
Вибрации на волана и купето-КаринаЕ 2.0-проблема се реши :)
Мнение от desotodorov » 01 Юни 2009 15:46

desotodorov
Мнение от diver » 01 Юни 2009 19:06
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifdesotodorov написа:той беше едно от нещата, който оправих още когато го купих - 2003г....нови оси, лагерчета и гресьорки в тръбата - БГ модификация...като не са се сетили французите , набухани 4 текаламита грес - беззсмъртно се получи ...сега обаче - да му бере грижата новия собственик... и без това му го продадох ... хм, по-скоро подарък си беше
На този безсмъртен френски дизел, 1.9 натуралка, по едно време му сменях всеки месец разпределителните валове, геройски на по 3 строшени...С тотка направо скука....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от desotodorov » 04 Юни 2009 23:08

desotodorov
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 05 Юни 2009 07:53
Дайвър, кво ги правиш тез валове бре човек ?...diver написа:
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
На този безсмъртен френски дизел, 1.9 натуралка, по едно време му сменях всеки месец разпределителните валове, геройски на по 3 строшени...С тотка направо скука....

Помня и в една друга тема, на едно Паджеро на всеки 150 к. му сменяше вала, на Пижо всеки месец , бах маа му-ти ги изкара всички други марки освен Тотка, с валове като солети... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
martod
Мнение от diver » 05 Юни 2009 08:04
Що бре, от година се опитвам да счупя мятата неуспешно...На паджеро 2.5 дизела си страда системно от тая болест. На Ц20ХЕ мисля, че глава втора употреба няма как да намериш също. Защо ли?! За френските дизелови дръги пробвай се да ги караш като лека кола и ще разбереш какво има предвид biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmartod написа: бах маа му-ти ги изкара всички други марки освен Тотка, с валове като солети... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- max-2
- Мнения: 2091
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Мнение от max-2 » 05 Юни 2009 10:33


П.С. Най-добре ще ти паснат на колата 195/60/15
max-2
Мнение от desotodorov » 07 Юни 2009 00:21
desotodorov
Мнение от newmiro » 10 Юни 2009 22:27
аз моята корола напоследък така прави, уж се връщах осемнайсет пъти да ги правят джантите.. сега ще ходя при други гумаджии, тея май не са читави. в тойота питах като ходих по друг въпрос, казаха ми че може да е от втулките, следващата седмица ще ходя при гумаджиите и ще сменя втулки и ще видим .. твоята с втулки ли е на джантите?
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
liyan
мехаННика
Мнение от newmiro » 11 Юни 2009 18:19
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

newmiro
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 11 Юни 2009 18:42
А прочете ли , че със металните джанти "спи градът" ?...мехаННика написа:Десо проблема ти с 90% сигурност е в полуосите (полуваловете) преди да ме е сдъвкал някой и по точно вътр карета
Няма логика с едни джанти да е добре, с други зле- и причината да е в полуоските...

martod
- slowtraveler
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 346 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 11 Юни 2009 19:20
ходовата част има резонансна честота, която зависи от теглото на подресорните маси.
При тази честота вибрациите (например генерирани от разбито каре) се усилват и се налага да се погасяват от амортисьорите.
Честотата на вибрациите зависи от скоростта (оборотите на въртящите се части).
При промяна на теглото на джантите, е възможно резонансната честота да влиза точно в този често употребяван скоростен диапазон.
Докато при друго тегло на джантите, тази честота да се гаси успешно от амортисьорите или пък да е извън експлоатационния скоростен диапазон...
На Авенсиса имах подобен проблем.
Първия път бе заводски дефектна гума - излиза на '0' на баланс, но не е геометрична окръжност (протектора имаше на едно място издутина).
Втория път бе при слагане на алуминиеви джанти: след смяна на централната втулка вибрациите рязко намаляха, но не изчезнаха напълно. При стоманените джанти (с други гуми) нямах проблем... Така и си замина колата.
На времето на друга кола без АБС съм имал flat spot от едно рязко спиране. Тогава също имаше вибрации, но колелото излизаше на баланс на '0' - просто гумата вече не е идеална окръжност....
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от desotodorov » 11 Юни 2009 23:22
desotodorov
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта