Помощ за проблем с drive shaft,axle....

Аватар
Дон Хуан
Мнения: 161
Регистриран на: 23 Апр 2008 10:59
Местоположение: Кипър
Обратна връзка:

Помощ за проблем с drive shaft,axle....

Мнение от Дон Хуан » 26 Юли 2009 19:27

Привет на феновете :thumbsup:
Отново се обръщам към хората в форума който са в час с техническата страна на колите които караме wink.gif
Става дума за Тойота Селика st202 GT 1994 година с двигател 3SGE (автоматик) с десен волан....

Днес по време на движение в максималните обороти на колата на 3-та предавка се чу ужасен шум от типа "ККРРРРРРР" веднага отпуснах педала на газта шума изчезна...
Беше доста силен и колата направо се раздруса за около 2-3 секунди!
Веднага си помислих, че е от скоростната кутия, но като се прибрах във вкъщи и проверих окачването на колата видях, че вероятно не е от това!
Снимки:от предната лява част на колата!
Изображение
Изображение

Предполагам, че оста на окачването се е извадила от този ако не се лъжа така наречен Drive axle който в скоростната кутия sad.gif ...Моля да бъда извинен ако се изказвам напълно грешно, но си нямам никаква идея как се наричат тези части по окачването wacko.gif
Та в този ред на мисли мисля, че като е превъртяла оста е скъсала и маншона който беше нов.
Моля за съвети! Кой части трябва да се сменят и ако може да погледнете линка с каталога на колата и да ми кажете кой номера са за да ги издиря в най скоро време...

http://www.toyodiy.com/parts/g_J_1994_T ... PVF_2.html

Благодаря ВИ предварително!

CHEERS :thumbsup:

Забравих да кажа, че колата си е в движение и само ако се кара на максимални обороти тогава издава този звук и вероятно превърта!
Изображение

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: Помощ за проблем с drive shaft,axle....

Мнение от martod » 26 Юли 2009 22:36

Дон Хуан написа:


Забравих да кажа, че колата си е в движение и само ако се кара на максимални обороти тогава издава този звук и вероятно превърта!
Колата си е в движение, защото си 4Х4...
Ако беше само с предно, оставаш на пътя...
Това ти е карето на полуоската, но снимките са лоши, и не се вижда дали е външното или вътрешното, но предполагам че е външното...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Дон Хуан
Мнения: 161
Регистриран на: 23 Апр 2008 10:59
Местоположение: Кипър
Обратна връзка:

Re: Помощ за проблем с drive shaft,axle....

Мнение от Дон Хуан » 26 Юли 2009 22:52

martod написа:
Дон Хуан написа:


Забравих да кажа, че колата си е в движение и само ако се кара на максимални обороти тогава издава този звук и вероятно превърта!
Колата си е в движение, защото си 4Х4...
Ако беше само с предно, оставаш на пътя...
Това ти е карето на полуоската, но снимките са лоши, и не се вижда дали е външното или вътрешното, но предполагам че е външното...
Колата е с предно!
До скоростите е - вътрешното от ляво...
Последно промяна от Дон Хуан на 26 Юли 2009 22:54, променено общо 1 път.
Изображение

БОРИСЛАВ
Мнения: 79
Регистриран на: 19 Юли 2009 10:26
Местоположение: София

Мнение от БОРИСЛАВ » 26 Юли 2009 22:53

и аз не разбирам нищо но небих я карал така освен за да я закарам до сервиза или гаража на монтйора unsure.gif
а тези който разбират могат да ти обяснят колко поразий можеш да си направиш ако я караш така sad.gif
TOYOTA-picnik

Аватар
Дон Хуан
Мнения: 161
Регистриран на: 23 Апр 2008 10:59
Местоположение: Кипър
Обратна връзка:

!!!

Мнение от Дон Хуан » 26 Юли 2009 22:58

БОРИСЛАВ написа:и аз не разбирам нищо но небих я карал така освен за да я закарам до сервиза или гаража на монтйора unsure.gif
а тези който разбират могат да ти обяснят колко поразий можеш да си направиш ако я караш така sad.gif
Ще сменявам май цялата полуоска от ляво - на там вървят нещата - карах я колата на сервиз но тука повечето сервизи са гола вода и казват че уж си е ок - пълен смях.....като се счупи нещо и тогава го сменят....
Изображение

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: Помощ за проблем с drive shaft,axle....

Мнение от martod » 26 Юли 2009 23:12

Дон Хуан написа:
Колата е с предно!
До скоростите е - вътрешното от ляво...
На линка който си дал, е 4Х4.. Щом си само с предно, значи са паднали само 1-2 съчми от карето...
Не я карай така, защото ще те остави на пътя...
Свалете полуоската, и ако са и добре шлиците, търси си само вътрешно каре и маншон..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Дон Хуан
Мнения: 161
Регистриран на: 23 Апр 2008 10:59
Местоположение: Кипър
Обратна връзка:

Re: Помощ за проблем с drive shaft,axle....

Мнение от Дон Хуан » 26 Юли 2009 23:37

martod написа:
Дон Хуан написа:
Колата е с предно!
До скоростите е - вътрешното от ляво...
На линка който си дал, е 4Х4.. Щом си само с предно, значи са паднали само 1-2 съчми от карето...
Не я карай така, защото ще те остави на пътя...
Свалете полуоската, и ако са и добре шлиците, търси си само вътрешно каре и маншон..
Благодаря
Предполагам, че шлиците са заминали, защото докато я докарах до вкъщи и по сервизите звука който беше в началото 1-2 удара сега е като картечница което ме навежда на мисълта, че шлиците са заминали, но ще ги проверя - но по добре ще е да взема нова полуоска - комплект нова от Щатите за да съм сигурен - само дано US моделите на 6та генерация да са със същото окачване като мойта японка....идея имате ли дали е така?
Изображение

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 27 Юли 2009 12:19

По принцип има някакви възможности за рецикклиране на каретата. Може и това да провериш. Доколкото знам са сравнително надеждни.

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 27 Юли 2009 13:26

на шлиците няма кво да им стане, martod ти го е обяснил точно, типичен пример за заминало вътрешно каре. и докато караш към сервиза много полека , че ако се скъса на цяло да се развърти полуоската става мазало.
АVENSIS 2.0TD-комби

Аватар
Дон Хуан
Мнения: 161
Регистриран на: 23 Апр 2008 10:59
Местоположение: Кипър
Обратна връзка:

10й

Мнение от Дон Хуан » 27 Юли 2009 13:41

djofi_m написа:на шлиците няма кво да им стане, martod ти го е обяснил точно, типичен пример за заминало вътрешно каре. и докато караш към сервиза много полека , че ако се скъса на цяло да се развърти полуоската става мазало.
Благодаря за съветите
В сряда влизам в бокса
:thumbsup:
Изображение

Аватар
Zero`Cool
Мнения: 254
Регистриран на: 23 Май 2008 21:30
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Мнение от Zero`Cool » 27 Юли 2009 23:04

рециклирането на каретата е малко нож с две остриета. 1. незнаеш как ще го направят и кой ще се учи на него ...
2. цената за рециклиране е приблизително същата като цената за ново поне за моята кола беше така ... искаха ми за рециклиране 70лв а ново ми струваше 85 ....
Toyota Avensis 1.8 VVT-I - 2000 RHD
Изображение
http://www.el-inst.eu/ - електроуслуги
http://fenixbg.org/ - Доставка и посредничество при закупуване на стоки от Англия

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 27 Юли 2009 23:17

Новото си е ново, но не китайско, или турско! wink.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 27 Юли 2009 23:18

То преправяниците и ползваните неща винаги са нож с две остриета . Ама аз имах случай при който полуоската струваше около 1000лв. с незнайно време за доставка . И да видиш как се зарадвах , като намерих при арабите за 200лв. !

Аватар
Дон Хуан
Мнения: 161
Регистриран на: 23 Апр 2008 10:59
Местоположение: Кипър
Обратна връзка:

!!

Мнение от Дон Хуан » 28 Юли 2009 08:29

Bass_Man написа:То преправяниците и ползваните неща винаги са нож с две остриета . Ама аз имах случай при който полуоската струваше около 1000лв. с незнайно време за доставка . И да видиш как се зарадвах , като намерих при арабите за 200лв. !
Тук в Кипър няма турски части - има официялен магазин на Тойота - където цялата полуоска струва 800 евро или второ употреба полуоски - 80 евро - така че ще ходиме да избираме втора ръка...има много такива...в E-BAY има полуоски по $170 с доставката от щатите,но никои не може да ми потвърди кои са идентични с мойта японка защото предлаганите модели са за US селики....

CHEERS

p.s.
тук никой не рециклира нищо.....просто няма такива заведения....
Изображение

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: !!

Мнение от martod » 28 Юли 2009 12:55

Дон Хуан написа:
Тук в Кипър няма турски части - има официялен магазин на Тойота - където цялата полуоска струва 800 евро или второ употреба полуоски - 80 евро - така че ще ходиме да избираме втора ръка...има много такива...в E-BAY има полуоски по $170 с доставката от щатите,но никои не може да ми потвърди кои са идентични с мойта японка защото предлаганите модели са за US селики....
Във щатите Селиките не са като твоята...
Там са или 1.8 или 2.2 мотори...
И на двата варианта, парт-номера на полуоските е различен от твоят...
Така че най добре, си търси втора употреба...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта