Смислено окачване за МХ5
Смислено окачване за МХ5
Заровил съм се тези дни в откриване на нещо по различно от Flyinmiata или Ground Control със KYB AGX, каквото се кара в 90% от случаите в хУса, а от там и форумите са пълни с него и почти нищо друго.
Billstein са истинските амортисьори, когато става дума за МХ5. Конитата просто са компромис, разумен компромис.
В Германия карат KW и те пък се кълнят в майките и бащите си, че няма нищо по - добро на света. КW имало няколко нива, като последните, професионалните, в които абсолютно всичко се настройва не съм ги срещал за МХ.
Стана много весело като се зачетох днес (чак) при англичаните. Остров изолиран, както може да се очаква и сетъпите са им много много различни.
Първо, смятат че bilsteinite били трошливи.
От там нататък GAZ Gold койловър пакета го хвалят, цената ми е много смислена.
Ето GAZ:
http://www.balancemotorsport.co.uk/prod ... ber=107788
P5 PureDrive kit се споменавам бтв. по често от ГАЗа.
Друго, което не бях срещал са тези - HSD:
http://www.hsdcoilovers.com/index.php
http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=32284
Много готина реклама имат:)
http://www.youtube.com/watch?v=HBy9yxIZ ... r_embedded
Дават ги пистов сетъп, твърд за улицата, обаче с възможност за настройка. Готина екстра е, че си идват със top mounts.
Я дайте мнения за тези до тук, ако сте чели нещо (особено ако е негативно:)))?
От мен - довключване, продължавам да чопля.
Billstein са истинските амортисьори, когато става дума за МХ5. Конитата просто са компромис, разумен компромис.
В Германия карат KW и те пък се кълнят в майките и бащите си, че няма нищо по - добро на света. КW имало няколко нива, като последните, професионалните, в които абсолютно всичко се настройва не съм ги срещал за МХ.
Стана много весело като се зачетох днес (чак) при англичаните. Остров изолиран, както може да се очаква и сетъпите са им много много различни.
Първо, смятат че bilsteinite били трошливи.
От там нататък GAZ Gold койловър пакета го хвалят, цената ми е много смислена.
Ето GAZ:
http://www.balancemotorsport.co.uk/prod ... ber=107788
P5 PureDrive kit се споменавам бтв. по често от ГАЗа.
Друго, което не бях срещал са тези - HSD:
http://www.hsdcoilovers.com/index.php
http://www.mx5nutz.com/forum/index.php?showtopic=32284
Много готина реклама имат:)
http://www.youtube.com/watch?v=HBy9yxIZ ... r_embedded
Дават ги пистов сетъп, твърд за улицата, обаче с възможност за настройка. Готина екстра е, че си идват със top mounts.
Я дайте мнения за тези до тук, ако сте чели нещо (особено ако е негативно:)))?
От мен - довключване, продължавам да чопля.
HSD май са толкова високо специфицирани, щото гонят P5. А те са доста апетитни по спецификация поне (никой не ги плюе също, за разлика от ГАЗ):
#Completely separate flow paths for high and low speed bump and for high and low speed rebound - four independently tuneable damping controls.
# Monotubular - improves resistance to fade or cavitation.
# Rebuildable - damper characteristics can be changed and the damper rebuilt in a minimum of time.
350lbs/in springs at the front and 250lbs/in in the rear.
#Completely separate flow paths for high and low speed bump and for high and low speed rebound - four independently tuneable damping controls.
# Monotubular - improves resistance to fade or cavitation.
# Rebuildable - damper characteristics can be changed and the damper rebuilt in a minimum of time.
350lbs/in springs at the front and 250lbs/in in the rear.
От това, което съм чел:
Bilstein за NA били меки и не ставали, т.е. боклук (справка CR.net, suspension подфорум), за NB били изключително здрави.
Koni - добър компромис за цената си и за ежедневно каране с пружини 280-400 lbs/in, добро съчетание с пружините на FM.
Много хора карат с койлоувъри на TEIN, поради цена и възможност да си смъкнеш колата, дотолкова, че си стърже корема в маркировкаата на пътя. biggrin.gif
Като "черешката на тортата", доколкото аз знам, се води OHLINS и новите койлоувъри на FM.
Аз знам толкоз.
Bilstein за NA били меки и не ставали, т.е. боклук (справка CR.net, suspension подфорум), за NB били изключително здрави.
Koni - добър компромис за цената си и за ежедневно каране с пружини 280-400 lbs/in, добро съчетание с пружините на FM.
Много хора карат с койлоувъри на TEIN, поради цена и възможност да си смъкнеш колата, дотолкова, че си стърже корема в маркировкаата на пътя. biggrin.gif
Като "черешката на тортата", доколкото аз знам, се води OHLINS и новите койлоувъри на FM.
Аз знам толкоз.

Any car which holds together for a whole race is too heavy. - Colin Chapman
If you want to go faster, you will have to add lightness. - Colin Chapman
If you want to go faster, you will have to add lightness. - Colin Chapman
Колега стоково мойта е с билщейн, втора генерация. Колата е пълна мекица по завойте. За здравина немога да кажа, че още няма 50К км, ма щом оцеля по Бойко Борисовите дупки толкоз време, сигурно са здрави.S4 написа:От това, което съм чел:
Bilstein за NA били меки и не ставали, т.е. боклук (справка CR.net, suspension подфорум), за NB били изключително здрави.
Koni - добър компромис за цената си и за ежедневно каране с пружини 280-400 lbs/in, добро съчетание с пружините на FM.
Много хора карат с койлоувъри на TEIN, поради цена и възможност да си смъкнеш колата, дотолкова, че си стърже корема в маркировкаата на пътя. biggrin.gif
Като "черешката на тортата", доколкото аз знам, се води OHLINS и новите койлоувъри на FM.
Аз знам толкоз.
За ГАЗ съм чел принципно хубави неща, но бях изровил нейде по форумите, че за МХ5 не били съвсем плуг&плей. Също по някакви английски форуми ревяха че текнали на първата седмица. Инак цената им беше от рода на 500еуро, което иде 3 пъти под ТЕЙН-а.
ТЕЙН-а май не е стрит лигал по белите държави и няма как да се кара колата като ежедневка.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Става въпрос за афтърмаркет Bilstein, който е с по-твърди характеристики от твоите, които са калибрирани за заводските пружини. Тука верно сме черна държава и на никой не му пука с какво караш, стига предния номер да си е на мястото.....
Any car which holds together for a whole race is too heavy. - Colin Chapman
If you want to go faster, you will have to add lightness. - Colin Chapman
If you want to go faster, you will have to add lightness. - Colin Chapman
тука сме черна държава, ма колегата пита за койловери в бяла държава та там ТЕЙН-а не се класира....За билщейна нямам никаква идея каква е разликата между стоковия и афтермаркет. Наблюденията ми засега от към здравина показват, че редко афтермаркет каквото и да е, изкарва по-дълго от стоковото за съжаление....S4 написа:Става въпрос за афтърмаркет Bilstein, който е с по-твърди характеристики от твоите, които са калибрирани за заводските пружини. Тука верно сме черна държава и на никой не му пука с какво караш, стига предния номер да си е на мястото.....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Ако се замисляш за Олинс, пиши на www.aurok.com и виж пичовете дали имат/са правили нещо подходящо.
Аз имам лого на Hyundai GENESiS, а ти гражданино?!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта