Celica
Celica
Здравейте банда, от няколко дни съм горд собственик на Селика Т20.
По принцип съм във Хонда филма от много време и когато реших да си взема и аз кола , а не само да ровя по колата на сина ми се заоглеждах за читав Прелюд. Да ама не, само разни изкъртени коли се продават на цени като за нови, и погледнах на страни. Тогава се появи ТЯ! Колата е гледана като писано яйце. Общо взето съм много доволен и от возията и от поведението на пътя. Единственото е ,че този двигател е слабичък за това купе. От това което прочетох във форума разбрах, че да се опитвам да го събудя е безсмислена кауза. Питането ми към Вас е какво трябва да взема задължително от мотор 3СГЕ за да направя суап, и с въпросния мотор ще добие ли прилична динамика. Благодаря Ви за отговорите и се надявам, че ще бъдат рационални, а не от типа "ще бега зверски".
По принцип съм във Хонда филма от много време и когато реших да си взема и аз кола , а не само да ровя по колата на сина ми се заоглеждах за читав Прелюд. Да ама не, само разни изкъртени коли се продават на цени като за нови, и погледнах на страни. Тогава се появи ТЯ! Колата е гледана като писано яйце. Общо взето съм много доволен и от возията и от поведението на пътя. Единственото е ,че този двигател е слабичък за това купе. От това което прочетох във форума разбрах, че да се опитвам да го събудя е безсмислена кауза. Питането ми към Вас е какво трябва да взема задължително от мотор 3СГЕ за да направя суап, и с въпросния мотор ще добие ли прилична динамика. Благодаря Ви за отговорите и се надявам, че ще бъдат рационални, а не от типа "ще бега зверски".
mai iska da swapne s1s 175hp ... ako e taka dosta rabota si e
1-motor
2-skorostna kotiq
3-poluoski
4-nosa4i
5-shenkeli
6-komputer
7-cqlata kabelna mreja
8-kontakten klu4 (ako kolata e s imb)
9-obortoper i skotostomer (po jelanie)
nie s moq kolega koito pritejawa T20 115hp mislehme da go prawim, no kato odarihme 4ertata se okaza 4e za po-malko ot 2500lv nqma kak da stane ... dane goworim 4e nqma kak se prekara pez KAT.
1-motor
2-skorostna kotiq
3-poluoski
4-nosa4i
5-shenkeli
6-komputer
7-cqlata kabelna mreja
8-kontakten klu4 (ako kolata e s imb)
9-obortoper i skotostomer (po jelanie)
nie s moq kolega koito pritejawa T20 115hp mislehme da go prawim, no kato odarihme 4ertata se okaza 4e za po-malko ot 2500lv nqma kak da stane ... dane goworim 4e nqma kak se prekara pez KAT.
<=== CELICA GT-S POWER ===>
q date zapitam toz motor 3S-GE 175hp deto plovdivchanina go prodawa za 1500 s1s si4ko koeto trqbwa za swap-a moje li damu se sloji turbo kit s1s promenliva geometriq s mehani4en klapan da nqma nujda dase oprawlqwa komp-a i ako moje kakwo trqbwa dase smenq po nego . butala ? bieli ? trqwali da se podmenqt ?
<=== CELICA GT-S POWER ===>
За можене, може да се садне на всичко. Въпроса е че с апетита идват и разходите
При компресиран мотор (тоя сигурно е 10.5-11:1) не мож го надуеш особенно. За разреждане има няколко подхода. С подложка и две гарнитури, бая селско ма върши работа или да сложиш такива бутала, обаче вече цената става друга. За сместа чесно казано няма как да стане със стоковото ЕКЮ демек отиваш на някакъв пиджбек СМТ6 примерно къде 300$ (лично не ме кефи ма спестява главоболията с мегаскюирта) или стендалоун което са си допълнителни кинти, време , нерви за окабеляване и т.н. Като при сички положения излизаш от бюджет 2500лв...




maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Здравейте отново, благодаря Ви за бързата реакция. Сега по ред.
1. Двигателя е 7афе. Извинявам се, че не го написах в първия пост.
2. Тази подмяна на шенкели и носачи значи ли, че размера на дисковете е различен?
3. Нямам никакво намерение да го регистрирам преди нова година, а ако наистина след нея акциза падне тогава ще отида в КАТ.
4. Намерил съм си двигател т.е. цяла кола търкаляна през таван, при това на много прилична цена, и ДВГ-то изглежда добре, но все пак идва от Италия. За това ме интересуват цените на сегменти, лагери основни и биелни и гумички за клапани, гарнитури защото е срамота двигателя да е на земята и да не се отвори.
1. Двигателя е 7афе. Извинявам се, че не го написах в първия пост.
2. Тази подмяна на шенкели и носачи значи ли, че размера на дисковете е различен?
3. Нямам никакво намерение да го регистрирам преди нова година, а ако наистина след нея акциза падне тогава ще отида в КАТ.
4. Намерил съм си двигател т.е. цяла кола търкаляна през таван, при това на много прилична цена, и ДВГ-то изглежда добре, но все пак идва от Италия. За това ме интересуват цените на сегменти, лагери основни и биелни и гумички за клапани, гарнитури защото е срамота двигателя да е на земята и да не се отвори.
moje da zamitash kolegato w tozi post
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=8393&start=240
raboti s ka4estweni 4asti i dostawq b1rzo.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=8393&start=240
raboti s ka4estweni 4asti i dostawq b1rzo.
<=== CELICA GT-S POWER ===>
Абе тракшъна и оборотомера как го пуснахте с тоя В6 и с каква скоростна кутия постигнахте тоз резултат?polsun написа:Това не е проблем просто трябва да мине Технотест, казвам го от опит понеже на една Вектра 1.8 бяха монтирали V6 от Омега, закарахме я в София мина си технотестта издадоха бележка за успешно преминат преглед и от там в КАТ.bachvarov написа:...dane goworim 4e nqma kak se prekara pez KAT.
П.П. От 7а на 3с колегата да не се надява на особенна съвместимост laugh.gif laugh.gif laugh.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- polsun
- Мнения: 242
- Регистриран на: 06 Фев 2009 07:45
- Местоположение: Габрово/В. Търново
- Обратна връзка:
Да не мислиш че знам просто Вектрата му я продавам на тоя пич, но по документи беше на мое има и затова ходих аз на Технотест. Ако ще и скоростна кутия и тракшън от Трабант да тури biggrin.gif не ме каса , важното за мен беше да майна тоя немски боклук и да си зема паричкитеdiver написа:Абе тракшъна и оборотомера как го пуснахте с тоя В6 и с каква скоростна кутия постигнахте тоз резултат?polsun написа:Това не е проблем просто трябва да мине Технотест, казвам го от опит понеже на една Вектра 1.8 бяха монтирали V6 от Омега, закарахме я в София мина си технотестта издадоха бележка за успешно преминат преглед и от там в КАТ.bachvarov написа:...dane goworim 4e nqma kak se prekara pez KAT.
П.П. От 7а на 3с колегата да не се надява на особенна съвместимост laugh.gif laugh.gif laugh.gif


П.П. Говорим за Вектра Б '98 година
Както и да е де просто мисълта ми беше че колегата няма да има проблем в КАТ, и затова давам този пример
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ако не е проблем езика ето тука може да прегледаш :
http://www.6gc.net/forums/
http://forums.toyotacelicas.com/
http://www.celispeed.com/forums/
http://www.newcelica.org/forums/
http://www.toyotanation.com/forum/forumdisplay.php?f=17
http://www.6gc.net/forums/
http://forums.toyotacelicas.com/
http://www.celispeed.com/forums/
http://www.newcelica.org/forums/
http://www.toyotanation.com/forum/forumdisplay.php?f=17
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта