
стрелката за температурата
стрелката за температурата
Здравейте!Не ми работи стрелката за температурата на двигателя един път работи един път не и отскоро просто не помръдва иначе всичко си работи въртят си вентиилатори колата си върви.Мисля си дали със зачистване на клемичката няма да се оправи ама пък не се ориентирам каде е датчика и един ли е колко са ?! Някакви идеи
Става въпрос за Carina 1.6 4a-fe ot 1994г.

Предполагам че ако не отваря термостата отдавна да съм се збогувал с колата .Идеята ми е да разбера къде се намират двата датчика за уреда на на таблото и този лойто включва вентилаторите. Целта ми е да проверя дали причината да не работи уреда на таблото или датчика за температура .Не ми се ще да проверявам всички датчици наред за да не губя време напразно.Ако някой знае КЪДЕ СЕ НАМИРАТ ТОЧНО тези датчици да ми пише.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Еми Заркуни батенце влезни на този сайт и разцъкай малко http://www.toyodiy.com/parts .
Виж кви яки неща излизат :
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1994_T ... l?hl=83420
Виж кви яки неща излизат :
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1994_T ... l?hl=83420
Здравей колега!
Щом като колата не прегрява, пускат се вентилаторите и т.н. ,то
по всяка вероятност е слаба връзка в таблото управляващо стрелката.
Аз имах същото поведение на стрелката, само че на оборотомера
и реших проблема като си разглобих таблото и направих по-високи пъпчиците ма пластинките, за които се хваща всяка една от стрелките.
Мисля, че в крайно време калайните пъпчици по печатната платка оксидират и не винаги правят контакт. Само внимавай като си отваряш таблото, как ще си настроиш после стрелките (ще ти се наложи да извадиш всичките наверно). Като сглобяваш и сложиш всичко на място и останат само стрелките, дай на контакт и тогава сложи стрелкичките в нулево положение... иначе няма да можеш да вярваш на приборите в автомобила си.
Успех!
Щом като колата не прегрява, пускат се вентилаторите и т.н. ,то
по всяка вероятност е слаба връзка в таблото управляващо стрелката.
Аз имах същото поведение на стрелката, само че на оборотомера
и реших проблема като си разглобих таблото и направих по-високи пъпчиците ма пластинките, за които се хваща всяка една от стрелките.
Мисля, че в крайно време калайните пъпчици по печатната платка оксидират и не винаги правят контакт. Само внимавай като си отваряш таблото, как ще си настроиш после стрелките (ще ти се наложи да извадиш всичките наверно). Като сглобяваш и сложиш всичко на място и останат само стрелките, дай на контакт и тогава сложи стрелкичките в нулево положение... иначе няма да можеш да вярваш на приборите в автомобила си.
Успех!
Toyota Corolla, 1.4 vvt-i, 2000
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта