Кога е фейслифта на първия Ярис и какво е новото?
Кога е фейслифта на първия Ярис и какво е новото?
Интересува ме информация за фейслифта на първия ярис, какво е новото?
Има ли промяна в конете на мотор 1.0 и 1.3?
И има ли нещо вярно че 1.3 харчи по малко от 1.0?
Такива въпросчета ме интересуват. Максимално много информация ще ми е от полза.
Има ли смисъл да се купува фейса или направо първата генерация преди фейса? В смисъл повечето пари за фейса оправдани ли са?
Има ли промяна в конете на мотор 1.0 и 1.3?
И има ли нещо вярно че 1.3 харчи по малко от 1.0?
Такива въпросчета ме интересуват. Максимално много информация ще ми е от полза.
Има ли смисъл да се купува фейса или направо първата генерация преди фейса? В смисъл повечето пари за фейса оправдани ли са?
фейслифта на ярис е направен края на миналата година а на пазара е от началото на тая.външна разлика почти не се забелязва.разлика има в броните и решетката на радиатора и май нещо вътре в салона.разликата е в моторите.1.3 от 86к.с. вече е 100к.с.вече е със 6-степенна скоросна кутия и казват че трябва да гори по-малко от предшественика си.аз имам такъв от около 15-тина дни.доволен съм засега но съм му навъртял едва 460км biggrin.gif в града по борд комп. разхода се движи в диапазон 5.9-6.5.но го карам леко.сега ще го засека и извънграда като отивам към морето.а между другото знам че след 5000--10 000км разхода пада с около литър.
Колега,
Това което си написал е хубаво, но се отнася за 2-та генерация на Ярис. Мен ме интересува първата генерация от 1999-2003г. От 2003 има лифт на първия Ярис. За него става въпрос.
Намерих инфо и ги споделям за всички заинтересовани.
Относно фейса, той започва от март 2003г. като промените са козметични, външни брони, вътре средната конзола. Както и леки промени в моторите, мощността на версията TS от 106к.с е намалена на 105к.с, 1.0 мотора от 68к.с. е намалена на 65к.с, 1.3 мотор от 86к.с става 87к.с.
Това което си написал е хубаво, но се отнася за 2-та генерация на Ярис. Мен ме интересува първата генерация от 1999-2003г. От 2003 има лифт на първия Ярис. За него става въпрос.
Намерих инфо и ги споделям за всички заинтересовани.
Относно фейса, той започва от март 2003г. като промените са козметични, външни брони, вътре средната конзола. Както и леки промени в моторите, мощността на версията TS от 106к.с е намалена на 105к.с, 1.0 мотора от 68к.с. е намалена на 65к.с, 1.3 мотор от 86к.с става 87к.с.
Последно промяна от sokola на 24 Авг 2009 17:26, променено общо 1 път.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Това,което си написал,са пълни глупости. ТСпорта си е 1.5 105 коня и след фейслифта,и преди него, 1.3 преди фейса е без ВВТИ и е 86 коня,след фейса е с ВВТИ и е 87 коня и мисля разлика във върт.момент и определено разлика в разхода на гориво,който е паднал. 1.0 си е 68 коня дори до днес,разликата е,че преди беше 4 цилиндров,сега е 3 цилиндров. Уникален куц кон,ако му вклячиш и климатика, направо може да слезеш да се разходиш. След фейслифта се добавя и дизел 1.4 Д4Д 75 к.с.. Разликата след фейслифта в дизайна са променени фарове,брони,по-качествени материали за таблото и интериора. 

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта