Въпрос за Carina Е 1,6 и 2,0
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Моята замалко да ме остави заради кофти поставен изпарител, изхвърли водата и на късмет водата тамън свършваше и почна да повдига стрелката на температурата и си стигнах до вкъщи.
Но за това не ми е виновна колата а само и единствено аз.
GTi ако си намеря такава в добро състояние и на добри пари (много неща искам на куп) я отнасям без да се замислям.
И малкия мотор не лош. както казах ако искаш да си по динамичен и пъргав 2.0 ако искаш преди всичко икономия 1.6. все пак и данъка и е по-нискък и и застраховка и т.н.
Но за това не ми е виновна колата а само и единствено аз.
GTi ако си намеря такава в добро състояние и на добри пари (много неща искам на куп) я отнасям без да се замислям.
И малкия мотор не лош. както казах ако искаш да си по динамичен и пъргав 2.0 ако искаш преди всичко икономия 1.6. все пак и данъка и е по-нискък и и застраховка и т.н.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
На газ нема как да се окоти, щото свърши ли водата, изпарителя ще замръзне....проблема е после дали няма да си доволно "интелигентен" да се пробаш на бензин ;)PESHO OT MARS написа:Моята замалко да ме остави заради кофти поставен изпарител, изхвърли водата и на късмет водата тамън свършваше и почна да повдига стрелката на температурата и си стигнах до вкъщи.
.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Докато замръзне изпарителя има доволно време да и ебеш мамата повярвай ми, бързо я усетих че губи вода защото ми изчезна парното (беше зимата) и само една газ и до вкъщи на тихи обороти и с много молитви. Като спрях потече още малко колкото да видя откъде и спря, тамън навреме я изгасих.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
От около месец се качих от пасат '91 , на карина Е '96 /комби/, с двигател 1,8 7A-FE (чист 118 коня - не "лоу бърн!"), Колата е внесена от германия на окло 140 000, каране е в българия около две години 60 000 км.
За в момента впечатленията са ми доста по-приятни спрямо пасата. Колата е удобна, кара се леко, но е малко шумна на дълъг път, и то не от двигателя , а то самите гуми по пътя. Колата има газова , която е на около 50 000км. и се държи доста прилично като вървене и разход. Надълго разходът ми е около 8,3 газ. Динамиката е по-лоша на газ, но скоро мисля да пробвам да сложа ТАП за аванса. Като взех колата изобщо не държеше обороти, но попаднах на снимков материал за почистване на клапъна на празният ход, и от както го почистих нямам грижи. За сега болката ми е един изтекъл заден амортисьор, и разбита задна биалетка. Другото подобрение , което мисля да направя е да преработя някой неща по парното, защото казват , че карините били доста зле от тази страна. Но Руснаците и за това са намерили решение
За в момента впечатленията са ми доста по-приятни спрямо пасата. Колата е удобна, кара се леко, но е малко шумна на дълъг път, и то не от двигателя , а то самите гуми по пътя. Колата има газова , която е на около 50 000км. и се държи доста прилично като вървене и разход. Надълго разходът ми е около 8,3 газ. Динамиката е по-лоша на газ, но скоро мисля да пробвам да сложа ТАП за аванса. Като взех колата изобщо не държеше обороти, но попаднах на снимков материал за почистване на клапъна на празният ход, и от както го почистих нямам грижи. За сега болката ми е един изтекъл заден амортисьор, и разбита задна биалетка. Другото подобрение , което мисля да направя е да преработя някой неща по парното, защото казват , че карините били доста зле от тази страна. Но Руснаците и за това са намерили решение

-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
7А-FE е 110 коня не 118, и освен това 1.8 LeanBurn няма. И така като гледам си се сблъскал с единствения проблем на Карините т.е. биалетките, но на доста коли и след това този чарк е консуматив. Относно парното нали си даваш сметка какво значи зима тук и в Русия така че не се вкарвай според мен в излишни филми но ако те влвче действай.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Благодаря за отговорите!
Още не съм тръгнал да купувам. Вероятно някъде началото на октомври, но отсега искам да се ориентирам. Често ми се налага да пътувам в чужбина (900-1000 км на екс), та ми трябва именно такава "скучна"кола. По хубави магистрали там нормално се поддържат 140-160 км/ч. Питам за оборотите, защото, ако по-мощната държи същата скорост при по-малки обороти, то съответно двигателят се товари по-малко. Знам от майстори, че не е добре за двигателя дълго да се държат над 4000 об./мин. Също и шумът е по-малко, ако са по-ниски оборотите, а шумът при пътуване над 10 часа също има значение.
(Някои приятели ми препоръчват Хонда Акорд като алтернатива. Това не знам дали трябваше да го казвам тук..
)
Още не съм тръгнал да купувам. Вероятно някъде началото на октомври, но отсега искам да се ориентирам. Често ми се налага да пътувам в чужбина (900-1000 км на екс), та ми трябва именно такава "скучна"кола. По хубави магистрали там нормално се поддържат 140-160 км/ч. Питам за оборотите, защото, ако по-мощната държи същата скорост при по-малки обороти, то съответно двигателят се товари по-малко. Знам от майстори, че не е добре за двигателя дълго да се държат над 4000 об./мин. Също и шумът е по-малко, ако са по-ниски оборотите, а шумът при пътуване над 10 часа също има значение.
(Някои приятели ми препоръчват Хонда Акорд като алтернатива. Това не знам дали трябваше да го казвам тук..

Готиното на този форум е, че липсват сектанти. Изключвам един болен, ма на него едва ли някой гледа сериозно. По един или друг начин повечето сме се убедили в предимствана на Тойота. Лично аз харесвам и бензиновите Хонди, но акорда е необосновано по-скъп от карина подобни години, а разликата в качеството според мен е никаква.Nikolaev написа:(Някои приятели ми препоръчват Хонда Акорд като алтернатива. Това не знам дали трябваше да го казвам тук..)

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Къде се намира този клапан на празния ход че и аз май требе да го почиствамmafiota написа:От около месец се качих от пасат '91 , на карина Е '96 /комби/, с двигател 1,8 7A-FE (чист 118 коня - не "лоу бърн!"), Колата е внесена от германия на окло 140 000, каране е в българия около две години 60 000 км.
За в момента впечатленията са ми доста по-приятни спрямо пасата. Колата е удобна, кара се леко, но е малко шумна на дълъг път, и то не от двигателя , а то самите гуми по пътя. Колата има газова , която е на около 50 000км. и се държи доста прилично като вървене и разход. Надълго разходът ми е около 8,3 газ. Динамиката е по-лоша на газ, но скоро мисля да пробвам да сложа ТАП за аванса. Като взех колата изобщо не държеше обороти, но попаднах на снимков материал за почистване на клапъна на празният ход, и от както го почистих нямам грижи. За сега болката ми е един изтекъл заден амортисьор, и разбита задна биалетка. Другото подобрение , което мисля да направя е да преработя някой неща по парното, защото казват , че карините били доста зле от тази страна. Но Руснаците и за това са намерили решение

Toyota Carina E 2.0GLi 3s-fe
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Хубавото на пазарната икономика е, че при нея няма необосновано скъпи продукти...diver написа:Лично аз харесвам и бензиновите Хонди, но акорда е необосновано по-скъп от карина подобни години, а разликата в качеството според мен е никаква.Nikolaev написа:(Някои приятели ми препоръчват Хонда Акорд като алтернатива. Това не знам дали трябваше да го казвам тук..)
Щом има търсене на тази цена, значи тя е обоснована...
Прост пример: 4000 об/мин. за които говори колегата, при Акорда изобщо не са натоварване за двигателя... Той от тези обороти, тепърва тръгва да върви...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Опа забравих да кажа че мотора ми е 3s-fe и е инжекция а това е карбуратор доколкото разбрахmafiota написа:При мен направих тзи процедура:
http://toyota-club.net/files/05-09-10/0 ... -clear.htm

Toyota Carina E 2.0GLi 3s-fe
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Щом имаш притеснения със шума и оборотите май трябва да се обърнеш към по-големия мотор, на 4A-FE то предавателните числа са мо скромно наредени и на 5 предавка нормалните скорости за магистрала 130+ се получават над 4000 об/мин и става малко по-шумвн.
Малкия е по скоро "градски"мотор с възможности да те влачи в провинцията големите мотори са си за магистрала.
Малкия е по скоро "градски"мотор с възможности да те влачи в провинцията големите мотори са си за магистрала.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Този на снимките си е жива спринцовка, не е карбуратор.Климент написа:Опа забравих да кажа че мотора ми е 3s-fe и е инжекция а това е карбуратор доколкото разбрахmafiota написа:При мен направих тзи процедура:
http://toyota-club.net/files/05-09-10/0 ... -clear.htmи при мен има тресене на празни обороти когато загрее
Май ще е по-силният двигател. Сега започна друго чудене: седан или комби? За естетиката - безспорно седан. За функционалност - комби (трябва да има и поне 50-60л газова бут.). Но, има ли разлика в управляемостта и въобще в поведението на пътя между двете? Комбито не е ли малко по-високо? Или това е само зрителна измама?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта