филтър за твърди частици

p_zarkov
Мнения: 120
Регистриран на: 31 Май 2008 11:15
Местоположение: Русе

Мнение от p_zarkov » 21 Юли 2009 00:34

момчета ето какво има под предпазната кора на моя двигател:
Изображение
ако при мен е отзад ТОВА дето при РАВ4 е отпред то няма лесно да се свали щото вобще не се вижда!А в края на капака по средата на главата в дясно се намира ЕГР клапана -те това също не го видех !
Колега jim_beam на тази снимка мотора не прилича май много на моя Изображение
утре ще погледна дали при мен има такива шарени датчици Изображение
На снимката на моя двигател се вижда в ляво покрай мотора върви дебел гуфриран маркуч към него с миши опашки (бели 2 бр) е прихванат мого по-тънък гуфриран маркуч който се вижда че слиза в предният ляв край на мотора та той (тънкият) е за чипа (пауър бокса).Когат го слагаха откачиха една букса от някакъв датчик който се намира почти(по-спомен)там където jim_beam казва че са двата вентила.
Утре свалям кората и пак ще разглеждам.Ще я обикалям като объл камък-от вси страни все едно и също biggrin.gif
п.с.къде се намира турбото при моя двигател?

p_zarkov
Мнения: 120
Регистриран на: 31 Май 2008 11:15
Местоположение: Русе

Мнение от p_zarkov » 21 Юли 2009 11:30

КАТО ЛУДИТЕ:ПИТАМ И САМ СИ ОТГОВАРЯМ ! tooth.gif
След щателният оглед днес установих :
1.открих 2та вентила denso,които са монтирани директно в горивонагнетателната помпа.
2.мисля че видях ЕГР клапана който се вижда даже и на снимката на моят двигател( точно под големият черен метален цилиндър хванат с планка в-ху дясната страна на двигателя) Та за свалянето на този клапан като гледам трябва да се махне металната черна тръба с цилиндъра което както казва TATI е е много шиб*но за демонтаж.

ИЗВОД :
1.от както карам тая кола ( 2,5г ) не съм свалял предпазната кора на мотора,а сега за 2 дни 2 пъти mellow.gif
2.капака на двигателя го отварям само при смяна на масло и доливане на течност за чистачки.А веднъж като ми слагаха чипа и зимата когато си смених акумолатора biggrin.gif
3.няма да бутам нищо за сега може да сложа само добавка в нафтата за почистване на горивната система и ГАССССССССССССС :whistle:

Аватар
TATI
Мнения: 3028
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 21 Юли 2009 15:23

Те това е. Гассссссссс му е майката на тоя дизел. Даже и от добавка няма смисъл според мен, но ти си знаеш. Аз имам една приказка, а именно: Ако нещо си е наред и няма проблеми, по-добре да не се пипа, че става по-зле. Карай си колата и си свиркай. Ако има нещо, то ще си каже. Сменяй си редовно консумативите и толкова.

П.С. Какъв чип ти сложиха, т.е. пауър бокс де, щото за Авенсис официален чип няма, освен ако не си Т22 модификация.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

p_zarkov
Мнения: 120
Регистриран на: 31 Май 2008 11:15
Местоположение: Русе

Мнение от p_zarkov » 21 Юли 2009 15:43

http://www.digitaltuning.bg/products.php
това си сложих.Скъпо е но за сега работи О.К. Некакси не се доверих на онези по-евтините варианти...........
На страницата задаваш си марката и модела на колата и ти излиза спецификация и цена .Успех!

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 21 Юли 2009 20:01

Съвет - с добавка и газ по магистралата. Ако е филтъра за твърди частици, ще се поотпуши. Но дръж мотора в обороти.

ЕГР-а се лекува най лесно със затапване. Това е система, която връща част от изгорелите газове в мотора, за доизгаряне с цел екология. Понякога клапана на ЕГР-а се задръства от прекрасния ни мазут и става весело.

Намираш най-близкия фланец по системата, лесен за демонтаж, вадиш гарнитурата и си изрязваш същата, но без дупката в средата. smile.gif

Става от капачка за буркан. Мажеш леко със силикон и готово.

П.П. Понякога се налага да ги омосквичамаме и тези коли...

p_zarkov
Мнения: 120
Регистриран на: 31 Май 2008 11:15
Местоположение: Русе

Мнение от p_zarkov » 21 Юли 2009 21:02

Добре казано колега стига да знаеш какво првиш.Аз съм лаик и кой знае какво ще запуша така ,че ще се въздържа.Пък и този двигател някакси ме респектира и предпочитам да го пипа някой който му разбира!А даже има и рима biggrin.gif

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 22 Юли 2009 08:28

Fido Dido написа:Съвет - с добавка и газ по магистралата. Ако е филтъра за твърди частици, ще се поотпуши. Но дръж мотора в обороти.
Дидо, тази Тойота няма филтър за твърди частици... no.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

p_zarkov
Мнения: 120
Регистриран на: 31 Май 2008 11:15
Местоположение: Русе

Мнение от p_zarkov » 22 Юли 2009 12:33

martod написа:
Fido Dido написа:Съвет - с добавка и газ по магистралата. Ако е филтъра за твърди частици, ще се поотпуши. Но дръж мотора в обороти.
Дидо, тази Тойота няма филтър за твърди частици... no.gif
каквото и да има погоривните пътища мадявам се да бъде отстранено с Лили Моли за комън рейл.Вече сложих добавката в резервара и го напълних до горе остава ГАСССССССССССССС по магистралата :whistle:

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 22 Юли 2009 22:14

martod написа:Дидо, тази Тойота няма филтър за твърди частици... no.gif
Ясно, не го знаех... smile.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта