не, мойта от сливен не е излизалаjamie написа:Лорде, да - за ККК и 2.5"
Даниел, днес случайно видяхме същата кола като твоята - в София. Бяхме с приятел - колата излезе от "Будапеща" и зави по "Дондуков" - около 1 часа следобед някъде ! Дали си бил ти ?
Ремонт на турбо, CELICA 2000 16V
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
сега като се замисля, преди да и сложа интеркулера бях го мил, и най вероятно вътре е останало вода, а нали се сещата тая вода като попадне в цилиндрите за кво разграждане става въпрос biggrin.gif , трябва пак да я натисна да вида дали ще има разликаmaggkrabar написа:DANIEL, наистина трябва да ти проверят смесите - ако са бедни (както пророкува Лорда), не ръчкай колата докато не ги оправиш, иначе може да стане лошо.
а има ли значение с какъв бензин се кара това животно? ако му са бедни смесите би трябвало и детонации да има като я смачка



-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Purvo, razvii i ogledai sveshtite, ako iskash im napravi po edna hubava cvetna snimka, i gi kachi tuk, ama da e na fokus i otblizo, za da se vizda dobre, za da vidya dali naistina imash bedna smes, ili prosto naistina si dal YAKA ruchka na kolata!
inache:
proveri si nalyaganeto na benzina, ako e niska ili ima rezki variazii, smeni si pompata, ogledai benzinovite linii dali ima nyakude deformaciya, smeni si benzinoviyat filtur!
kakto bi kazal Bad_Dog, dai si injektorite na pochistvane....
proveri dali delkoto e zacepeno FABRICNO, toest dali si e na mestoto, ako ne e, si go zacepi na mestoto.
izmeri si naduvaneto na turbinata, ne bi tryabvalo da e nad 0.8Bar!
ako e, nastroi si waste gate a da otvarya na 0.8bar.
ako ne iska da promenya, smeni go s NOV!
otvori i proveri maslenite markuchi koito vodayt do i ot motora i oilcooler-a. produhai gi s kompresor (vnimanie: ima klapa za ne-vrushtane), taka che duhai v markucha deto otiva kum oil-cooler-a, a drugiyat krai na markucha go slozi v edna kofa za staro maslo. (Vnimavai: Pruska!).
ami uspehi,
punky
inache:
proveri si nalyaganeto na benzina, ako e niska ili ima rezki variazii, smeni si pompata, ogledai benzinovite linii dali ima nyakude deformaciya, smeni si benzinoviyat filtur!
kakto bi kazal Bad_Dog, dai si injektorite na pochistvane....

proveri dali delkoto e zacepeno FABRICNO, toest dali si e na mestoto, ako ne e, si go zacepi na mestoto.
izmeri si naduvaneto na turbinata, ne bi tryabvalo da e nad 0.8Bar!
ako e, nastroi si waste gate a da otvarya na 0.8bar.
ako ne iska da promenya, smeni go s NOV!
otvori i proveri maslenite markuchi koito vodayt do i ot motora i oilcooler-a. produhai gi s kompresor (vnimanie: ima klapa za ne-vrushtane), taka che duhai v markucha deto otiva kum oil-cooler-a, a drugiyat krai na markucha go slozi v edna kofa za staro maslo. (Vnimavai: Pruska!).
ami uspehi,
punky

- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Байпаса би требело да взима налягане точно след турбиния охлюв.DANIEL написа:тва вече ме успокои, щото сложих манометър и на мен толкова ми показваjamie написа:0.6 bar
а някой знае ли какво е оправлението на байпаса, щото не мога да го проследа на къде отива мъркучето
Управлението е 100% механично поради което един хубав контролер за налягането прави голяма разлика.

моя клапан на байпаса отзад е с два изхода, единия отива директно на охлюва, а другия не мога да го проследа и мисля че точно той е оправлениетоLordDigital написа:
Байпаса би требело да взима налягане точно след турбиния охлюв.
Управлението е 100% механично поради което един хубав контролер за налягането прави голяма разлика.



- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
тва ми е ясно, ама ме интересува другия изход на клапана къде отиваLordDigital написа:Маи требе да е нещо такова:
Значи маркучето е входа ,а от клапана излиза един лост дето да бута байПаса ,тва е - ако изкаш да трошиш мотора просто завързваш тоз маркуч и си готов за клуба на Цунами примерно:)
- Прикачени файлове
-
- ct20b.jpg (20.37 KiB) Преглеждано 4643 пъти



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта