мнение е с много претенций ( и не само твоето ) към всички останали си взимай материята и почвай , щото не вярвам някой нещо да се трогне ! Още по-малко , че въобще не ви идва на акъла , че хората може да си имат работа , да са отпуска , да нямат възможност да пишат в момента и тн и тн . Не някой трябва да седи 24 часа пред ПЦ-то и да ви отговаря до 5 мин. на всички въпроси с абсолютна точност . И ако някой друг междувременно предложи нещо то той е най-много 12 годишен и нищо не разбира ?!?!?!
Време е целокупния БГ народ да вземе да се посабуди малко !
Но ти си може би 10-тия човек , който влиза във форума пуска едно мнение и следващото е , че тука никой нищо не разбира и не иска да му помогне ! Ми не става така пичове ! И не само тука в нито един друг форум не става така . Дори и да знае някой нещо въобще не е длъжен да ти казва или да ти помага ! Нещата се правят от добра воля и при положение , че второто ти мнение е с много претенций ( и не само твоето ) към всички останали си взимай материята и почвай , щото не вярвам някой нещо да се трогне ! Още по-малко , че въобще не ви идва на акъла , че хората може да си имат работа , да са отпуска , да нямат възможност да пишат в момента и тн и тн . Не някой трябва да седи 24 часа пред ПЦ-то и да ви отговаря до 5 мин. на всички въпроси с абсолютна точност . И ако някой друг междувременно предложи нещо то той е най-много 12 годишен и нищо не разбира ?!?!?!

Време е целокупния БГ народ да вземе да се посабуди малко !
радиатор...
на първо четене се оказа:
- радиатора тече. по-скоро църка, но ако налягането не е голямо - може ли да се кара с него? мога ли да подам напрежение на водната помпа, за да развърти водата и да разкарам наслоениете боклуци? в компенсаторния резервоар имаше доста дебел пласт кафяви наноси...
или чак като успея да я запаля - тогава боклуците ще се размърдат?
- свещите изглеждат добре, капачката на делкото също;
- успях да развъртя двигателя като вдигнах предно ляво колело, включих на пета и го развъртях в вдете посоки;
- карбуратора мога ли да го напръскам със спрей за чистене на карбуратори без да го свалям? изглеждат ми много нещата, които са закачени по него, за да ги разкачам всичките...
- радиатора тече. по-скоро църка, но ако налягането не е голямо - може ли да се кара с него? мога ли да подам напрежение на водната помпа, за да развърти водата и да разкарам наслоениете боклуци? в компенсаторния резервоар имаше доста дебел пласт кафяви наноси...
или чак като успея да я запаля - тогава боклуците ще се размърдат?
- свещите изглеждат добре, капачката на делкото също;
- успях да развъртя двигателя като вдигнах предно ляво колело, включих на пета и го развъртях в вдете посоки;
- карбуратора мога ли да го напръскам със спрей за чистене на карбуратори без да го свалям? изглеждат ми много нещата, които са закачени по него, за да ги разкачам всичките...
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Bass_Man написа:Радитора , щом тече не може да се кара с него ! По принцип налягането идва от загряването на течността ..
Bass_Man написа:На коя помпа да подадеш напрежение ?.



Така е, по-добре го послушай!Bass_Man написа:Карбуратора може да го напръскаш и по-добре ако няма проблем не го сваляй .

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
опит
реших да направя един опит. но утре, ако запали...
;)
ще бодна двата маркуча, които влизат в радиатор в две кофи с вода. от едната да си дърпа прясна, а в другата да изхвърля помиите отвътре.
незнам колко бързо ще свършва антифриза (след експериментите ще е заредена с антифриз, а не с вода), та искам да питам - радиатор лепи ли се? или смяна е единственото лечение. колата ще се кара рядко и на разстояния до 40-50км в едната посока.
за карбуратора - значи след като съм свалил въздушния филтър - заливам със спрея за чистене на карбуратори? и след 20-30 мин ще са окапали предлогаемите прах боклуци вътре?
до скоро.
;)
ще бодна двата маркуча, които влизат в радиатор в две кофи с вода. от едната да си дърпа прясна, а в другата да изхвърля помиите отвътре.
незнам колко бързо ще свършва антифриза (след експериментите ще е заредена с антифриз, а не с вода), та искам да питам - радиатор лепи ли се? или смяна е единственото лечение. колата ще се кара рядко и на разстояния до 40-50км в едната посока.
за карбуратора - значи след като съм свалил въздушния филтър - заливам със спрея за чистене на карбуратори? и след 20-30 мин ще са окапали предлогаемите прах боклуци вътре?
до скоро.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Това ще е някаква велика глупост ! Водната помпа на автомобила няма вакум и в момента в , който падне нивото под водната помпа блока и главата ще останат на сухо ! Като искаш да почистиш системата си има препарати и начин за това ! Това с тази кофа въобще няма да стане !
Има препарати за почистване . Слагат се и колата се държи запалена докато загрее . През това време те си мият отвътре и после изпускаш водата от най-ниската точка . След това може да свалиш по-лесните неща и да си ги измиеш ръчно .
Има препарати за почистване . Слагат се и колата се държи запалена докато загрее . През това време те си мият отвътре и после изпускаш водата от най-ниската точка . След това може да свалиш по-лесните неща и да си ги измиеш ръчно .
друга идея
подсказаха ми друга идея
;)
да вържа радиатора само през долния маркуч, закачен и към разширителния съд. и ще допълвам през него...
обаче се оказа, че бобината не дава ток...
като даде - тогава ще продължа с опитите. а и надали дебита на помпата ще е такъв, че да не смогна да допълвам в радиатора за 5-10 мин. работа на място.
;)
поне така се надявам.
;)
да вържа радиатора само през долния маркуч, закачен и към разширителния съд. и ще допълвам през него...
обаче се оказа, че бобината не дава ток...
като даде - тогава ще продължа с опитите. а и надали дебита на помпата ще е такъв, че да не смогна да допълвам в радиатора за 5-10 мин. работа на място.
;)
поне така се надявам.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Това мнение е редно да се премести във ФЪН темата, би ли ми обяснил как се мери компресия и как после смяташ каква е степента на сгъстяване защото ми стана интересно. Вобще много ме кефи тематиката с меренето на компресия един хубав и изпитан соц метод за решаване на всевъзможни проблеми.val_sub написа:Не съм тарикат.Естественно че ще се оправя сам.Не съм малък.Навътре съм в материята.Не ми трябват философи,а технически данни,схеми и чертежи.И преди да философстваш да беше попитал или премерил каква е компресията на този мотор поне да си направиш някой извод.Смятах че някой ще ме насочи към техническа информация.Ама като гледам или сте много млади в този форум или май такива Тойоти сте виждали само на картинка.То верно че японките умират млади щото ръждата ги изяжда,ама чак пък никой да няма информация...
А нека момчето с темата ако има проблем да ми драсне на ЛС.Мойта Тойота(ЕЕ80 с 4 врати и мотор 2Е с карбуратор) я имам около година и половина и доста съм я поремонтирал(нали не се трошели),така че с нещо все мога да му бъда полезен.
А по темата поне в смотаната wikipedia ако не друго има степените на сгъстяване, а тя е 9,2/9,5:1 което си отива към относително сгъстените двигатели далече е от 10-10,5 но пак не е малко.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: друга идея
Направи едно клипче , че такава глупост надали някой друг ще направи !fan написа:подсказаха ми друга идея
;)
да вържа радиатора само през долния маркуч, закачен и към разширителния съд. и ще допълвам през него...
обаче се оказа, че бобината не дава ток...
като даде - тогава ще продължа с опитите. а и надали дебита на помпата ще е такъв, че да не смогна да допълвам в радиатора за 5-10 мин. работа на място.
;)
поне така се надявам.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: хамлет..
По добре си вземи телефона, че с тези експерименти дето си решил да правиш, скоро няма да я подкараш тойотата, а ще я довършиш напълно...fan написа:за да снимам клип ще трябва да се почеша по врата - телефон, който снима видео или подкарване на тойотата... ту би ор нот ту би...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта