Колега колко коли си турбинирал?Vokil написа:Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе
Celica
Само за читаво турбо няма му стигне... Само за хедърите и колекторите също....само за читав стендалоун ЕКЮ също...ма искам видя най-накрая кола турбинирана за 2к и негръмнала в миг, или непредобрила буталата след първата заигравка...ма кво ли разбирам аз...ще взема си купя едно Д4Д накрая, то бега мнооо, не харчи грам, за кво турбинираме изобщо бензинарки се чудя...Bass_Man написа:Това само за колектора и турбото ли имаш предвид ?Vokil написа:Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
polsun написа:Това не е проблем просто трябва да мине Технотест, казвам го от опит понеже на една Вектра 1.8 бяха монтирали V6 от Омега, закарахме я в София мина си технотестта издадоха бележка за успешно преминат преглед и от там в КАТ.bachvarov написа:...dane goworim 4e nqma kak se prekara pez KAT.
добре де ама така отиваш на по голям данък нямали начин да се скрият конете
Колеги много бързате с критиките 2000 са само чаркалаците без труда а колата върви вече повече от два месеца на ~1bar .Цените са 250лв турбо от волво 2.5 колектори и генерация на 60мм правени от мен около 300лв мегаскуирт 400лв подложка и две гарнитури за глава 100лв интеркулър от ланча 80лв турбопътища от всякакви коли от моргата 100лв че има и малко пвц тръба дажеdiver написа:Само за читаво турбо няма му стигне... Само за хедърите и колекторите също....само за читав стендалоун ЕКЮ също...ма искам видя най-накрая кола турбинирана за 2к и негръмнала в миг, или непредобрила буталата след първата заигравка...ма кво ли разбирам аз...ще взема си купя едно Д4Д накрая, то бега мнооо, не харчи грам, за кво турбинираме изобщо бензинарки се чудя...Bass_Man написа:Това само за колектора и турбото ли имаш предвид ?Vokil написа:Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе


Човек и добре да живее умира .......
Мдааа....Vokil написа:Колеги много бързате с критиките 2000 са само чаркалаците без труда а колата върви вече повече от два месеца на ~1bar .Цените са 250лв турбо от волво 2.5 колектори и генерация на 60мм правени от мен около 300лв мегаскуирт 400лв подложка и две гарнитури за глава 100лв интеркулър от ланча 80лв турбопътища от всякакви коли от моргата 100лв че има и малко пвц тръба дажеdiver написа:Само за читаво турбо няма му стигне... Само за хедърите и колекторите също....само за читав стендалоун ЕКЮ също...ма искам видя най-накрая кола турбинирана за 2к и негръмнала в миг, или непредобрила буталата след първата заигравка...ма кво ли разбирам аз...ще взема си купя едно Д4Д накрая, то бега мнооо, не харчи грам, за кво турбинираме изобщо бензинарки се чудя...Bass_Man написа:
Това само за колектора и турбото ли имаш предвид ?)) едис4 30лв бобина от форд 30лв шайба 36-1 15лв дюзи от супра от ибей за 100лв всичките други пари са за стругари маркученца скобички и такива дреболии дето всъшност излизат скъпо.Ако има други въпроси питайте с радост ще отговоря като имам време
СТАРТ ОТ СКРАПА!!!!
И какво получаваш наквая - пак скрап... И си мислиш, че много върви, защото просто не си карал читава кола.
Турбото не е от дизел от бензиново волво еdiver написа:С тва турбо от дизел представям си.....

bad_dog и ти грешиш карал съм доста читави коли по-читави и от твоята но това е друга тема. Сега на въпроса исках да си направя нормално приятна кола за ежедневно каране с малък данък и гражданска.Първоначално идеята беше да вместя проекта в 1000лв колкото и налудничево да ви звучи, но после отпуснах още малко средства и като цяло проектчето постигна целите си. Зная как може да стане и с много пари но както казах аз на рали няма да ходя или на гонки за тинеджъри.Освен това имам моторетка дето върви доста повече от повечето "бегачки"


Човек и добре да живее умира .......
Щом колата те кефи - супер. Постигнал си целта си със собствени сили - какво по-добро.... Трудно обаче ще ме убедиш, че такъв проект е особено надежден като МПС - особено момента с двете гарнитури и подложката. Аз лично бих си купил поне едни турбо бутала - JE, Wiseco или нещо подобно. После бих си сложил нови части, а не неща от моргата, които не се знае колко ще изкарат.Vokil написа:bad_dog и ти грешиш карал съм доста читави коли по-читави и от твоята но това е друга тема. Сега на въпроса исках да си направя нормално приятна кола за ежедневно каране с малък данък и гражданска.Първоначално идеята беше да вместя проекта в 1000лв колкото и налудничево да ви звучи, но после отпуснах още малко средства и като цяло проектчето постигна целите си. Зная как може да стане и с много пари но както казах аз на рали няма да ходя или на гонки за тинеджъри.Освен това имам моторетка дето върви доста повече от повечето "бегачки"Хайде със здраве
П.П. А каква кола карам аз едва ли знаеш... И едва ли има общо с темата...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта