Четейки из форума разбрах че има големи кахъри със съединителита на старите авенсиси 2002 дизел. Чета че ремонта е 2- 3000 лв. , че се
търсят по евтини маховици от странство по интернет и т.н. Има ли го
този дерт и с моята Тойота - авенсис 2008 d4d или е решен технически
вече.Ако го има обикновенно след колко хиляди километри се явява ?
Мерси предварително !
Питане за съединител тойота авенсис
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 12 Фев 2009 22:19
- Местоположение: Стара Загора
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Не си разбрал добре .
Тези ядове ги има при всички модерни дизели и при някой бензини , и цените са горе долу еднакви .
А и на колко км ти е колата , че започна да мислиш за маховици ?
Обикновенно проблемите започват след гаранцията . В зависимост от типа съединител ( производителя ) и двигателя може да издържи от към 120 000 до към 300 000 км . Например днес видях една 607-ца на 120 000 км със заминал маховик . Закс давали на техните гаранция до към 400 000км та общо взето е на късмет . Но каквото и друго дизел'че да си беше взел пак щеше да ти се наложи смяна някой ден . Реално маховика вече си е консуматив .

Тези ядове ги има при всички модерни дизели и при някой бензини , и цените са горе долу еднакви .
А и на колко км ти е колата , че започна да мислиш за маховици ?
Обикновенно проблемите започват след гаранцията . В зависимост от типа съединител ( производителя ) и двигателя може да издържи от към 120 000 до към 300 000 км . Например днес видях една 607-ца на 120 000 км със заминал маховик . Закс давали на техните гаранция до към 400 000км та общо взето е на късмет . Но каквото и друго дизел'че да си беше взел пак щеше да ти се наложи смяна някой ден . Реално маховика вече си е консуматив .
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 12 Фев 2009 22:19
- Местоположение: Стара Загора
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 9 госта