здравейте,
нов съм в този форум тъй като скоро напуснах Фолксваген форума,защото си продадох 4-ката.понеже твърдо съм решил да купя бензинова кола и още по-твърдо Авенсис бих искам първо да попитам кой от двата модела е по-бърз(съжалявам ако въпроса е наивен) защото вече съм набелязал добър екземпляр за покупка но като слязох от 1.9 ТДИ помпа-дюза 131 коня и се качих на този Авенсис ми се стори доста по-бавен и тромав.Голфа е 2002 година ,Авенсиса е 2005. питането ми е дали това е нормално макар,че според всяка логика би трябвало да е понеже хем параметрите на Авенсиса са по-малки хем и самата кола е по-тежка?другия много важен въпрос на който бих помолил да ми отговорите е дали съединителя взема да сдава багажа,защото при пробната обиколка днес скоростите си влизаха съвсем нормално но някак си със забавяне(незнам дали мога да го обясня по-добре) и всъщност се получаваше така,че отвреме на време все едно давах междинна газ което ме обезпокой.склонен съм да го отдам на това,че още не съм свикнал с този съединител но знам ли и аз..и последно..ако някой се сеща нещо на което допълнително да обърна внимание при следващия оглед на колата ще бъда благодарен да сподели.благодаря предварително!
п.с. забравих да спомена,че Авенсис-а е на близо 120к км.
Авенсис vvt-1 1.8 vs Голф 4 ТДИ Помпа-дюза
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Колега, не можеш да сравняваш голф с авенсис....
Возията на авенсиса е разкошна, но не очаквай някаква супер динамика... Пък и ако идваш от дизел едва ли си свикнал да въртиш двигателя над 4х.об/мин, а точно над тези обороти на бензинката и идва силата.
Като се 'наеме', поведението при висока скорост на авенсиса е много добро - няма клатене, разкачка и т.н....
Голфа в същото време скача на всяко камъче...
Приплъзващ съединител няма как да объркаш... Което ме навежда на мисълта, че колата не е на 120х.км...
Возията на авенсиса е разкошна, но не очаквай някаква супер динамика... Пък и ако идваш от дизел едва ли си свикнал да въртиш двигателя над 4х.об/мин, а точно над тези обороти на бензинката и идва силата.
Като се 'наеме', поведението при висока скорост на авенсиса е много добро - няма клатене, разкачка и т.н....
Голфа в същото време скача на всяко камъче...
Приплъзващ съединител няма как да объркаш... Което ме навежда на мисълта, че колата не е на 120х.км...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Съединителя на голфа ми бе с жило, а на авенсиса доколкото си спомням бе хидравлика
Бъди внимателен към избора, и оглеждай проблемите отвсякъде...
Лафа, 'че тойота не се разваля' го остави за форумите и огледай автомобила обективно - може някой да му е помогнал да се развали

Бъди внимателен към избора, и оглеждай проблемите отвсякъде...
Лафа, 'че тойота не се разваля' го остави за форумите и огледай автомобила обективно - може някой да му е помогнал да се развали

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 11 госта