Въпрос за Carina Е 1,6 и 2,0
Въпрос за Carina Е 1,6 и 2,0
Здравейте,
Ще си търся кола за дълъг път. Досегашната беше Carina II, 1,6. Много съм доволен и затова мисля следващата да е Carina E. Колебанието ми е кой мотор да избера. Не съм карал нито една от двете. Ясно е, че 2.0 ускорява по-бързо, но мен ме интересува каква скорост удобно може да поддържа на магистрала. Например: моята досегашна нормално поддържа 140 км/ч при 4000 об/мин на 5-та скорост. Моля, кажете, как е при CarinaE 1.6 и 2.0?
(Има коли, при които въпреки по-мощните мотори при различните модификации, тези показатели не се различават много заради предавателните числа.)
Ще си търся кола за дълъг път. Досегашната беше Carina II, 1,6. Много съм доволен и затова мисля следващата да е Carina E. Колебанието ми е кой мотор да избера. Не съм карал нито една от двете. Ясно е, че 2.0 ускорява по-бързо, но мен ме интересува каква скорост удобно може да поддържа на магистрала. Например: моята досегашна нормално поддържа 140 км/ч при 4000 об/мин на 5-та скорост. Моля, кажете, как е при CarinaE 1.6 и 2.0?
(Има коли, при които въпреки по-мощните мотори при различните модификации, тези показатели не се различават много заради предавателните числа.)
с Карина Е 1.6 комби съм
140 са около 4000 оборота (малко е шумничка на тези обороти обаче ... след 3500 става осезаемо по-шумна ... на 2-3 хиляди е приятно тиха) - спокойно си поддържа и към 160 от гледна точка на управление, но от гледна точка на комфорт мен започва да ме дразни при тази скорост ... та затова си я карам към 130
също при 140-150 магистрала разхода се качва на 8-8.5 газ ... при 120-130 е към 7 ...
140 са около 4000 оборота (малко е шумничка на тези обороти обаче ... след 3500 става осезаемо по-шумна ... на 2-3 хиляди е приятно тиха) - спокойно си поддържа и към 160 от гледна точка на управление, но от гледна точка на комфорт мен започва да ме дразни при тази скорост ... та затова си я карам към 130

също при 140-150 магистрала разхода се качва на 8-8.5 газ ... при 120-130 е към 7 ...
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Ако наистина си спокоен шофьор и колата е седан без амбиции да си съзтезател 4A-FE (1.6/16V EFI) е твоя мотор. Харчи малко за размера на купето колата е на границата да се каже че е мудна (аз имах 115 коня версия) двигателя звучи според мен адски приятно на всякакви обороти. Предимството на 1.6 пред 3S-FE (2.0/16V) е най вече в простотата незнам дали всъшност може да се измисли втори толкова прост надежден и във същото време добре вървящ и малко харчещ агрегат. Газифицирането му е безпроблемно с обикновенна и с ГИ за каквото имаш пари.
Аз лично съм ного доволен от това поколение мотори бях с 4A-FE сега съм с 2Е-Е който е със същия инжекцион.
Двулитровия дърпа добре но и си хапва повечко, двигателния отсек е по-пълен и има повечко датчици и така. СЪщо е много хубав мотор.
Който и от двата да вземеш няма да сбъркаш стига за колата да са полагани елементарни грижи.
Аз лично съм ного доволен от това поколение мотори бях с 4A-FE сега съм с 2Е-Е който е със същия инжекцион.
Двулитровия дърпа добре но и си хапва повечко, двигателния отсек е по-пълен и има повечко датчици и така. СЪщо е много хубав мотор.
Който и от двата да вземеш няма да сбъркаш стига за колата да са полагани елементарни грижи.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Аз съм с 4А ФЕ, скоро врътнах 1000 км. до морето и обратно. При скорост 130 км. не е шумно, стои добре на пътя и даде разход 7 с клима.
Това при условие, че моят мотор е 107 к.с., не е като на Пешо 115 к.с.
За градско наистина е малко мудна, за да тръгне - над 4000 об., но по принцип в тези задръствания я карам сравнително спокойно.
Купето е широко, удобно е, като изключим малка забележка към седалките. Можеха да бъдат една идея по-ергономични.
Пепелника - ако си пушач - ще ти създаде известни главоболия. На много неудобно място е, ръчната и скоростния лост пречат, но на 4та и 5та предавка става използваем.
Багажника е голям, събира три пияни жени и каса бира - проверено.
Жените са среден ръст.
Успех при избора.
Това при условие, че моят мотор е 107 к.с., не е като на Пешо 115 к.с.
За градско наистина е малко мудна, за да тръгне - над 4000 об., но по принцип в тези задръствания я карам сравнително спокойно.

Купето е широко, удобно е, като изключим малка забележка към седалките. Можеха да бъдат една идея по-ергономични.
Пепелника - ако си пушач - ще ти създаде известни главоболия. На много неудобно място е, ръчната и скоростния лост пречат, но на 4та и 5та предавка става използваем.
Багажника е голям, събира три пияни жени и каса бира - проверено.
Жените са среден ръст.
Успех при избора.

-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Дидо бивша 115 коня. Вече не е моя.
Незнам какво имаш против ергономията, моята беше плюш и сравнение с дръгливата баничарка (дето толкова наука са сипали как да направим седалките гадни) се чувствах като в лимузина. Скоростите са слънце тая кола на 130 с 4000 об/мин си е екстра. При мен на дълго по магистрала без клима (или по точно я включих ама тя не работеше) но за съжеление засичане по горивомер, даде някаде около 6,5 половината път с около 140-150 км/ч на връщане с около 110 км/ч. Багажника е уникален товари се отлично. Забележка имам към огледалата страничните са малки и трудо се водиш по тях за паркиране (при шофиране що годе стават) централното вижда малко заради повдигната задница. Сервото и е добре премерено изобщо адски мислена кола, всичките и забележки са само да имаме какво да оплюеме все пак. Вътрешното обзавеждане и външния дизайн са въпрос на вкус.
Незнам какво имаш против ергономията, моята беше плюш и сравнение с дръгливата баничарка (дето толкова наука са сипали как да направим седалките гадни) се чувствах като в лимузина. Скоростите са слънце тая кола на 130 с 4000 об/мин си е екстра. При мен на дълго по магистрала без клима (или по точно я включих ама тя не работеше) но за съжеление засичане по горивомер, даде някаде около 6,5 половината път с около 140-150 км/ч на връщане с около 110 км/ч. Багажника е уникален товари се отлично. Забележка имам към огледалата страничните са малки и трудо се водиш по тях за паркиране (при шофиране що годе стават) централното вижда малко заради повдигната задница. Сервото и е добре премерено изобщо адски мислена кола, всичките и забележки са само да имаме какво да оплюеме все пак. Вътрешното обзавеждане и външния дизайн са въпрос на вкус.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Пешо, не става въпрос дали е плюш или плат. Става въпрос дали ти е удобно в седалките - да, в Карината не е лошо.
Може да ме прокълнеш, но след като седнах в Алфа 166, реших да си сложа такива седалки.
Чакам да изпаднат на добра цена.
Въпрос на задник, а моя е ръбав, мамка му.
П.П. Сори, забравих, че е бивша. Ма старата любов ръжда не хваща....
Може да ме прокълнеш, но след като седнах в Алфа 166, реших да си сложа такива седалки.
Чакам да изпаднат на добра цена.

Въпрос на задник, а моя е ръбав, мамка му.

П.П. Сори, забравих, че е бивша. Ма старата любов ръжда не хваща....
Колата външно изотзадзе и акорд от онези години са еднакви. Дребните бебешки болести са пренебрежими на фона на плюсовете. Реално бих избрал пазена карина пред авенсис от онез години. Който и мотор без дизеловите е добър избор.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
3s-fe не е сложен двигател, нормален двигател сравнено с по големия му събрат 3s-ge и принципно е направен за икономия на гориво а не мощност. Има много добър въртящ момент при ниски обороти и за спокоен шофьор съм сигурен ,че ще бъде много удобен. Аз лично бих предпочел 2.0
но разхода ще е от порядъка на 10-14 градско, според колко ти тежи подметката.

-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Дидо да вземеш да хапваш повечко да поникне мръвка на кокалите че лошо.... biggrin.gif
А иначе за това говорех двулитровия по презумция си е 1-2 литра над малкия и разбира се едни 25-27 коня а пък ако е онова особенното GE и доста повечко.
Забравих един недостатък на Карината който е отстраним без проблеми, колата е удобна за високи хора но за хора с ръст под 1,70 си е мъка педалите идват малко далечко и си е смешна ситуация.
Добра си е колицата, моторите според мен са върха в производството което може да се вземе на достъпни пари в България. Аз лично без да съм карал но нещо не съм фен на следващото поколение VVTi моторите. Затова съм се заканил да си намеря Авенсис първо поколение с 4A-FE мотор и автоматик ако мога де
А иначе за това говорех двулитровия по презумция си е 1-2 литра над малкия и разбира се едни 25-27 коня а пък ако е онова особенното GE и доста повечко.
Забравих един недостатък на Карината който е отстраним без проблеми, колата е удобна за високи хора но за хора с ръст под 1,70 си е мъка педалите идват малко далечко и си е смешна ситуация.
Добра си е колицата, моторите според мен са върха в производството което може да се вземе на достъпни пари в България. Аз лично без да съм карал но нещо не съм фен на следващото поколение VVTi моторите. Затова съм се заканил да си намеря Авенсис първо поколение с 4A-FE мотор и автоматик ако мога де

ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Е затова моя вариант на карината е най-правилния... ама трудно се намира, мамка му...Fido Dido написа:Пешо, не става въпрос дали е плюш или плат. Става въпрос дали ти е удобно в седалките - да, в Карината не е лошо.
Може да ме прокълнеш, но след като седнах в Алфа 166, реших да си сложа такива седалки.
Чакам да изпаднат на добра цена.![]()
Въпрос на задник, а моя е ръбав, мамка му.
П.П. Сори, забравих, че е бивша. Ма старата любов ръжда не хваща....

Carina E GTi
3S-GE двигател със 156 кончета - най "sane" двигателя за това купе. Няма мудност, няма ала бала
А седалките... нямат общо с тез на GLi и XLi - тип рекаро са, със сичките му екстри и настройки... Плюшения салон естествено.
Купето е лифтбек - багажник кат слънце с опция при падане на седалките да стане пикап (тип ЕлКамино) :-D
А, единствено тоз модел си върви със 5броя лети джанти 15" - другите са на 14"...
Бе... всеки си хвали неговото... а мойта е вече на 600000км ама не мисля да я сменям... подготвям и едно цялостно основно освежаване и ... газ напред

А колегата която и Carina да вземе няма да сбърка

-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Аз хапвам, ама все отива отпред, а не отзад....По този повод - сладкото ми е забранено.PESHO OT MARS написа:Дидо да вземеш да хапваш повечко да поникне мръвка на кокалите че лошо.... biggrin.gif
Като трясна 4 - 5 водки, кара ФидоДидовица, а тя е 1.63см.
Досега не се е оплаквала от педалите, а само, че върви яко, но тя кара Хонда...
- karlos_racing
- Мнения: 34
- Регистриран на: 10 Апр 2009 21:21
- Местоположение: Троян
Аз също карам Карина Е 1.6/16 4АФЕ 107к.с.Имам я от една година,минал съм над 10000км. без никакви проблеми по нея.Единственото което не ми харесва е,че когато минавам Беклемето трябва да се подпирам леко във вратата biggrin.gif .За кубатурата колата си върви доста прилично,особенно след 4500об.За возията немога да коментирам,защото моята е със спортни пружини,а с тях поведението и на пътя е невероятно.За спирачната система само суперлативи.Разхода на гориво на дълго е 7-7.5,а в градски условия около 10.
Щом е за родината,газ до ламарината.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Надгради я до врсията със 170 коня или нещо подобно беше и си ти. Нистина в мобилето имаше една такава която ме радваше много но цената беше извън ресурса ми.bambo написа:Е затова моя вариант на карината е най-правилния... ама трудно се намира, мамка му...Fido Dido написа:Пешо, не става въпрос дали е плюш или плат. Става въпрос дали ти е удобно в седалките - да, в Карината не е лошо.
Може да ме прокълнеш, но след като седнах в Алфа 166, реших да си сложа такива седалки.
Чакам да изпаднат на добра цена.![]()
Въпрос на задник, а моя е ръбав, мамка му.
П.П. Сори, забравих, че е бивша. Ма старата любов ръжда не хваща....![]()
Carina E GTi
3S-GE двигател със 156 кончета - най "sane" двигателя за това купе. Няма мудност, няма ала бала
А седалките... нямат общо с тез на GLi и XLi - тип рекаро са, със сичките му екстри и настройки... Плюшения салон естествено.
Купето е лифтбек - багажник кат слънце с опция при падане на седалките да стане пикап (тип ЕлКамино) :-D
А, единствено тоз модел си върви със 5броя лети джанти 15" - другите са на 14"...
Бе... всеки си хвали неговото... а мойта е вече на 600000км ама не мисля да я сменям... подготвям и едно цялостно основно освежаване и ... газ напред![]()
А колегата която и Carina да вземе няма да сбърка
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Е то надграждането става със смяна на двигателя със следващата генерация, но не ми е това целта. (Даже го имам двигателя, 3-та генерация 3S-GE). Колата и така си е перфектното семейно возило. GTi версиите са тъпкани със всички екстри дето някога са се слагали на Carina и не ми липсва нищо. Бърза кола за кеф (и за наливане на пари) си имам друга, та тази ще си остане така. Единствено ще я наградя края на лятото със цялостно "освежаване" и отстраняване на дребни "козметични" проблеми. GTi до сега съм попадал няколко пъти в германия, но цените клонят към 4000 евро, което си е висока цена за кола от тез години.PESHO OT MARS написа:
Надгради я до врсията със 170 коня или нещо подобно беше и си ти. Нистина в мобилето имаше една такава която ме радваше много но цената беше извън ресурса ми.
От нашите чатове се надявам колегата стартирал темата да си е извадил извода и да си е взел вече Carina E 2.0 надявам се

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта