Утепа са да тече маслото (Как да го спрем!?)
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Утепа са да тече маслото (Как да го спрем!?)
Позната история ,за много кратко време температурите паднаха до -10 градуса ии потекоха повечето коли.
Става дума за Sentra B13 и Sentra B14 – за 2-ра поредна година след рязко падане на температурите маслата на колите изчезват. Бърза проверка на подемката показва ,че всъюност са изтекли за много кратък период от време (едната кола имаше масло чак до резонатора!).
И преди се е случвало ,но винаги е течал предния семеринг на колянов вал (напречно разположен мотор ,смяната отнема 30мин на подемка), Тази година обаче лош късмет ,тече откъм трансмисията (т.с. задния семеринг на колянов вал). Няма да ви обяснявам ,че изобщо не ми се занимава да ги правя ,станаха на 200 хиледарки тея бараки – време им е да се хвърлят така или иначе.
Въпроса е ,защо тече гадината? Защо сека година точно като стане студено? Аиде да кажем ,маслото много се сгъстява ,вдига се яко налягане – маа тия коли винаги се подгряват нечовешки преди да се карат сутрин! PCV valve са сменени преди около 25-30 хиледарки ,смених пак – изглеждаха си добре. Чета по форумите ,други карат до 300 хиледарки ,без да им тече поне задния семеринг (Аре предния е консуматив) – какво е объркването?
Едно от решението което подсказват форумите за Сентра ,е замяната на PCV valve със някакъв просташки филтър – които изхвърля маслените пари направо във атмосферата вместо да прави рециклация ,много не виждам как точно ча има ефект като се сменя вакумна страна със атмосферна?
Става дума за Sentra B13 и Sentra B14 – за 2-ра поредна година след рязко падане на температурите маслата на колите изчезват. Бърза проверка на подемката показва ,че всъюност са изтекли за много кратък период от време (едната кола имаше масло чак до резонатора!).
И преди се е случвало ,но винаги е течал предния семеринг на колянов вал (напречно разположен мотор ,смяната отнема 30мин на подемка), Тази година обаче лош късмет ,тече откъм трансмисията (т.с. задния семеринг на колянов вал). Няма да ви обяснявам ,че изобщо не ми се занимава да ги правя ,станаха на 200 хиледарки тея бараки – време им е да се хвърлят така или иначе.
Въпроса е ,защо тече гадината? Защо сека година точно като стане студено? Аиде да кажем ,маслото много се сгъстява ,вдига се яко налягане – маа тия коли винаги се подгряват нечовешки преди да се карат сутрин! PCV valve са сменени преди около 25-30 хиледарки ,смених пак – изглеждаха си добре. Чета по форумите ,други карат до 300 хиледарки ,без да им тече поне задния семеринг (Аре предния е консуматив) – какво е объркването?
Едно от решението което подсказват форумите за Сентра ,е замяната на PCV valve със някакъв просташки филтър – които изхвърля маслените пари направо във атмосферата вместо да прави рециклация ,много не виждам как точно ча има ефект като се сменя вакумна страна със атмосферна?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта