Много полезна информация.scorpion написа:Ако Ви е интересно за VSC да споделя: при автомобилите със всички стабилизиращи системи е много важно да се кара с един и същ комплект гуми на предния и заден мост. Преди време на авенсис 1.8 ми се наложи да карамс различн комплект гуми на преден и заден мост и компютъра се побърка, респективно VSC се включваше когато му скимне. Независмо, че и двата чифта гуми бяха чисто нови то очевидно имаше различно сцепление с пътя и се подаваха грешни данни.
След слагане на еднакви гуми всичко беше ОК.
Поздрави !
Тракшън контрол
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
На моя автомобил карам с предни гуми "Континентал", а задни "Бричстоун".scorpion написа:Ако Ви е интересно за VSC да споделя: при автомобилите със всички стабилизиращи системи е много важно да се кара с един и същ комплект гуми на предния и заден мост. Преди време на авенсис 1.8 ми се наложи да карамс различн комплект гуми на преден и заден мост и компютъра се побърка, респективно VSC се включваше когато му скимне. Независмо, че и двата чифта гуми бяха чисто нови то очевидно имаше различно сцепление с пътя и се подаваха грешни данни.
След слагане на еднакви гуми всичко беше ОК.
Поздрави !
Нямам проблем.

- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Според инструкцията: тракшъна се изключва при излизане от затъване (сняг, кал и т.н.)..
Причината е, че при първата фаза на тракшъна се да ограничава подаването на гориво при приплъзване на някое колело...
Затова колата започва да глъхне при пробуксуването и ще е трудно да я 'лашнеш' за да излезеш...
Обаче при висока скорост тракшъна въобще не сработва, защото колелата са далеч от приплъзване (разбира се, ако колата не е почнала да се плъзга странично в някой завой)...
Втората фаза на някои тракшъни сработва като 'самоблокиращ' диференциал. Тракшъна сработва спирачка на въртящото се по-бързо колело...
Причината е, че при първата фаза на тракшъна се да ограничава подаването на гориво при приплъзване на някое колело...
Затова колата започва да глъхне при пробуксуването и ще е трудно да я 'лашнеш' за да излезеш...
Обаче при висока скорост тракшъна въобще не сработва, защото колелата са далеч от приплъзване (разбира се, ако колата не е почнала да се плъзга странично в някой завой)...
Втората фаза на някои тракшъни сработва като 'самоблокиращ' диференциал. Тракшъна сработва спирачка на въртящото се по-бързо колело...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта