S dve dumi, nqmam dumi.
S dve dumi, nqmam dumi.
Kolegi gledam si kolata i mi se pla4e ...
- Прикачени файлове
-
- no coment
- DSCF2978.JPG (38.55 KiB) Преглеждано 4009 пъти
-
- remont na zadna bronq bez race predpolagam.
- DSCF2976.JPG (42.99 KiB) Преглеждано 4009 пъти
-
- dane kajete 4e s1m 6tadil pari...
- DSCF2983.JPG (73.88 KiB) Преглеждано 4007 пъти
<=== CELICA GT-S POWER ===>
o6te malko maistorl1k ot "avto bil" ili "avto debil"?? i az neznam kak da gi nareka ... cqlata boq e kato napukana zemq...
- Прикачени файлове
-
- DSCF2981.JPG (62.48 KiB) Преглеждано 4005 пъти
-
- DSCF2980.JPG (69.12 KiB) Преглеждано 4005 пъти
-
- cqlostno boqdiswane za 2200lv..
- DSCF2979.JPG (70.77 KiB) Преглеждано 4005 пъти
<=== CELICA GT-S POWER ===>
- polsun
- Мнения: 242
- Регистриран на: 06 Фев 2009 07:45
- Местоположение: Габрово/В. Търново
- Обратна връзка:
Колега като ти гледам как ти се лющи бронята и фактурата за използваниете материали за мен причината е само 1. Точно там по принцип си е гола пластмаса демек си е черно, при теб е боядисано без нанесена основа за пластмаса преди боята, поради което няма какво да задържи боята там, демек не само това а цялото ще се отлющи. Ако съм на твое място си връщам колата за рекламация веднага.
П.П. Основата за пластмаса която се нанася е бяла или сива при около 90% от прозводителите на бой, та земи си едно налющено парче и го наври в устата на бояджията да ти покаже каде аджаба ти е пръснал основата. По фактура си боядисан със Sikkens Autowave , и основата трябва да е Plastic Primer 2K сива на цвят.
П.П. Основата за пластмаса която се нанася е бяла или сива при около 90% от прозводителите на бой, та земи си едно налющено парче и го наври в устата на бояджията да ти покаже каде аджаба ти е пръснал основата. По фактура си боядисан със Sikkens Autowave , и основата трябва да е Plastic Primer 2K сива на цвят.
- polsun
- Мнения: 242
- Регистриран на: 06 Фев 2009 07:45
- Местоположение: Габрово/В. Търново
- Обратна връзка:
И само да допълня че ме заинтригува фактурата която са ти издали:
1. Влакнест кит - абсурд е да имаш върху бронята освен ако "майстора" не му се е занимавало и по големите кривини ти ги е изправял с него понеже е полесно и по бързо.
2. Монтаж 2 часа.- много ми е интересно ако застанеш до него как ще я свали и закачи отново за толкова време, може но с 10 кафета и 1 кутия цигари плюс 3 почивки от по 30 мин
3. Възстановяван 4 часа- с това съм по склонен да се съглася поради факта че незнам в какво състояние е била
4. Боядисване 5 ЧАСА - е КАК КАК се боядисва броня за 5 часа ???????? Както и да го смятам както и да го въртя работа за 30 мин немога да я докарам до 6 часа.
6 Стопове демонтаж монтаж 1.4 - Имали смисал да коментирам за колко време се развиват 3 гайки на стоп и се откопчава по 1 букса за час и половина ли???????
1. Влакнест кит - абсурд е да имаш върху бронята освен ако "майстора" не му се е занимавало и по големите кривини ти ги е изправял с него понеже е полесно и по бързо.
2. Монтаж 2 часа.- много ми е интересно ако застанеш до него как ще я свали и закачи отново за толкова време, може но с 10 кафета и 1 кутия цигари плюс 3 почивки от по 30 мин
3. Възстановяван 4 часа- с това съм по склонен да се съглася поради факта че незнам в какво състояние е била
4. Боядисване 5 ЧАСА - е КАК КАК се боядисва броня за 5 часа ???????? Както и да го смятам както и да го въртя работа за 30 мин немога да я докарам до 6 часа.
6 Стопове демонтаж монтаж 1.4 - Имали смисал да коментирам за колко време се развиват 3 гайки на стоп и се откопчава по 1 букса за час и половина ли???????
polsun написа:И само да допълня че ме заинтригува фактурата която са ти издали:
1. Влакнест кит - абсурд е да имаш върху бронята освен ако "майстора" не му се е занимавало и по големите кривини ти ги е изправял с него понеже е полесно и по бързо.
2. Монтаж 2 часа.- много ми е интересно ако застанеш до него как ще я свали и закачи отново за толкова време, може но с 10 кафета и 1 кутия цигари плюс 3 почивки от по 30 мин
3. Възстановяван 4 часа- с това съм по склонен да се съглася поради факта че незнам в какво състояние е била
4. Боядисване 5 ЧАСА - е КАК КАК се боядисва броня за 5 часа ???????? Както и да го смятам както и да го въртя работа за 30 мин немога да я докарам до 6 часа.
6 Стопове демонтаж монтаж 1.4 - Имали смисал да коментирам за колко време се развиват 3 гайки на стоп и се откопчава по 1 букса за час и половина ли???????




maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
samo da spomena 4e q d1rja i edna sedmica ... a bronqta beshe leko scepena poneje jenata q udara leko nazad w edni stapala ... 5-6 santima cepka .... aman ot prehwaleni maistori ... dane spomenawam 4e e izpo4upil vsi4ki 6tipki na bronqta i sq e hwanata s1s Vintove za gips-karton 5-santima .. 4ak mi e probil korite na bagajnika ...
<=== CELICA GT-S POWER ===>
mestopolojenie
ET "АВТО-БИЛ" София 1186 в.з. Враня-Герман 2А
демек на разклона за Герман завиваш към София и след 150м. в ляво.
демек на разклона за Герман завиваш към София и след 150м. в ляво.
- Прикачени файлове
-
- mestopolojenie
- karta.JPG (70.86 KiB) Преглеждано 3874 пъти
<=== CELICA GT-S POWER ===>
- polsun
- Мнения: 242
- Регистриран на: 06 Фев 2009 07:45
- Местоположение: Габрово/В. Търново
- Обратна връзка:
И на мен ми се е случвало да забавя кола, поради ред причини най-честите са натрупване на автомобили, или автомобили с тежки удари или както е в момента при нас градушки, но заради причиненото забавяна от наша страна и по наша вина винаги сме правили и други детайли допълнително като това си е за наша сметка, нещо като компенсация, извинение към клиента. Последното което си спомням е една корола забавихме я с 2 дена и от нас пребоядисахме тасовете понеже бяха надрани и пастирахме цялостно автомобила.bachvarov написа:samo da spomena 4e q d1rja i edna sedmica ... a bronqta beshe leko scepena poneje jenata q udara leko nazad w edni stapala ... 5-6 santima cepka .... aman ot prehwaleni maistori ... dane spomenawam 4e e izpo4upil vsi4ki 6tipki na bronqta i sq e hwanata s1s Vintove za gips-karton 5-santima .. 4ak mi e probil korite na bagajnika ...
Все пак клиента е злато и трябва да се цени!
И заради темата пусната от колега предлагам услугите на нашия сервиз и в частност моите. Примерно за по дребни детайли изпращате по куриер аз китвам щприцвам боядисвам абе праяго да си е** и вращам по куриер с наложен платеж всичко това опаковано и в кашон за защита от надраскване като прилагам и фактура за извършената дейност. Така ако има нещо което не ви харесва просто не плащате и ми се връща за доуправяне.
Това го давам просто за пример, но най-добре си е да ни посетите на място в Габрово.
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
сами сте си виновни
не знам кои луд дава 450лв за боядисване на броня??
не ми е ясно как може да са толкова скъпи бояджийските услуги в бг, на какво отгоре са тези цени, на качество ли, на оборудване, на опит........
то тук в испания е по-евтино
чувам от приятели в софия някакви астрономични цени за смени на масла по 170/180 лв. (опел астра 1,7д 1994г, масло 15в40)
не знам кои луд дава 450лв за боядисване на броня??
не ми е ясно как може да са толкова скъпи бояджийските услуги в бг, на какво отгоре са тези цени, на качество ли, на оборудване, на опит........
то тук в испания е по-евтино
чувам от приятели в софия някакви астрономични цени за смени на масла по 170/180 лв. (опел астра 1,7д 1994г, масло 15в40)
IVOtuning написа:сами сте си виновни
не знам кои луд дава 450лв за боядисване на броня??
не ми е ясно как може да са толкова скъпи бояджийските услуги в бг, на какво отгоре са тези цени, на качество ли, на оборудване, на опит........
то тук в испания е по-евтино
чувам от приятели в софия някакви астрономични цени за смени на масла по 170/180 лв. (опел астра 1,7д 1994г, масло 15в40)
Kogato obichash kolata si po-we4e ot si4ko i 1000lv 6te dadesh bez da se zamislish. Est togawa imashe i pari nebeshe "svetowna kriza" laugh.gif
<=== CELICA GT-S POWER ===>
180 лв, много ли ти се струват? Хубаво масло е 110-120лв(никъв шанс в Испания да е по-евтино), маслен, въздушен и евентуално горивен филтър на дизеловата дръга, 5+10лв труд и гаранция ги минаваш...IVOtuning написа:сами сте си виновни
не знам кои луд дава 450лв за боядисване на броня??
не ми е ясно как може да са толкова скъпи бояджийските услуги в бг, на какво отгоре са тези цени, на качество ли, на оборудване, на опит........
то тук в испания е по-евтино
чувам от приятели в софия някакви астрономични цени за смени на масла по 170/180 лв. (опел астра 1,7д 1994г, масло 15в40)

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост