RAV4 XA30 2.4 2AZ-FE VVTi 170HP - Възможен ли е монтаж на ГИ ?
RAV4 XA30 2.4 2AZ-FE VVTi 170HP - Възможен ли е монтаж на ГИ ?
Zdraveite kolegi,otskoro sym sobstvenik na RAV 4 ,amerkansko izpylnenie,2008ma ,2.4i,170hp,mnogo mu se radvam,bjaga dobre,no i se hrani mn dobre,ta poradi tozi fakt sym postaven pred dilemata gazov injekcion ili benzin.Ako njakoi ima mnenie bih se radval ako go spodeli...
Последно промяна от Akima на 22 Ное 2022 09:37, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: RAV4 gaz ili ne!!!
Колко си "хапва" градско?pivanov2 написа:Zdraveite kolegi,otskoro sym sobstvenik na RAV 4 ,amerkansko izpylnenie,2008ma ,2.4i,170hp,mnogo mu se radvam,bjaga dobre,no i se hrani mn dobre,ta poradi tozi fakt sym postaven pred dilemata gazov injekcion ili benzin.Ako njakoi ima mnenie bih se radval ako go spodeli...

колега те повечето теми за газ свършват като тази тука. до никъде. всеизвестна е пропоръката на ввти да не с слага газ, защото се прецаквали клапаните (макар, че досега никой от форума не се е изправил и казал "да при мене имаше проблеми след еди колко си км"). повечето които са с ввти или не намират смисъл да слагат или ги е бъзе от горното твърдение (и аз в това число). истината е, че няма инфо и това е. ако ти стиска слагай. иначе съм виждал няколко таксита не само в софия тойоти ввти и отзад с жълтата лепенка, но не съм имал възможност да ги разпитам.
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA
оракал на машину
На моем после 120 как раз еще подхват, нехилый такой. На МКАДе выручает частенько . Видимо на свежих моделях поднастроили немного А какого года твой? У меня то уже бывалый с 2001 го 09 o .
Последно промяна от Bukmop на 26 Дек 2009 17:07, променено общо 3 пъти.
Я да взема и аз да изразя мнение по въпроса за ГИ и VVTI двигател като човек който е имал такъв,към колегите които не са сложили и все още си мислят по въпроса за газова уредба просто си го избийте от главите докато не сте се вкарали в разходи за бутала,сегменти а при мене се наложи и замяната на целия блок с изброените по горе неща.Да уточня още нещо става въпрос за Рав4 произведен 2002г.за по новите и по мощни двигатели нямам наблюдение.Та с две думи на VVTI никаква газова уредба,след ремонта мотора харчеше 10-11 бензин та поне според мен не е толква страшно положението та да се прибягва до такива"икономии"които после струват доста пари а и нерви най вече.
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
Карам РАВ4 2003 г. 150 коня. Преди 7 месеца поставих газов инжекцион STAG 300. До сега съм навъртял 30 000 км и нямам никакъв проблем. Разходът ми на газ е малко над 10л на 100 км. без значение от начина на шофиране. Важното е газовите дюзи на ежекторът да отговарят на мощността. За 150 коня трябва да са 2.4-2-6 мм. При мен бяха поставили 2мм и се наложи да ги разпробия. Даже колата стана по икономична. Също е важно да ти е правилно настроен компютърът на газта. След монтажът на СТАГА, майсторът не ми беше настроил компютърът на газта и постоянно ми светеше лапмата за грешка в двигателят. Поиграх си, докато оправя "картата" Газ - бензин" (това са графиките за впръскване на горивото. Двете трябва да съвпадат). Така че смело купувай и монтирай. Почти не се усеща разликата в мощностите>
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Двигателист и 2 госта