Въпрос за Carina Е 1,6 и 2,0

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 28 Авг 2009 10:36

Извънтемата :

Бааа че то такава емоция на притежател на тойота може ли да му се случи :P

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 28 Авг 2009 12:00

Моята замалко да ме остави заради кофти поставен изпарител, изхвърли водата и на късмет водата тамън свършваше и почна да повдига стрелката на температурата и си стигнах до вкъщи.

Но за това не ми е виновна колата а само и единствено аз.

GTi ако си намеря такава в добро състояние и на добри пари (много неща искам на куп) я отнасям без да се замислям.

И малкия мотор не лош. както казах ако искаш да си по динамичен и пъргав 2.0 ако искаш преди всичко икономия 1.6. все пак и данъка и е по-нискък и и застраховка и т.н.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 28 Авг 2009 18:19

PESHO OT MARS написа:Моята замалко да ме остави заради кофти поставен изпарител, изхвърли водата и на късмет водата тамън свършваше и почна да повдига стрелката на температурата и си стигнах до вкъщи.
.
На газ нема как да се окоти, щото свърши ли водата, изпарителя ще замръзне....проблема е после дали няма да си доволно "интелигентен" да се пробаш на бензин ;)
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 28 Авг 2009 21:09

Докато замръзне изпарителя има доволно време да и ебеш мамата повярвай ми, бързо я усетих че губи вода защото ми изчезна парното (беше зимата) и само една газ и до вкъщи на тихи обороти и с много молитви. Като спрях потече още малко колкото да видя откъде и спря, тамън навреме я изгасих.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 28 Авг 2009 22:00

От около месец се качих от пасат '91 , на карина Е '96 /комби/, с двигател 1,8 7A-FE (чист 118 коня - не "лоу бърн!"), Колата е внесена от германия на окло 140 000, каране е в българия около две години 60 000 км.
За в момента впечатленията са ми доста по-приятни спрямо пасата. Колата е удобна, кара се леко, но е малко шумна на дълъг път, и то не от двигателя , а то самите гуми по пътя. Колата има газова , която е на около 50 000км. и се държи доста прилично като вървене и разход. Надълго разходът ми е около 8,3 газ. Динамиката е по-лоша на газ, но скоро мисля да пробвам да сложа ТАП за аванса. Като взех колата изобщо не държеше обороти, но попаднах на снимков материал за почистване на клапъна на празният ход, и от както го почистих нямам грижи. За сега болката ми е един изтекъл заден амортисьор, и разбита задна биалетка. Другото подобрение , което мисля да направя е да преработя някой неща по парното, защото казват , че карините били доста зле от тази страна. Но Руснаците и за това са намерили решение :whistle:

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 29 Авг 2009 08:46

7А-FE е 110 коня не 118, и освен това 1.8 LeanBurn няма. И така като гледам си се сблъскал с единствения проблем на Карините т.е. биалетките, но на доста коли и след това този чарк е консуматив. Относно парното нали си даваш сметка какво значи зима тук и в Русия така че не се вкарвай според мен в излишни филми но ако те влвче действай.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Nikolaev
Мнения: 15
Регистриран на: 12 Сеп 2007 03:15

Мнение от Nikolaev » 29 Авг 2009 16:32

Благодаря за отговорите!

Още не съм тръгнал да купувам. Вероятно някъде началото на октомври, но отсега искам да се ориентирам. Често ми се налага да пътувам в чужбина (900-1000 км на екс), та ми трябва именно такава "скучна"кола. По хубави магистрали там нормално се поддържат 140-160 км/ч. Питам за оборотите, защото, ако по-мощната държи същата скорост при по-малки обороти, то съответно двигателят се товари по-малко. Знам от майстори, че не е добре за двигателя дълго да се държат над 4000 об./мин. Също и шумът е по-малко, ако са по-ниски оборотите, а шумът при пътуване над 10 часа също има значение.
(Някои приятели ми препоръчват Хонда Акорд като алтернатива. Това не знам дали трябваше да го казвам тук.. smile.gif )

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 29 Авг 2009 19:19

Nikolaev написа:(Някои приятели ми препоръчват Хонда Акорд като алтернатива. Това не знам дали трябваше да го казвам тук.. smile.gif )
Готиното на този форум е, че липсват сектанти. Изключвам един болен, ма на него едва ли някой гледа сериозно. По един или друг начин повечето сме се убедили в предимствана на Тойота. Лично аз харесвам и бензиновите Хонди, но акорда е необосновано по-скъп от карина подобни години, а разликата в качеството според мен е никаква.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Климент
Мнения: 59
Регистриран на: 13 Ное 2008 15:07
Местоположение: Русе

Мнение от Климент » 29 Авг 2009 19:43

mafiota написа:От около месец се качих от пасат '91 , на карина Е '96 /комби/, с двигател 1,8 7A-FE (чист 118 коня - не "лоу бърн!"), Колата е внесена от германия на окло 140 000, каране е в българия около две години 60 000 км.
За в момента впечатленията са ми доста по-приятни спрямо пасата. Колата е удобна, кара се леко, но е малко шумна на дълъг път, и то не от двигателя , а то самите гуми по пътя. Колата има газова , която е на около 50 000км. и се държи доста прилично като вървене и разход. Надълго разходът ми е около 8,3 газ. Динамиката е по-лоша на газ, но скоро мисля да пробвам да сложа ТАП за аванса. Като взех колата изобщо не държеше обороти, но попаднах на снимков материал за почистване на клапъна на празният ход, и от както го почистих нямам грижи. За сега болката ми е един изтекъл заден амортисьор, и разбита задна биалетка. Другото подобрение , което мисля да направя е да преработя някой неща по парното, защото казват , че карините били доста зле от тази страна. Но Руснаците и за това са намерили решение :whistle:
Къде се намира този клапан на празния ход че и аз май требе да го почиствам unsure.gif
Toyota Carina E 2.0GLi 3s-fe

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 29 Авг 2009 21:28

При мен направих тзи процедура:

http://toyota-club.net/files/05-09-10/0 ... -clear.htm

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 29 Авг 2009 22:21

diver написа:
Nikolaev написа:(Някои приятели ми препоръчват Хонда Акорд като алтернатива. Това не знам дали трябваше да го казвам тук.. smile.gif )
Лично аз харесвам и бензиновите Хонди, но акорда е необосновано по-скъп от карина подобни години, а разликата в качеството според мен е никаква.
Хубавото на пазарната икономика е, че при нея няма необосновано скъпи продукти...
Щом има търсене на тази цена, значи тя е обоснована...

Прост пример: 4000 об/мин. за които говори колегата, при Акорда изобщо не са натоварване за двигателя... Той от тези обороти, тепърва тръгва да върви...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Климент
Мнения: 59
Регистриран на: 13 Ное 2008 15:07
Местоположение: Русе

Мнение от Климент » 29 Авг 2009 22:52

mafiota написа:При мен направих тзи процедура:

http://toyota-club.net/files/05-09-10/0 ... -clear.htm
Опа забравих да кажа че мотора ми е 3s-fe и е инжекция а това е карбуратор доколкото разбрах :whistle: и при мен има тресене на празни обороти когато загрее
Toyota Carina E 2.0GLi 3s-fe

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 30 Авг 2009 01:15

Щом имаш притеснения със шума и оборотите май трябва да се обърнеш към по-големия мотор, на 4A-FE то предавателните числа са мо скромно наредени и на 5 предавка нормалните скорости за магистрала 130+ се получават над 4000 об/мин и става малко по-шумвн.
Малкия е по скоро "градски"мотор с възможности да те влачи в провинцията големите мотори са си за магистрала.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 30 Авг 2009 16:13

Климент написа:
mafiota написа:При мен направих тзи процедура:

http://toyota-club.net/files/05-09-10/0 ... -clear.htm
Опа забравих да кажа че мотора ми е 3s-fe и е инжекция а това е карбуратор доколкото разбрах :whistle: и при мен има тресене на празни обороти когато загрее
Този на снимките си е жива спринцовка, не е карбуратор.

Nikolaev
Мнения: 15
Регистриран на: 12 Сеп 2007 03:15

Мнение от Nikolaev » 31 Авг 2009 07:48

Май ще е по-силният двигател. Сега започна друго чудене: седан или комби? За естетиката - безспорно седан. За функционалност - комби (трябва да има и поне 50-60л газова бут.). Но, има ли разлика в управляемостта и въобще в поведението на пътя между двете? Комбито не е ли малко по-високо? Или това е само зрителна измама?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта