Ами ти си вземи аууууди с по здрав мотор щото си тарикатkristian написа:Това за Краз,МАЗ или ВАЗ се отнася?И как така гори 5W40 пък не гори 5W30?И да го е*а у здравия мотор дето гори нормално по 2кила синтетика на 15000км.misho09 написа:И 5W 40 и 5W 30 са esso и са в разфасовки по 1л.Работата колеги е там че дизеловият двигател си е апетитен на масалце и си го подяжда.Затова особено на дизелите сипват 5W 30 защото го гори значително по-малко.Иначе с 5W 40 за 15 000 си гори близо 2 литра.
5w30 или 5w40 ?
Как ги карате тез дизели, че харчат по 2 литра и нагоре от смяна до смяна. Моя Авенсис днес чукна 100 000 км. и до сега за всичките тези километри аз масло не съм доливал никога. Маслото до 13000 км. не мърда и грам от щеката, чак след това до 15000 мърда с около 2-3 мм. на щеката което е около 400-500 мл. Колата си я карам бързичко, но никога не издевателствам над нея да я карам продължително време с над 200 вдигал съм 250 но никога не съм ги задържал за повече от 30 сек. При продължително каране на високи обороти и ръчкане при студен мотор маслото заминава много бързо, но това е по-добре от колкото да ти замине мотора.
Колега, карам си съвсем нормано. Межди 1500-3000 об/мин.
Най-много съм вдигал 4500 об/мин. и то един или два пъти за по 2-3 секунди.
Може би обяснението е made in Turkey.
Каквото и да казват - Турска и е за съжаление. Отвратителни пластмаси и си потропват по паветата.
Един колега кара Авенсис - пластмасите са си други
Незнам къде ги сглабят. Имаме във фирмата едор РАВ-че, което си е сглобено в Япония, но нямам инфо как се държи.
Най-много съм вдигал 4500 об/мин. и то един или два пъти за по 2-3 секунди.
Може би обяснението е made in Turkey.
Каквото и да казват - Турска и е за съжаление. Отвратителни пластмаси и си потропват по паветата.
Един колега кара Авенсис - пластмасите са си други
Незнам къде ги сглабят. Имаме във фирмата едор РАВ-че, което си е сглобено в Япония, но нямам инфо как се държи.
Toyota Corolla Verso
- Рошко
- Мнения: 925
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
- Обратна връзка:
Toва, че пластмасите са кофти (драскат се) не е от завода в Турция. Чета и английския Тойота форум и мога да те уверя, че освен от пластмасите, "пищят" и от много други проблеми, за които аз лично не съм чувал тук, та като ги чета, направо се радвам, че моята е от турските, а не от английските. Та техните са сглабяни в Англия и пластмасите са си същите - т.е. не са виновни турците за пластмасите - виновни са от Тойота. Уж били няк'ви дето се рециклирали, екологични ала-бала, та затова били такива.
Двигателите 2.2 D4D се събират в Полша ,но се оказа,че освен калпавите сегменти за разхода на масло и съответно запичането на сегментите вина има и софтуера за управление на горивниия процес(сервизна информация на ухо). А колкото до това къде са правени пластмасите можете да бъдете абсолютно сигурни ,че са местно производство като и всички интериорни компоненти за справка виж какво пише на гумите на ауриса,на англииските сглобки са френски.Какъв е смисъла да се строй завод само заради разликата в заплащането на труда по конвейра.Разбира се ,че се ползват местни поддоставчици.Това не означава ,че турските са с кофти качество - хората много се стараят но толкова си могат. Проблема е че струват неоправдано много пари точно заради това- идват от страна извън евро съюза.Между другото аурис вече не се сглобява в турция,там остава само версото.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
Да си кажа честно, незнам къде е сглабян мотора. На стълклата си пише "Шишеджам" biggrin.gif
Последното което дочух било че имали проблеми с клапаните 2,2 D4D, и затова полапвали масло. По-принцип разхода според нормите написани в книжка нетрабва да ни притеснява а и не е болка за умиране.
Най-ме дрази факта че си извади 40 ++++ хиляди лева за уж Японска кола, а какво получаваш ?????????
Другото което ме дразни е моделите за САЩ и за Европа или БГ
За цени да неговорим, ама и оборудване и какво ли не.
Toyota Corolla Verso
За щатите не си прав колега аз съм карал техни короли ,ще се смаеш колко бедна комплектация имат(говоря за системи за сигурност) и сглобката на интериора е като за умряло.Друго че са шумни - явно и други изолации са спестени.Просто за всеки пазар си има изисквания.Но имай предвид ,че кавато ти я дават на теб такава получава и така наречения европеец.Просто пътищата и сервизната поддръжка са на различно ниво.Но можеш да си купиш дизелово рено или пасат - там да видиш драми.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта