След ремонта на турбото почнах да се замислям за разни глупости biggrin.gif
значи, ще съм благодарен ако някой ми разясни повече за тези клапани, а и не само за тях, а всизко което може да се се сложи на този двигател 3S-GTE
Буст клапан
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
ne znam kakvo tochno snachi boost klapan, no mai na boost controllerite (ruchnite, ne elektronnite) im kazvat valves shtoto to si e tova.
pozvoliavat da povishish boost-a nad tozi na koito e prujinata na wastegate-a. demek ako tvoia hi boost sega a 9psi mojesh da go vrutnesh na 12psi s taia djadja. mehanichnite sa eftini no pri po hladno vreme se poluchavat boost-spikes, i te ne mogat da reagirat dostatachno burzo, boost-a se kachva do 20-25 psi i ti se scepvat butlata :-D
taka che ako shte pravish neshto takova sabirai pari za elekrtonen boost controller.
pozvoliavat da povishish boost-a nad tozi na koito e prujinata na wastegate-a. demek ako tvoia hi boost sega a 9psi mojesh da go vrutnesh na 12psi s taia djadja. mehanichnite sa eftini no pri po hladno vreme se poluchavat boost-spikes, i te ne mogat da reagirat dostatachno burzo, boost-a se kachva do 20-25 psi i ti se scepvat butlata :-D
taka che ako shte pravish neshto takova sabirai pari za elekrtonen boost controller.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
говоря за този клапън, който при отнемане на газта и превключване на скоростите изпуска в атмосферата налягането между тубината и инжекцията и по този начин байпаса не отваря и турбото запазва набралите си обороти. до колкото знам са два вида, електрически и механични, и двата общо взето се влияят от клапата на инжекцията, демек като се затвори. Чувал съм и за механични с пружина, които нямат оправление, а отварят на дадено налягане
А и за този буст контролер ако може някой да ми разясни повече
А и за този буст контролер ако може някой да ми разясни повече



BOV=Blow-OffDANIEL написа:говоря за този клапън, който при отнемане на газта и превключване на скоростите изпуска в атмосферата налягането между тубината и инжекцията и по този начин байпаса не отваря и турбото запазва набралите си обороти. до колкото знам са два вида, електрически и механични, и двата общо взето се влияят от клапата на инжекцията, демек като се затвори. Чувал съм и за механични с пружина, които нямат оправление, а отварят на дадено налягане
А и за този буст контролер ако може някой да ми разясни повече
Търси го между турбото и дроселната клапа. Ако нямаш - всякакъв върши работа (което не значи че са еднакви де), има значение дали е рециркулационен тип или не.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта