Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
Здравейте, от извстно време забелязвам че след като запаля, червената лампа за маслото угасва едва след около 4 секунди, като след като угасне шумът от двигателя се променя. Автомобилът е Авенсис 09.1999 (с по-новата маска) с 2.0 D4D мотор. Ако угася и запаля отново (или сравнително скоро) лампата си гасне почти със стартирането на двигателя. Посъветваха ме да сменя масления филтър защото някаква клапа можела да е проблемна, смених го, долях масло колкото беше се изгубило но промяна нямаше. Карам с 5W40 (мисля че така се пише) масло. Незнам каква марка е пише toyota на бутилката. Има една друга лампа жълта, мисля че е пак за маслото с едни вълнички отдолу, която свети само в началото когато светят всички лампи. Въпроса ми е дали е нормално това 4 секундно светене на червената лампа и ако не е някои има ли идея от какво може да е при положение че съм сменил масления филтър, и дали това нещо може да доведе до сериозни повреди. За сега избягвам да карам колата.
Благодаря.
Благодаря.
Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
avensis 1.6 110к.с. 1999 бензин значи при мен имаше нещо подобно-след смяна на маслото изгасваше по бавно,при смяна на масления филтър гаснеше по бързо,наскоро ми се наложи и смяна на водна помпа и сега изобщо не свети не змам дали има отношение 

TOYOTA AVENSIS T22 1.6 1999 & TOYOTA COROLLA E12 1.4 2005
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Аз пък не мисля , че е нормално ! Защото лампата светва при много ниско налягане . Обикновенно под 0,5 бара . Ако помпата не може да качи 0,5 бара за 4 секунди значи определено си има някакви грижи !
Или ти е много скапано маслото или имаш някакви други ядове . Принципно лампата трябва да угасне още на стартер докато въртиш .
Или ти е много скапано маслото или имаш някакви други ядове . Принципно лампата трябва да угасне още на стартер докато въртиш .
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Също смятам, че проблема е във филтъра...
Във филтъра има възвратна клапа, която не позволява на каченото в системата масло да се стече обратно в картера....
Налягане в системата се получава чак след като е 'изгонен' целия въздух (иначе въздуха се сгъстява и 'поема' обема, изтласкан от помпата, без да се вдига налягането...
Когато клапата не работи добре, маслото се стича в картера и затова се изисква време да се напълни системата отново...
При скорошно изгасване на автомобила, маслото не е успяло да се стече и затова лампата ти изгасва почти веднага....
Лампата винаги трябва да светне при даване на контакт, за да ти покаже, че не е изгоряла...
Във филтъра има възвратна клапа, която не позволява на каченото в системата масло да се стече обратно в картера....
Налягане в системата се получава чак след като е 'изгонен' целия въздух (иначе въздуха се сгъстява и 'поема' обема, изтласкан от помпата, без да се вдига налягането...
Когато клапата не работи добре, маслото се стича в картера и затова се изисква време да се напълни системата отново...
При скорошно изгасване на автомобила, маслото не е успяло да се стече и затова лампата ти изгасва почти веднага....
Лампата винаги трябва да светне при даване на контакт, за да ти покаже, че не е изгоряла...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0
възможно ли е датчика на маслото да е изгорял или пък е неправилно свързан,като преди това си работеше както го е описал колегата преди мен гаснеше след 3-4 секунди,дайте съветCECO написа:avensis 1.6 110к.с. 1999 бензин значи при мен имаше нещо подобно-след смяна на маслото изгасваше по бавно,при смяна на масления филтър гаснеше по бързо,наскоро ми се наложи и смяна на водна помпа и сега изобщо не свети не змам дали има отношение

TOYOTA AVENSIS T22 1.6 1999 & TOYOTA COROLLA E12 1.4 2005
Zni4i normalno e dati sveti lampata 2-4 sekundi sled kato zapalih dvigatelia dokato maslenata pompa poka4i masloto mislia 4e tova nee problem sled kato pri povtorno palene lampata ti ugasva vednaga---------не заблуждавай човека изобщо не е нормално.това са белези за проблеми в задържането на налягането на маслото по магистралата.ако след смяна на филтъра проблема не се разреши(в което силно се съмнявам)проблема идва от поголеми луфтове в лагерите на мотора.
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Бавно изгасване на лампата за налягането на маслото 2.0 D4D
мерси за бързите отговори и утре ще ходя в сервиза да погледнат какво е 

TOYOTA AVENSIS T22 1.6 1999 & TOYOTA COROLLA E12 1.4 2005
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта