Разрешени ли са антирадарите в...
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
АНТИрадарите са забранени в цял свят. Но имаш право да ползваш радар детектор пак в цял свят, защото никъде не е забранено със закон да приемаш радио вълни. АНТИрадара заглушава полицейските радари и те показват грешна информация - т.е. излъчваш радио вълни, което е забранено почти навсякъде, освен ако нямаш разрешение,като радиата, таксиджийте и другите.... Радар детектора само приема, така че не е особено незаконно, освен ако в някоя от държавите не е описано точно със закон тази малка разлика. 

не съм много сигурен,че е напълно законно да притежаваш устройство което сканира чистоти ползвани с специален статут.мисля че е въпрос на законодателство,а аз не го знамMe4oKyX написа: Но имаш право да ползваш радар детектор пак в цял свят, защото никъде не е забранено със закон да приемаш радио вълни.
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
В Гърция и Финландия е абсолютно незаконно дори да носиш радар детектор в колата си, камоли да го използваш. За другите държави не знам, а и не мисля да пробвам. Карай си според закона и не са ти и необходими!
Oсобено пък в чужда държава да се "правиш на голям гявол" си е адски рисковано и неоправдан риск... Какво ще спечелиш като караш с 20 км/ч над ограничението (защото с повече дори и радар детектор не би ти помогнал, тъй като няма да имаш време да намалиш достатъчно)?

- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ако приемника на радар-детектора е на хетеродинен принцип - се засича много лесно...Nedkow написа:А според вас как се засича скрит радар детектор
Само за справка - през втората световна война англичаните са ловили немски шпиони в Лондон като са пускали самолет със съответната апаратура, който засича дали в дадения район има радиоприемник (не радиопредавател), настроен на дадена честота. Като няма значение дали радиоприемника е включен...
Някои радари имат вградена такава функция за откриване на радар-детектори, но и повечето съвременни радар-детектори са 'невидими' за тези радари - VG2....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Интересно, как се "хваща" ламповия приемник от тогава... че даже и изключен... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifslowtraveler написа:Само за справка - през втората световна война англичаните са ловили немски шпиони в Лондон като са пускали самолет със съответната апаратура, който засича дали в дадения район има радиоприемник (не радиопредавател), настроен на дадена честота. Като няма значение дали радиоприемника е включен.......

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Явно неверниците са много
Извинявам се за техническите подробности, разбираеми навярно за съвсем малък кръг, но все пак ще се опитам да обясня принципа:
Настройването на приеманата честота в старите приемници (независимо лампови/транзисторни или с интегрални схеми) ставаше механично с настройване на променлив кондензатор (спомнете си механичните въртоци за станцията).
Този кондензатор и една бобина правят трептящ кръг, който резонира на конкретната честота и е свързан пряко с антената. Трептящия кръг също така акумулира енергия (при този резонанс). Самолета подава силен импулс на тази честота, при което трептящия кръг 'акумулира' енергия. След което самолета рязко прекратява излъчването, започвайки да слуша честотата за излъчен сигнал, а трептящия кръг отдава обратно част от енергията (излъчва на същата честота) през антената в ефира. За това не е нужно радиоприемника да е включен: енергията се приема през антената от излъчения сигнал, акумулира се в кондензатора и бобината, след което отново се излъчва през антената...
Практически са използвали принципа на радара, но не са очаквали/слушали за отразен сигнал, а допълнително генериран такъв (който затихва доста по-бавно - докато свърши енергията, акумулирана в трептящия кръг)...
Дано този път съм бил по-ясен

Извинявам се за техническите подробности, разбираеми навярно за съвсем малък кръг, но все пак ще се опитам да обясня принципа:
Настройването на приеманата честота в старите приемници (независимо лампови/транзисторни или с интегрални схеми) ставаше механично с настройване на променлив кондензатор (спомнете си механичните въртоци за станцията).
Този кондензатор и една бобина правят трептящ кръг, който резонира на конкретната честота и е свързан пряко с антената. Трептящия кръг също така акумулира енергия (при този резонанс). Самолета подава силен импулс на тази честота, при което трептящия кръг 'акумулира' енергия. След което самолета рязко прекратява излъчването, започвайки да слуша честотата за излъчен сигнал, а трептящия кръг отдава обратно част от енергията (излъчва на същата честота) през антената в ефира. За това не е нужно радиоприемника да е включен: енергията се приема през антената от излъчения сигнал, акумулира се в кондензатора и бобината, след което отново се излъчва през антената...
Практически са използвали принципа на радара, но не са очаквали/слушали за отразен сигнал, а допълнително генериран такъв (който затихва доста по-бавно - докато свърши енергията, акумулирана в трептящия кръг)...
Дано този път съм бил по-ясен

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Точно вълните за засичане на такива устройства са именувани VG2.Nedkow написа:А според вас как се засича скрит радар детектор
Напоследък моя често ги споменава докато карам из София.
Съвременните радар-детектори имат защита и не могат да бъдат засечени поради простата причина, че те са само приемници, а не предаватели!
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Не е това причината...Kiki написа:....Съвременните радар-детектори имат защита и не могат да бъдат засечени поради простата причина, че те са само приемници, а не предаватели!
VG2 хваща 'само приемници'...
Както писах в поста си - дистанционно се откриват ПРИЕМНИЦИ, настроени на дадена фиксирана честота с хетеродин.
Това са старите радар-детектори, които бяха като обикновен радиоприемник...
Докато съвременните радар-детектори следят няколко различни обхвата. От икономическа гледна точка е по-изгодно да не се правят с отделен приемник за всяка честота, а имат широколентов цифров приемник, който слуша много широк диапазон.
След това цифрово се отделят нужните честоти (различните диапазони).
Поради това радар не може да засече приемник, настроен на конкретна честота, просто защото всички съвременни радар-детектори нямат такова устройство......
Така-че можете да смятате, че всички съвременни радар-детектори са неоткриваеми от радарите (но не и за физическо претърсване разбира се)

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта