ghost rider's ae 86
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
Ghost rider-a ima dostatuchno chasti da prodade, za da si nabavi valovete i megasquirta!Japanese_fever написа:Vzemi zaem ot nqkoj banka! NAli sega sa po4bnali da otpuskat pove4e.ghost rider написа:PUNKARE,valove i megasquirt 6te ima,no 4ak po dogodina,6toto sam re6il da karam pove4eto planinski dogodina,a tova zna4i-SAVE MODE!!!
Vzemi si valovete deto punky ti kaza i sloji edin megasquirt. Posle sus spe4elinite pari ot sustezanieto 6te si vurne6 zaema!![]()
Abe davat li nqkakvi pari v na6iq ally championship i do koe mqsto, a su6to i kolko pari davat tiq ot federaciqta???
nemoga da razbera edno samo: tezi dve modifikacii na tvoyata bangiya, shte i dadat edno 25kc POVECHE na zadnite kolela! shte se nalozi da smenish samo 2-ta vala, tova e rabota za 1 chas!
posle imash da slozish 6 sici na megasquirta kum tvoite, i si gotov!
ami az lichno neznam zashto se nalaga da se mahat kolektori, da se slagat karbiratori, koito obache nyama da se polzvat kato karburatori, a samo kato ITB-ta, toest shte se nalozi pulno zapushvane na vsekvi otvori po karbitata, koeto shte gi unishtozi kato takiva, posle shte se prepravyat mestata za injektorite, shte se slaga TPS-a, i s tova neshtata shteli da budat "mnogo prosti"?!

prosto e da zakachish 6 zici
prosto e da smenish dvtata vala,
ama da slagash karburatori, koito nyama da gi polzvash kato takiva, tova veche NE E Prosta rabota!
Rider, ti govorish za planinski ralita, neka te pitam neshto: zashto v posledstvie karburatorite gi zahvurlyat i pochvat da polzvat injekzionnata sistema?
ako ne znaesh da ti kaza: shtot karbitata davat golyama promyana tochno pri planinski ralita, izkachvaniya! smyana na nalayaganeto, na kisloroda, i ZAVOITE! znaesh li kolko modifikaciya tryabva za da nakarash weberite ili delortoto, da ne ti gluhnat pri ostri zavoi? tryabva da probivash korpusa, da slagash ottichasti se trubi i ot tam, truba za vrushtane na gorivoto...
emi nemoga da razbera logikata tuka!

Райдъра просто иска с 200 лева да стане всичко, затуй си усложнява живота. Пънки, няма никаква нужда да се запушва каквото и да е по карбуратори за да се ползват за ИТБ, нито има нужда да се преправят местата на инжекторите - те са си в главата а не в колектора. Смяна на колектора се налага ако ще слага ИТБ (а както разбирам това е целия зор). Тук планинското е трасе с дължина към 7 км - денивелацията е малка и му е все тази че ще е с карбуратори - стига да ги настрои на място преди да се пусне на трасето.ami az lichno neznam zashto se nalaga da se mahat kolektori, da se slagat karbiratori, koito obache nyama da se polzvat kato karburatori, a samo kato ITB-ta, toest shte se nalozi pulno zapushvane na vsekvi otvori po karbitata, koeto shte gi unishtozi kato takiva, posle shte se prepravyat mestata za injektorite, shte se slaga TPS-a, i s tova neshtata shteli da budat "mnogo prosti"?!
prosto e da zakachish 6 zici
prosto e da smenish dvtata vala,
ama da slagash karburatori, koito nyama da gi polzvash kato takiva, tova veche NE E Prosta rabota!
Rider, ti govorish za planinski ralita, neka te pitam neshto: zashto v posledstvie karburatorite gi zahvurlyat i pochvat da polzvat injekzionnata sistema?
ako ne znaesh da ti kaza: shtot karbitata davat golyama promyana tochno pri planinski ralita, izkachvaniya! smyana na nalayaganeto, na kisloroda, i ZAVOITE! znaesh li kolko modifikaciya tryabva za da nakarash weberite ili delortoto, da ne ti gluhnat pri ostri zavoi? tryabva da probivash korpusa, da slagash ottichasti se trubi i ot tam, truba za vrushtane na gorivoto...
emi nemoga da razbera logikata tuka!
ПП: Обясни как глъхнели по завоите и как ги разпробивали - гледам пистовите Тойотки ги има до 220 коня с карбуратори без да разпробиват телата и прочие - сигурно съм пропуснал някоя важна част (туй изрично пиша че е без ирония).
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ghost rider, и аз бих ти препоръчал да запазиш оригиналния интейк, да не слагаш карбуратори - Пънки е прав. Карбураторите са много сериозна модификация и се настройват адски трудно.
Ако подобриш окачването на королата с sway барове отпред и отзад, като сложиш олекотен маховик - колата ще има страхотна динамика дори с оригиналната конфигурация с TVIS-a. Мегаскърта ще ди даде още малко динамика(или примерно APEXI AFC), а ако сложиш и валове няма да си познаеш кoлата! Можеш да я докараш до към 140-150кс и то без сериозни модификации, което пък ти гарантира безотказна работа на двигателя. Серийната АЕ86 по принцип е изключително силна на планинско - точно оттук и идва славата.
Ако подобриш окачването на королата с sway барове отпред и отзад, като сложиш олекотен маховик - колата ще има страхотна динамика дори с оригиналната конфигурация с TVIS-a. Мегаскърта ще ди даде още малко динамика(или примерно APEXI AFC), а ако сложиш и валове няма да си познаеш кoлата! Можеш да я докараш до към 140-150кс и то без сериозни модификации, което пък ти гарантира безотказна работа на двигателя. Серийната АЕ86 по принцип е изключително силна на планинско - точно оттук и идва славата.
status: за БАН
Туй не се ли води хилклимб ? Щото на хилклимб славата на АЕ86 никаква я няма - слава има за спусканията понеже кончетата и са сравнително малко но баланса е перфектен.Серийната АЕ86 по принцип е изключително силна на планинско - точно оттук и идва славата.
Не че съм защитник на карбураторите но какво им е толкова сериозната модификация и кое е адски трудното за настройка ? Дори в Club4AG има публикувани готови настройки - остава само да се синхронизират. Карбуратори в комбинация с валове, колектори и висока CR са си достойна конкуренция на EFI-то, особено ако въпросното EFI не използва ITB.Карбураторите са много сериозна модификация и се настройват адски трудно.
Недостатъка им също е ясен - нуждаят се от донастройка при всяка по-сериозна промяна на климат/надморска височина.
Основното предимство на Мегаскуърта е увеличаването на аванса в определени зони. Оригиналното ЕКУ е доста консервативно в това отношение, което позволява тези промени и съответно дава коне.
Слагането на ITB-та няма да даде повече коне, а ще подобри реакцията на колата и евентуално ще измести въртящия момент в по-високите обороти в зависимост от дължината на runner-ите.
Така си мисля аз, а скоро надявам се и да го пробвам наживо biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Слагането на ITB-та няма да даде повече коне, а ще подобри реакцията на колата и евентуално ще измести въртящия момент в по-високите обороти в зависимост от дължината на runner-ите.
Така си мисля аз, а скоро надявам се и да го пробвам наживо biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ми да, точно това се има предвид - трябва прецизна настройка и при най-малката промянана климатичните условия или надморската височина. Кой ще му прави настройките, като в БГ има само няколко човека, които са наясно с High Performance Carbs - останалите са на принципа - отваряш гърлото и давай?
Hill Climb си е точно планинско, и славата на АЕ86 е на победител, не само на спускане, но и на изкачване - Initial D не е пълна измислица, а се базира на реални факти
Малкото коне се компенсират от добрия баланс, малкото тегло и страхотната скорост в завоите, от задното с ЛСД, което е по-добро от всякакво предно или 4х4.
А и доколкото знам карбураторите не се нуждаят от електроника, най-много ограничител на оборотите. Т.е. ако искаш карбуратори - скубеш всичката електроника и изцяло променяш дизайна на пълнене, иначе ефекта със забиване на муцуната е постоянен проблем.
Hill Climb си е точно планинско, и славата на АЕ86 е на победител, не само на спускане, но и на изкачване - Initial D не е пълна измислица, а се базира на реални факти

А и доколкото знам карбураторите не се нуждаят от електроника, най-много ограничител на оборотите. Т.е. ако искаш карбуратори - скубеш всичката електроника и изцяло променяш дизайна на пълнене, иначе ефекта със забиване на муцуната е постоянен проблем.
status: за БАН
Според мен ще даде повече, но не драстично.Слагането на ITB-та няма да даде повече коне, а ще подобри реакцията на колата и евентуално ще измести въртящия момент в по-високите обороти в зависимост от дължината на runner-ите.
Интересна графика имаше за инжектор пулс-а при конвенционален колектор и при ИТБ (жалко че не ми е подръка) - могат да се направят изводи за действителното нарастване/намаляване на мощността в целия диапазон обороти.
ПП: Винаги при конверсия към ИТБ става така че стандартното ЕКУ обеднява сериозно над средни обороти.
Не се сещам за хилклимб в Инишъл Д.maggkrabar написа:Hill Climb си е точно планинско, и славата на АЕ86 е на победител, не само на спускане, но и на изкачване - Initial D не е пълна измислица, а се базира на реални факти![]()
.....................
А и доколкото знам карбураторите не се нуждаят от електроника, най-много ограничител на оборотите. Т.е. ако искаш карбуратори - скубеш всичката електроника и изцяло променяш дизайна на пълнене, иначе ефекта със забиване на муцуната е постоянен проблем.
Ако при АЕ86 изскубеш електрониката при слагане на карбуратори - оставаш най-малкото без запалване (само на статичен аванс).
Е да де, нали това казвам. При слагане на ИТБ с оригинално еку - много богата на ниски, бедна на високи. Това е защото измества върт. момент (и съотв. конете) нагоре в оборотите. Също както отношението къси/дълги runners и т.н.jamie написа:Според мен ще даде повече, но не драстично.Слагането на ITB-та няма да даде повече коне, а ще подобри реакцията на колата и евентуално ще измести въртящия момент в по-високите обороти в зависимост от дължината на runner-ите.
Интересна графика имаше за инжектор пулс-а при конвенционален колектор и при ИТБ (жалко че не ми е подръка) - могат да се направят изводи за действителното нарастване/намаляване на мощността в целия диапазон обороти.
ПП: Винаги при конверсия към ИТБ става така че стандартното ЕКУ обеднява сериозно над средни обороти.
Само прашасва горкотоjamie написа:Именно - оттам и повишаване на мощността вследствие ИТБ конверсията.Това е защото измества върт. момент (и съотв. конете) нагоре в оборотите.
Баси - и аз смятам че интересното идва - особено като те знам че си къташ едно Мегаскуиртче под възглавницата....


Точно в ИнишълД АЕ86ца на катерене не се пусна или поне не на цяла отсечка и не със двигателя от формула Атлантик:). Те хората се опитват да го дават възможно най - реално все пак:).maggkrabar написа:Hill Climb си е точно планинско, и славата на АЕ86 е на победител, не само на спускане, но и на изкачване - Initial D не е пълна измислица, а се базира на реални факти![]()
На планинско ако се абстрахираш от бученето на двигателя, ще останеш учуден колко време имаш да се наслаждаваш на природата, до следващия завой biggrin.gif
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Райдър, а замислял ли си се за СМТ? на тунинг форума има тема по въпроса, даже jamie се е разписал
СМТ-то е по-добро от Мегаскърта, и от Apexi AFC даже, може да контролира подаването на горивото и АВАНСА, има допълнителен канал за водна инжекция(да гаси детонациите), цената е към $350? може да пипаш всичко по характеристиките, има и хора, които гарантирано разбират от подобни джаджи и бързо и безболезнено ще ти мапнат електрониката. Единствения проблем на СМТ-то на лудиягсм е, че интерфейса му е само през лаптоп(няма хендхелд контролер), но това едва ли ще ти е проблем.
Най-важното е, че СМТ-то може да работи с всякакъв вид инжекциони, предлага много добри възможности за настройка, цялата работа излиза малко пари, настройките са сравнително лесни. Ще работи прекрасно с/без агресивни валове.
Според мен подобна електроника ще ти спести МНОГО главоболия, и ти дава ГОЛЯМА база за бъдещи подобрения.
П.П. Хилл Клaймб няма в Инишъл Ди
Ама редовно го има в Touge MAX сериите на Best Motoring. Не знам каква е надморската височина, но са тесни пътища с много завои(планинско). Ел Камино трябва да е гледал доста серии. Обикновено първенец е Монстър Хачирокуто на Тсучия(170кс), което често побеждава коли над 300кс - става дума най-вече за добро окачване и баланс 

Най-важното е, че СМТ-то може да работи с всякакъв вид инжекциони, предлага много добри възможности за настройка, цялата работа излиза малко пари, настройките са сравнително лесни. Ще работи прекрасно с/без агресивни валове.
Според мен подобна електроника ще ти спести МНОГО главоболия, и ти дава ГОЛЯМА база за бъдещи подобрения.
П.П. Хилл Клaймб няма в Инишъл Ди


status: за БАН
Последен ОФФ топик от моя страна:).maggkrabar написа: П.П. Хилл Клaймб няма в Инишъл ДиАма редовно го има в Touge MAX сериите на Best Motoring. Не знам каква е надморската височина, но са тесни пътища с много завои(планинско). Ел Камино трябва да е гледал доста серии. Обикновено първенец е Монстър Хачирокуто на Тсучия(170кс), което често побеждава коли над 300кс - става дума най-вече за добро окачване и баланс
П.П.П. Touge на Best Моtoring и планинско (рали) са две различни неща biggrin.gif. [/i]
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта