COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT
COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT
Имам корола ММТ 2007г. И хубавото свършва тук.
на 8000км започна да подскача при потегляне казаха ще сменяме съединител в Габрово. Смениха го. Тръгвам стигам Търново и всичко започва от начало пак тресе при потегляне. Пращат ме в София там се оказва че колегите дето сменяли съединителя не били наместили актуатора. Добре наместиха го супер докато колата стана на 15000км, по това време съм в Бургас отивам там правят и обучение и хоп отново е добре. Добре докато колата стана на 25000км, междувременно вече съм се прибрал във Варна и на 20000км сменяме рейка защото се прецакалал. 25000км Правим обучение на съединителя във Варна, и хоп чудо колата е като нова потегля и превключва предавките плавно, супер. Добре сега е на 30000км а сега познайте какво се случва с нея. Превключва като старо жигули без съединител. Във Варна ми казват поръчваме съединител и сменяме. Питам аз до кога???
Някой имал ли е такъв проблем или подобен да сподели направо съм бесен това е изродщина през 5000км в сервиз!!!
на 8000км започна да подскача при потегляне казаха ще сменяме съединител в Габрово. Смениха го. Тръгвам стигам Търново и всичко започва от начало пак тресе при потегляне. Пращат ме в София там се оказва че колегите дето сменяли съединителя не били наместили актуатора. Добре наместиха го супер докато колата стана на 15000км, по това време съм в Бургас отивам там правят и обучение и хоп отново е добре. Добре докато колата стана на 25000км, междувременно вече съм се прибрал във Варна и на 20000км сменяме рейка защото се прецакалал. 25000км Правим обучение на съединителя във Варна, и хоп чудо колата е като нова потегля и превключва предавките плавно, супер. Добре сега е на 30000км а сега познайте какво се случва с нея. Превключва като старо жигули без съединител. Във Варна ми казват поръчваме съединител и сменяме. Питам аз до кога???
Някой имал ли е такъв проблем или подобен да сподели направо съм бесен това е изродщина през 5000км в сервиз!!!
Последно промяна от pavel на 17 Юни 2009 21:16, променено общо 1 път.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT
ПРез 5 000, или през 50 000км?pavel написа:Имам корла ММТ 2007г. И хубавото свършва тукл
на 8000км започна да подскача при потегляне казаха ще сменяме съединител в Габрово. Смениха го. Тръгвам стигам Търново и всичко започва от начало пак тресе при потегляне. Пращат ме в София там се оказва че колегите дето сменяли съединителя не били наместили актуатора. Добре наместиха го супер докато колата стана на 15000км, по това време съм в Бургас отивам там правят и обучение и хоп отново е добре. Добре докато колата стана на 25000км, междувременно вече съм се прибрал във Варна и на 20000км сменяме рейка защото се прецакалал. 25000км Правим обучение на съединителя във Варна, и хоп чудо колата е като нова потегля и превключва предавките плавно, супер. Добре сега е на 30000км а сега познайте какво се случва с нея. Превключва като старо жигули без съединител. Във Варна ми казват поръчваме съединител и сменяме. Питам аз до кога???
Някой имал ли е такъв проблем или подобен да сподели направо съм бесен това е изродщина през 5000км в сервиз!!!



продаваи я няма да се оправи почти всички ммт са така
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Re: COROLLA 1.6VVTi 2007 MMT
ПРез 5 000, или през 50 000км?Kiki написа:pavel написа:Имам корла ММТ 2007г. И хубавото свършва тукл
на 8000км започна да подскача при потегляне казаха ще сменяме съединител в Габрово. Смениха го. Тръгвам стигам Търново и всичко започва от начало пак тресе при потегляне. Пращат ме в София там се оказва че колегите дето сменяли съединителя не били наместили актуатора. Добре наместиха го супер докато колата стана на 15000км, по това време съм в Бургас отивам там правят и обучение и хоп отново е добре. Добре докато колата стана на 25000км, междувременно вече съм се прибрал във Варна и на 20000км сменяме рейка защото се прецакалал. 25000км Правим обучение на съединителя във Варна, и хоп чудо колата е като нова потегля и превключва предавките плавно, супер. Добре сега е на 30000км а сега познайте какво се случва с нея. Превключва като старо жигули без съединител. Във Варна ми казват поръчваме съединител и сменяме. Питам аз до кога???
Някой имал ли е такъв проблем или подобен да сподели направо съм бесен това е изродщина през 5000км в сервиз!!!



правилно през 5000
проблема е в това че няма датчик които да следи за дебелината на диска и от там са тези проблеми затова като я обучат с тази дебелина и се оправя и после като намалее онзи турския съединител валео или бош пак същия цирк та проблема се решава много лесно продаваш я и си купуваш новия авенсис да видиш кутия няма друга такава на пазара
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Аве така , като ви слуша човек ще си каже , че са продадени не повече от 10-тина CVT-та . Просто пак сервиза ни е на ниво !
Между другото да кажа , че не само тази кутия е автомат на пазара със съединител ами всичко ново що е троник е така . Даже най-модерните са с по 2 съединителя . А Вейрона май беше с 3 .
Между другото да кажа , че не само тази кутия е автомат на пазара със съединител ами всичко ново що е троник е така . Даже най-модерните са с по 2 съединителя . А Вейрона май беше с 3 .
аз си казвам моето мнение и опит а вие като имате нещо към производителя се обърнете кум него все пак не е броил на мен пари за кола
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
nikolov22
не мога да се съглася че няма датчик който да следи за дебелината на диска нали точно това прави въпросния комп и затова го смениха тъй като според тях имал някакъв бъг и неможел да каже на актуатора да навакса износването на диска и да се самонастрои към новата му дебелинал
Просто си мисля вече от къде ли е проблема?
не мога да се съглася че няма датчик който да следи за дебелината на диска нали точно това прави въпросния комп и затова го смениха тъй като според тях имал някакъв бъг и неможел да каже на актуатора да навакса износването на диска и да се самонастрои към новата му дебелинал
Просто си мисля вече от къде ли е проблема?
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Не е само Тойота БГ, а Тойота като цяло... Наскоро колега - финландец беше пуснал справка колко са стрували гаранционните му ремонти на Тойота и сумата беше шокираща - над 5000 евро (огромна част от тази сума беше заради подмяна на ММТ, подмяна на комп на ММТ) и сега се подготвят май пак да я сменят, защото пак си има същите проблеми. Отделно от него, камара народ "пищи" в английския Тойота форум от ММТ и споменават майки, бащи и цели родове....Bass_Man написа:Очевадно има проблем с , който Тойота БГ не може да се справи .

Edit: Открих темата, а ето и разпечатката:

И един цитат:
Some of the problems are repaired, some not. If they did them right they'd be okay now, but as for some reason they cannot seem to do that I do still have some of those bugs. For example the gearbox is working better now, but I cannot say for sure as I drove about 20KMs after the last repair. Brakes are still squeaky, at least now they're doing it only when reversing and not every time. Wiper is still leaving that annoying stripe because of which I cannot see anything when it's raining. Front console rattles sometimes and front seatbelts do the same thing... Much more rare now though. After the last repair I haven't noticed other problems, but they usually appear only after some time, so...Is it repaired now?
I think they just cannot locate the source of those problems, or then they don't have developed any solution to fix those bugs. They just insert new part which is exactly the same as the previous one, and when it appears to be as faulty as the previous one, they do the same thing again, don't know.
Познайте на мен какво ми казаха от софия като за пореден път се обадих за този проблем на ММТ то вече търсели в базата данни за такъв проблем в цял свят и нямало данни за такова нещо.
Е питам аз какво ме интересува мен че нямали такива проблеми,
и все още продължават да не могат да отстранят проблема.
Днес последно говорих с тойота варна и сега пак чакаме отговор какво ще правим с колата.
Не е ли редно вече това се повтаря за 10 път да си вземат фалшивата кола и да осигурят нова.
На какво прилича това незнам вече!
И продължават да ми говорят едно и също и едно и също да ще сменим съединител ще сменим комп ще сменим незнам си какво и така вече 2години!
Това е изродщина!!!!!!!!!!
Е питам аз какво ме интересува мен че нямали такива проблеми,
и все още продължават да не могат да отстранят проблема.
Днес последно говорих с тойота варна и сега пак чакаме отговор какво ще правим с колата.
Не е ли редно вече това се повтаря за 10 път да си вземат фалшивата кола и да осигурят нова.
На какво прилича това незнам вече!
И продължават да ми говорят едно и също и едно и също да ще сменим съединител ще сменим комп ще сменим незнам си какво и така вече 2години!
Това е изродщина!!!!!!!!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта