ghost rider's ae 86
da be da!daite da si napravime i sportni pruzini taka!moze i za klapanite...hora i az sam privurzenik na"napravi si sam"no prosto niakoi ne6ta niama smisal da se praviat,6toto dori i da stanat dobre,poniakoga izlizat po skupo ot istinskite!a ti punkare ne mi govori za murzel,6toto sam po4ti siguren 4e 86-cata ti vse o6te e bez sper!
taka e, ama MA61-cata mi e s 2JZ-GE, za smetka na tova!gost rider написа:da be da!daite da si napravime i sportni pruzini taka!moze i za klapanite...hora i az sam privurzenik na"napravi si sam"no prosto niakoi ne6ta niama smisal da se praviat,6toto dori i da stanat dobre,poniakoga izlizat po skupo ot istinskite!a ti punkare ne mi govori za murzel,6toto sam po4ti siguren 4e 86-cata ti vse o6te e bez sper!

-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Материала е пружинна стомана. Помисли за конструкция от 3 части - средната част да е в ролята на торсионен прът + две рамена - това по-лесно може да се изработи.maggkrabar написа:Пънки, поразпитах, имам приятел, който разбира от метали, нарисувах му къде искам да монтирам sway-бара и как да го закрепя(не като оригиналния, а като aftermarket) - оказва се, че да огънеш метал не трудно, зорът е да го закалиш и да го докараш до необходимата еластичност - ставало с някакво маслено закаляване. Имам представа точно как се монтира тази джаджа отзад, ама джаджата я нямам
Аз искам само заден, щото нали колата за дрифт ще правя. На Райдър ще му трябва и преден за планинско - ако иска да прави колата по-бърза де.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
jamie, точно този вариант съм обмислял 
във връзка екстрите - хвърлете един поглед на тази тема в тунинг.бг, ще ви е интересно:
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=23735
към края е най-интересното

във връзка екстрите - хвърлете един поглед на тази тема в тунинг.бг, ще ви е интересно:
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=23735
към края е най-интересното
status: за БАН
drupni si markucha na vakuma deto hodi kum vakumniyat (MAP) sensora, i shte vidish kakvo znachi 35L/100km, i cheren auspuh i bronyata pokrai nego (katomna disel)...maggkrabar написа:а това какво означава че не зацепвам? има сменяни валове ли? тоя голям разход откъде идва?stepen na sgastiavane okolo10.5,razhod na gorivo okolo 30-35l

nema valove nema nishto, samo presturgana glava, koyato ako ya presturze oshte vednuz i shte ya hvurli...

kakto ti pisa Miro (ghost rider-a) kolata si e standartne, pone za sega.

-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
а замервал ли си графиката на въртящият момент след тези манипулации? в смисъл - TVIS-a върши ли си правилно работата като сложиш тапи тук там, проверявал ли си каква ти е горивната смес? И изобщо как се държи двигателя? Като включиш на по-висока предавка преди да си достигнал до 6500 оборота придърпва ли? Мисля, че мога да ти помогна да си замериш емисиите и да видиш какъв е лог-а, имам човек с подходящо оборудване - с wideband сонда, и лаптоп със софтуер за замерване на смесите, ще се навие да помогне предполагам.
Моята също работи на твърде богата смес и ми дава голям разход, или е пипана(карали са я на драг), или е нещо друго, още не съм я водил на проверка. Прави ми впечатление, че ако сменя предавката преди 6500 об придърпва. Ако при смяна на предавката се озова на 4000-4500 няма проблем. Първото нещо, което ще направя след диагностиката е да я замеря с wideband и да видя какви са смесите в диапазона 2000-7000 оборота.
Моята също работи на твърде богата смес и ми дава голям разход, или е пипана(карали са я на драг), или е нещо друго, още не съм я водил на проверка. Прави ми впечатление, че ако сменя предавката преди 6500 об придърпва. Ако при смяна на предавката се озова на 4000-4500 няма проблем. Първото нещо, което ще направя след диагностиката е да я замеря с wideband и да видя какви са смесите в диапазона 2000-7000 оборота.
status: за БАН
4ove4e,ne sam meril kolata sas absolutno ni6to,osven na otse4ka(koeto e gre6ka),no v bude6te zivot i zdrave kato sloza megasqirt,valove i tbs-i,sas sigurnost ste se nalozi niakoi gramoten 4ovek sas laptop da se zaigrae i to iako!t-visa tazi zima 6te go razkarvam,stoto mai pove4e mi pre4i otkolkoto pomaga!ne mislia 4e pri nad 6000 oborota(kakto po4ti vinagi ia karam)ima niakakva polza ot nego.ne e lo6a ideia da zakara6 tvoiata kolica na diagnostika,za da i vidiat gazovete,centrovkata na valovete i delkoto. goliamo zna4enie sasto imat i sve6tite(samo NGK ili DENSO)i kabelite.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ами доколкото знам предназначението на TVIS-a е да дава добра горивна смес в ниските обороти, а не във високите - над 4500 той е отворил гърлото докрай. Фатката била, че ти дава добър въртящ момент и в ниските, подобно на VTEC двигателите - имаше една тема в тунунг.бг за предимството VTEC и на въртящият момент в голям диапазон от обороти. Там писах разни обяснения защо витеците са много бързи на писта, интересувам се от пистов рейсинг и пистова техника(не рали или планинско), ще правя колата си точно за такъв тип каране(и дрифт). За твоя тип каране нямам представа дали ще върши работа, ако държиш колата винаги над 4500 при състезание наистина не ти трябва.
Изчетох доста неща по въпроса, препоръчват махането на TVIS-a на 4AGE чак след 150 коня, тогава вече той наистина не върши работа, но под тези параметри се справя идеално. И аз мисля да отварям гърлото на тойотата(даже Mikuni и вебер карбуратори сънувам ама са цифраааа!!!), но препоръчват първо да се разтовари двигателя - олекотени шайби и маховик, разни мотеци и електроники, и чак после да се слагат агресивни валове или змейски карбуратори, да се пили главата и да се гонят високите обороти. Мисля, че на теб ти трябва най-вече динамика на двигателя(за планинското) - олекотените шайби и маховик и тойотата ще озверее както си е с TVIS-a
пък и ще е по-евтино, ще дава и по-малък разход, че с тия 35л/км е кошмар - маса пари ще издухаш само за настройките
пък когато дойде време за замерване, свиркай, ще помагаме - аз голям замервач се извъдих, ама после ми се драйфаше яко - кофти е да гледаш графиката и да следиш смесите на лаптопа, докато някой реже колата юнашката
Изчетох доста неща по въпроса, препоръчват махането на TVIS-a на 4AGE чак след 150 коня, тогава вече той наистина не върши работа, но под тези параметри се справя идеално. И аз мисля да отварям гърлото на тойотата(даже Mikuni и вебер карбуратори сънувам ама са цифраааа!!!), но препоръчват първо да се разтовари двигателя - олекотени шайби и маховик, разни мотеци и електроники, и чак после да се слагат агресивни валове или змейски карбуратори, да се пили главата и да се гонят високите обороти. Мисля, че на теб ти трябва най-вече динамика на двигателя(за планинското) - олекотените шайби и маховик и тойотата ще озверее както си е с TVIS-a

пък когато дойде време за замерване, свиркай, ще помагаме - аз голям замервач се извъдих, ама после ми се драйфаше яко - кофти е да гледаш графиката и да следиш смесите на лаптопа, докато някой реже колата юнашката

status: за БАН
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
karburatorite mogat da se nameriat za okolo 100-150lv.az vzeh edni del-ortovci naskoro. re6il sam da gi izkormia ot vsiakade da zapusha vsi4ki nenuzni otvori (za da ne smu4e vuzduh)i da zaka4a vsi4ki nuzni ne6ta po tiah za da si ostane kolatata sas neinata inzekcia.inzektorite mislia da si ostanat na originalnite mesta.stra6no mnogo ne6ta po tozi proekt ne sa mi iasni,taka 4e 6te se radvam niakoi ako moze da mi dade niakakavi saveti.po mahovika v momenta se raboti! a i JAMIE misliq 4e e dobre da se seti za mene tezi dni!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта