Избор на Корола
Избор на Корола
Здравейте!
Насочил съм се към закупуване на кола втора употреба. След разлеждане на доста автомобили в интерне съм се спрял на корола 5 врати. Офертата която съм си харесал е за двигател 1.6 vvti 110 коня. Потърсих информация за този двигател, но неоткрих нищо полезно. Не разбирам много от коли и двигатели, затова реших да попитам за мнението ви за този двигател. Колата е доста карана за 3 години(2006 е колата) са и навъртяни 160к км. Също така искам да попитам дали е скъпа подръжката на такава кола. В момента карам Рено 19 и цените за подръжка ми се виждат нормални. Но королата е доста по нова и предполагам цените на частите и консумативите ще са по високи. Въпроса е колко по високи да очаквам. Добур пример би бил колко приблизително струва смяната на маслото с филтъра, въздушния и горивния филтър. На по старите коли знам, че задължително се сменя и ангренажен ремък. Тук дори не знам дали има такова нещо.
Продавача предлага да я заведем на сервиз, за да ми кажат какво е състоянието. От тук идва въпроса на кой сервиз да я заведа, за да разбера дали найстина е в добро състояние както я предлагат.
И послено нещо, което ме интересува е колко допълнително пари трябва да си приготвя за регистрация застраховки данъци и въобще всичко, което ще трябва да платя преди да почна спокойно да я карам.
Като гледам стана дълъг пост. Благодарен съм, ако сте го прочели.
Благодаря предварително и за всеки отговор.
Насочил съм се към закупуване на кола втора употреба. След разлеждане на доста автомобили в интерне съм се спрял на корола 5 врати. Офертата която съм си харесал е за двигател 1.6 vvti 110 коня. Потърсих информация за този двигател, но неоткрих нищо полезно. Не разбирам много от коли и двигатели, затова реших да попитам за мнението ви за този двигател. Колата е доста карана за 3 години(2006 е колата) са и навъртяни 160к км. Също така искам да попитам дали е скъпа подръжката на такава кола. В момента карам Рено 19 и цените за подръжка ми се виждат нормални. Но королата е доста по нова и предполагам цените на частите и консумативите ще са по високи. Въпроса е колко по високи да очаквам. Добур пример би бил колко приблизително струва смяната на маслото с филтъра, въздушния и горивния филтър. На по старите коли знам, че задължително се сменя и ангренажен ремък. Тук дори не знам дали има такова нещо.
Продавача предлага да я заведем на сервиз, за да ми кажат какво е състоянието. От тук идва въпроса на кой сервиз да я заведа, за да разбера дали найстина е в добро състояние както я предлагат.
И послено нещо, което ме интересува е колко допълнително пари трябва да си приготвя за регистрация застраховки данъци и въобще всичко, което ще трябва да платя преди да почна спокойно да я карам.
Като гледам стана дълъг пост. Благодарен съм, ако сте го прочели.
Благодаря предварително и за всеки отговор.
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 29 Авг 2007 10:07
Такова обслужване ( филтри, ремъци, помпи, свещи и т.н според марката и модела )правят на новия внос, с реални 90 000 км и предполагаеми около 500 000 км.За 2006 Корола, ако е закупена от БГ и , или токущо е излезла от гаранция, или още е в гаранция, е различно.Не е препоръка, но аз в такъв случай бих се доверил на сервизната книжка и бих продължил обслужването предвидено от производителя по график и не бих правил профилактично такова още при покупката.Другите цени колегата преди мен ти ги е дал.
Да продължа с очакваните разходи, приблизителни:
За регистрация в КАТ - около 100-на лв.
Гражданска - 150 лв.
Каско - към 1000 лв.
Нотариус - 20-30 лв
Оценка от застрахователя - 10 лв
За придобиване и последващ данък по ЗМДТ, според общината в която я регистрираш, ползвай този калкулатор - http://pariteni.bg/Calcs/13/8f14e45fceea167a7.html#
За проверката - ТМ Ауто.Ако ти се разкарва пък в Гърция.....там ще я прегледат още по-добре и из основи.
Успех и да се похвалиш.
Да продължа с очакваните разходи, приблизителни:
За регистрация в КАТ - около 100-на лв.
Гражданска - 150 лв.
Каско - към 1000 лв.
Нотариус - 20-30 лв
Оценка от застрахователя - 10 лв
За придобиване и последващ данък по ЗМДТ, според общината в която я регистрираш, ползвай този калкулатор - http://pariteni.bg/Calcs/13/8f14e45fceea167a7.html#
За проверката - ТМ Ауто.Ако ти се разкарва пък в Гърция.....там ще я прегледат още по-добре и из основи.
Успех и да се похвалиш.
Един съединител издържа около 200 хил. така че си пмисли че съвсем скоро ще трябва да дадеш още 600 - 1000 лева за оригинален съединител и по добре не се занимавай с разни други за да не стане както при мен 2 пъти съединител и 3 пъти амортесьори - най добре оригинални 

Toyota Avensis 2.0 D4, 147ps, 1AZ-FSE, 2006
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта