Ускорение 2.2 D-4D
Ускорение 2.2 D-4D
Колеги, понеже на скоро си взех колата (авенсис 2.2 д4д) ме притеснява малко, че при рязско подаване на газ на колата и трябва време да помисли и чак като мине 2800 об./мин. тогава започва да ускорява както трябва.Преди това съм карал шкода дизел и при нея щом и подам газ и веднага дърпа здрави.Та се чудя по мислещи ли са тези двигатели или при мен има инфекция ???
Последно промяна от misho09 на 17 Юни 2009 17:30, променено общо 1 път.
Да и ще започнете да плачете за масло ,нагар по лопатките,скапан EGR ,усукани депфери и т.н.ECU си пази мотора това е.Защо не си купите по една гола бегачка -корсичка там фиестичка и да плашите бабите по пешеходната или се дърпайте на тенево.
Ще се избием бе хора,каква е тази мания да се ходи по предела и то на оживени магистрали.Давате лош пример на децата и си играете с живота на другите.
Ще се избием бе хора,каква е тази мания да се ходи по предела и то на оживени магистрали.Давате лош пример на децата и си играете с живота на другите.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Кога викаш ще плача за тия проблеми ?!? Че на всичко отгоре съм и с конусен филтър, дето много цапали и вече трябваще да ми е изтропал мотора, дето е 1.4 90к.с., а съм го надул до 115...... По-голямата мощност не значи кретенско каране! Аз лично със вдигането на мощността сложих и по-добри дискове със яки накладки. ИСкам да ти кажа, че спирам по-добре отколкото набирам - така че не си особено прав.... А колкото до това какво може да се направи с Авенсис 2.2 - вижте тук -> http://www.dragburgas.hit.bg/ - 21-во място е точно направен Авенсис, ускорението до 100 е замерено на 7,17сек, а терминалната скорост на 400м е 89,4мили, т.е. 146км/чshtephan написа:Да и ще започнете да плачете за масло ,нагар по лопатките,скапан EGR ,усукани депфери и т.н.ECU си пази мотора това е.Защо не си купите по една гола бегачка -корсичка там фиестичка и да плашите бабите по пешеходната или се дърпайте на тенево.
Ще се избием бе хора,каква е тази мания да се ходи по предела и то на оживени магистрали.Давате лош пример на децата и си играете с живота на другите.



И пак към мощността - като имаш повече в запас караш по-спокойно и изпреварвания и всичко става с по-малко чудене и мъки. Това, че може да караш с 240 не значи, че ще го правиш щом можеш - напротив. Аз карам по-спокойно с повечето коне, защото колата върви по-плавно и меко и спокойно, отколкото като е ограничена на заводското. Вярно, че има луди, които ги дуят винаги на макс, но те ако ще се трепат, ще се утрапат и без чип, бокс или каквото и да е, така че освен да си внимаваме и да имаме яки спирачки, няма особено много друго какво да се направи.
Съгласен съм с колегата!!! Колкото по мощна е една кола, толкова по безопасна ...Me4oKyX написа: И пак към мощността - като имаш повече в запас караш по-спокойно и изпреварвания и всичко става с по-малко чудене и мъки. Това, че може да караш с 240 не значи, че ще го правиш щом можеш - напротив. Аз карам по-спокойно с повечето коне, защото колата върви по-плавно и меко и спокойно, отколкото като е ограничена на заводското.
Друг е обаче въпроса за уменията на шофьора и къде се чувстват най добре
Има такива, които обичат да карат бавно и „сигурно” , като за тях преместването от точка А до точка Б е по скоро нужда а не удоволствие ...
Затова съм на мнение, че за всеки тип човек си има определен автомобил, и колкото по бързо човек разбере кой точно, толкова по добре ...
Например, колкото и хубави и „бързи” да ги правят дизелите аз няма да си купя ...
Не ми харесва звука на мотора, реакцията на двигателя, черния дим от ауспуха, добавките през зимата, лъжливата икономия на гориво, която според мен е само на извън градско и то в определени режими на работа....но това съм аз, други биха били на противоположното мнение ..
Разбира се вкусовете се менят през годините ..Иначе щяхме да гледаме яко старци с бегачки biggrin.gif
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Преди седмица правих тест драйв на новия Авенсис 2.2...
Държа да уточня, че съм противник на дизела за лек автомобил...
За дизелов шум - новия авенсис е много добре шумоизолиран и наистина от тази гледна точна е комфортен - звук не се чува.
Лично аз толкова тих дизелов автомобил не бях карал (равката със същия двигател е доста по-шумна)....
Наистина разгръщането на мощността става около 2500-2800об/мин.
И то става доста рязко (доста пъти пробвах ускорение от ниски обороти точно с целта да разбера кога 'идва' мощността).
Не става въпрос, че до тези обороти не дърпа - ускорява, но след тези обороти се усеща съществен прилив на мощност...
Това си е нормално за всеки турбо-двигател.
Просто при някои двигатели 'прилива' на мощността е по-плавен и неусетен, докато тук идва по-рязко.
Общо взето поведението е същото като на 2.3 турбо бензин, само дето бензинката с такъв обем ти къса врата след тези обороти, докато това .... това си е дизел... biggrin.gif
Иначе впечатленията са ми: малко по-твърдо окачване от първия авенсис, но същото неприятно странично люлеене и наклон при завой....
И също толкова неинформативни и недостатъчно ефективни спирачки... biggrin.gif
Държа да уточня, че съм противник на дизела за лек автомобил...
За дизелов шум - новия авенсис е много добре шумоизолиран и наистина от тази гледна точна е комфортен - звук не се чува.
Лично аз толкова тих дизелов автомобил не бях карал (равката със същия двигател е доста по-шумна)....
Наистина разгръщането на мощността става около 2500-2800об/мин.
И то става доста рязко (доста пъти пробвах ускорение от ниски обороти точно с целта да разбера кога 'идва' мощността).
Не става въпрос, че до тези обороти не дърпа - ускорява, но след тези обороти се усеща съществен прилив на мощност...
Това си е нормално за всеки турбо-двигател.
Просто при някои двигатели 'прилива' на мощността е по-плавен и неусетен, докато тук идва по-рязко.
Общо взето поведението е същото като на 2.3 турбо бензин, само дето бензинката с такъв обем ти къса врата след тези обороти, докато това .... това си е дизел... biggrin.gif
Иначе впечатленията са ми: малко по-твърдо окачване от първия авенсис, но същото неприятно странично люлеене и наклон при завой....
И също толкова неинформативни и недостатъчно ефективни спирачки... biggrin.gif

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Интересна тема и дискусия. Аз лично не бих правил чип тунинг на чисто новия си авенсис 2.2 Д-4Д и смятам поне до 3000 км, а защо не и до първа смяна да НЕ пробвам има ли 150 к.с и може ли да се вдигнат наистина 220 км/ч. Въпрос на мнение и разбира се избор на поведение на пътя.
Според мен авенсиса е направен за удоволствие от возенето/карането, типичен семеен или по-скоро бизнес седан.
Това ми е първата лична дизелова кола и първата нова лична такава. Смятам, че освен от точка А до точка Б като придвижване трябва да се наслаждавам максимално на комфорта на автомобила, а това става с умерено каране, а не с адреналин. За там си има бегачки, мотоциклети, офроуд и т.н.
И последно: дизеловия двигател напоследък като иновации много се разви и не отстъпва по-нищо на бензиновия си събрат. Доказателство: именно бегачките на АУДИ и ПЕЖО на 24 Лъо Ман.
Лично мнение разбира се и ще съм благодарен ако примерно ме осветлите повече за двигателя на моя Авенсис (2.2 D-4D, 148 h.p
предполагам е 2AD FTV, ругият е FHV мисля, или обратното. Може ли по VIN да се разбере ?
Поздрави !
Според мен авенсиса е направен за удоволствие от возенето/карането, типичен семеен или по-скоро бизнес седан.
Това ми е първата лична дизелова кола и първата нова лична такава. Смятам, че освен от точка А до точка Б като придвижване трябва да се наслаждавам максимално на комфорта на автомобила, а това става с умерено каране, а не с адреналин. За там си има бегачки, мотоциклети, офроуд и т.н.
И последно: дизеловия двигател напоследък като иновации много се разви и не отстъпва по-нищо на бензиновия си събрат. Доказателство: именно бегачките на АУДИ и ПЕЖО на 24 Лъо Ман.
Лично мнение разбира се и ще съм благодарен ако примерно ме осветлите повече за двигателя на моя Авенсис (2.2 D-4D, 148 h.p
предполагам е 2AD FTV, ругият е FHV мисля, или обратното. Може ли по VIN да се разбере ?
Поздрави !
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Какво имаш предвид горното ?slowtraveler написа:И също толкова неинформативни и недостатъчно ефективни спирачки... biggrin.gif
Аз съм карал служебен Авенсис 1.8 бензин (мод 2005) и спирачките бяха отвратителни. Педала пропадаше ако задържиш по-дълго при покой, трябваше да натиснеш с усилие за да "усетиш" спирачното усилие и най-интересното: при последващо натискане на педала, т.е два пъти последователно, при воторо натискане спокойно забиваш чело в стъклото. Карах я наколко пъти в ТМ - такава била системата заради BA.
На този авенсис (от горния ми пост) спирачките са много добри. Още при слагане крак на педала и леко натискане вече се усеща спирачното усилие.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта