
Track Supra
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
S pozvolenieto na Lorda za ugabuga 

- Прикачени файлове
-
- turbine.jpg (113.75 KiB) Преглеждано 5530 пъти
-
- rotor.jpg (110.78 KiB) Преглеждано 5530 пъти
-
- cam_gears.jpg (143.08 KiB) Преглеждано 5530 пъти
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- BMW ///M POWER
- Мнения: 144
- Регистриран на: 08 Юли 2009 18:00
- Местоположение: Chicago
Nema kinti za superchargerSCION написа:Dimi, ti seriozno trebva da se zamisli6 za supercharger na tvoita M-kaBMW ///M POWER написа:...Predstavqm si kakuv zver shte stane kato mushenesh tvoiq motor
Subota trqbva da se razberem koga shte xodim do Gingerman da si na4eshem krastata, i da vidime dali si struva da se zapishem za
Blackhawk Farms September 5 & 6 with MVP Track Time!Taq leka supra kato i dropne Sando drugiq motor nema fa6tane
Kajete mi kato hodite na Gingerman, ako imam pari 6e doida i az. Iazak 4e mu slojih 2-piece rotori sys porterfield R4 nakadki i 245 direzi star spec na Volvoto.

po natatuk moje da investiram v headers, track pipe, i Sunbelt cams.
Sigurno drugata sedmica shte xodime na Gingerman sus Sando.
Life is too short to drive a BORING CAR!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Ето със какво се занимавах през седмицата:
- разглобих я ,разкарах Cold Start инжектора смених и FPR-а и сложх RC 550-ки инжектори
- наложи се да свалям резервуара 2 пъти докато уцеля как да натикам 255 WalBro-то ,ма накрая и това стана
- наложи се подмяна на хиляди дребни неща ,стартер ,алтернатор ,Igniter ,ECU
- ТурбоКита беше от времето на Дедо Тошо и немаше грам Бънг за WB сонда ,свалих от 335-ката дин Бънг и го заварих. Сложих и CatBack от моята супра
- За да сложа моите гуми са наложи от преде да мина на 35мм Spacer ,ма ги натиках и сега си има 100% StreetSetup колата
- Щеха да ми изкочат зъркилите като я запалих след помпата и гледам работи на 12-ки смеси на IDLE ,тръгнах да свалям Fail-Safe рестриктора след FPR ииии като махнах планката му гледам от заде огромна дупка ,бъркам вътре набарвам КОЛяновия вал! Тоз 7м блок е от времената на Брежнев!!! това е явно било дупка за бензинова помпа ,баси!
След неколко ръна да уцеля Трима и да направя груба WOT карта със MAFT-PRO взе да пуши яко. Разглобих турбината и гледам тия нашибали хартиена гарнитура на оточната тръба за маслото ,намацах я както си знам със Тойота силикон (вътре има графитен прах). Как да е оправих го и тва ,даже и щеката за маслоти и закрепих (немаше никва щека ,тоя явно е имал ренгенови зъркели) - паак гаааааааз и изплю щеката и опръска всичко. От там разглабяне ,смяна на тръби за подкартерна вентилация ,Кечове за маслото и какви ли не други простотии да разтовари малко подкартерната...
Донагласих до колкото можах корекциите ,и стана тъмно а със тия фарчета от балканче нищо не скифтам и са отказах да рискувам повече - явно ша сложа Hella фаровете дето ми стоят във кашон от около 3 години
Натиках вътре 4 джанти със 275 сликове ,то това маи беше наи-сложната манипулация на седмицата със тая клетка във колата ми се утели вола! ма всичко е готово утре рано заран сме на АутоКроса:))
- разглобих я ,разкарах Cold Start инжектора смених и FPR-а и сложх RC 550-ки инжектори
- наложи се да свалям резервуара 2 пъти докато уцеля как да натикам 255 WalBro-то ,ма накрая и това стана
- наложи се подмяна на хиляди дребни неща ,стартер ,алтернатор ,Igniter ,ECU
- ТурбоКита беше от времето на Дедо Тошо и немаше грам Бънг за WB сонда ,свалих от 335-ката дин Бънг и го заварих. Сложих и CatBack от моята супра
- За да сложа моите гуми са наложи от преде да мина на 35мм Spacer ,ма ги натиках и сега си има 100% StreetSetup колата
- Щеха да ми изкочат зъркилите като я запалих след помпата и гледам работи на 12-ки смеси на IDLE ,тръгнах да свалям Fail-Safe рестриктора след FPR ииии като махнах планката му гледам от заде огромна дупка ,бъркам вътре набарвам КОЛяновия вал! Тоз 7м блок е от времената на Брежнев!!! това е явно било дупка за бензинова помпа ,баси!
След неколко ръна да уцеля Трима и да направя груба WOT карта със MAFT-PRO взе да пуши яко. Разглобих турбината и гледам тия нашибали хартиена гарнитура на оточната тръба за маслото ,намацах я както си знам със Тойота силикон (вътре има графитен прах). Как да е оправих го и тва ,даже и щеката за маслоти и закрепих (немаше никва щека ,тоя явно е имал ренгенови зъркели) - паак гаааааааз и изплю щеката и опръска всичко. От там разглабяне ,смяна на тръби за подкартерна вентилация ,Кечове за маслото и какви ли не други простотии да разтовари малко подкартерната...
Донагласих до колкото можах корекциите ,и стана тъмно а със тия фарчета от балканче нищо не скифтам и са отказах да рискувам повече - явно ша сложа Hella фаровете дето ми стоят във кашон от около 3 години

Натиках вътре 4 джанти със 275 сликове ,то това маи беше наи-сложната манипулация на седмицата със тая клетка във колата ми се утели вола! ма всичко е готово утре рано заран сме на АутоКроса:))

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Lorda e sbudnal Am. me4eta, kakto kazah ve4e!
Ne samo zaradi novata pridobivka, no i zaradi tova, 4e hobito mu i rabotata mu sa edno i su6to zanimanie (ako ne gresha). Mnogo hora se opitvat da dostignat do tova suvurshenstvo, no maltzina uspqvat. NQkoi kazvat, 4e vednuj hobito stane li ti rabota ve4e ne e hobi, drugi nqmat vreme za hobito si ot rabota i t.n.
Za Lorda ima samo 2 polojenie:
– ili e 24/7 na rabota
– ili 24/7 praktikuva hobito si
laugh.gif LOL
Ne samo zaradi novata pridobivka, no i zaradi tova, 4e hobito mu i rabotata mu sa edno i su6to zanimanie (ako ne gresha). Mnogo hora se opitvat da dostignat do tova suvurshenstvo, no maltzina uspqvat. NQkoi kazvat, 4e vednuj hobito stane li ti rabota ve4e ne e hobi, drugi nqmat vreme za hobito si ot rabota i t.n.
Za Lorda ima samo 2 polojenie:
– ili e 24/7 na rabota
– ili 24/7 praktikuva hobito si
laugh.gif LOL

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
laugh.gif laugh.gif laugh.gifALTEZZA написа:ami mai greshish, tozi pat...Japanese_fever написа:(ako ne gresha)
No more spam.
I promise!

p.s.
Lorde, s kakvo se zanimavash, dokato ne se zanimavash s hobito si?

Kolko ti pla6tat, kakva religiq izpovqdvash i za kogo si glasuval nqma da pitam.

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Премехирхме новата придобивка.
На ~15 psi резултата бе 391 коня на коУеуата ,за съжаление посфактом са оказа че тъпаците не мерили въртящ момент даже ги мързало да калиблират за обороти. Ебал съм ги ,по принцип със подобна турбина почти нема 7м които да слага под 600-650НМ-та на колелата. Банда е малко тесничък ,маа като за напълно заводски матор - толкоз
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=94nWFHWy ... annel_page
Grafika na HP:

На ~15 psi резултата бе 391 коня на коУеуата ,за съжаление посфактом са оказа че тъпаците не мерили въртящ момент даже ги мързало да калиблират за обороти. Ебал съм ги ,по принцип със подобна турбина почти нема 7м които да слага под 600-650НМ-та на колелата. Банда е малко тесничък ,маа като за напълно заводски матор - толкоз

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=94nWFHWy ... annel_page
Grafika na HP:


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта