Датчик AIR BAG Авенсис
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 08 Юли 2009 15:43
Датчик AIR BAG Авенсис
Как се разбира изправен ли е датчика на AIR BAG 89174-05010 (ляв)? Нормално ли е да има около 150ома съпротивление при 25градуса температура? какво представлява вътре?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 08 Юли 2009 15:43
В сервиза ми казаха че е този 89174A http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200512 ... _8421.html. Затова го премерих с омметър и показа тази стойност. Може ли да не е той, а да е 89170, който е бил залят с вода? polsun как да разбера?
- polsun
- Мнения: 242
- Регистриран на: 06 Фев 2009 07:45
- Местоположение: Габрово/В. Търново
- Обратна връзка:
Това че е залят с вода неозначава че не работи по тази логика когато ти мият двигателя мокраят 2 датчика които са на рогата и трябва и те да здадат багажа! А и пак не разбрах каква е причината според теб да имаш неработещ датчик, удар ли има, лампата за аербеците е светнала безпричинно ли, коланити ли си сменял.... Дай повече инфо ако може.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 08 Юли 2009 15:43
не е удряна, не са и сменяни коланите, но на таблото свети VSC и "седналия човек с балона". Предполагам че това е в следствие от намокрения AIR BAG Sensor TRW215767-102. Преди малко го свалих и отворих. Имало е вода вътре, но е изсъхнала. Имаше някакви окисни обрзования по някои елементи. След като го почистя и изсуша мога ли да го сложа? Или е по-добре да не рискувам и да търся друго? Ако намеря друг и го монтирам, ще се оправи ли индикацията на таблото?
- polsun
- Мнения: 242
- Регистриран на: 06 Фев 2009 07:45
- Местоположение: Габрово/В. Търново
- Обратна връзка:
Колега по номер 89174-05010 е сензора на предният ляв рог зад радиаторите се намира, а 89170-05120 е компютъра за аербеците, предполагам него си отварял и именно той е бил залят с вода, ако проблема е в него ич не е добре бая пари струва. Но все пак ти предлагам да смениш сензора на рога, ако трябва вземи 2 употреба поне за проба. След което я закачи на тестер да видиш какво показва
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 08 Юли 2009 15:43
Взех 2-ра ръка компютъра за аербеците 89170-05160, а оригиналният от колата беше 89170-05121. Еквивалентни ли са? Едните май-бяха с 8 а другите с 9 въздушни възглавници?
каква е последователноста на работа, ако е еквивалентен?
1. Откачвам акумулатора;
2. монтирам и включвам 3-те куплунга;
3.Включвам акумулатора.
Следва ли някакво обучение на този компютър в сервиз или е интилигентен и самообучава? Кой ги прави?
може и на tsilev@abv.bg
каква е последователноста на работа, ако е еквивалентен?
1. Откачвам акумулатора;
2. монтирам и включвам 3-те куплунга;
3.Включвам акумулатора.
Следва ли някакво обучение на този компютър в сервиз или е интилигентен и самообучава? Кой ги прави?
може и на tsilev@abv.bg
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 08 Юли 2009 15:43
Благодаря за подкрепата. Ще Като го монтирам ще пища за резултата. Неминуемо ще ходя пак на диагностика имам и други светлини по таблото. Случайно да си наясно с ле.брава на багажника? Едното е занитено механично заключване и контакт "маса" а второто май е ел.мотор в една бакелитова черна кутия. Как се отваря? Ремонтируемо ли е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта