Otvarjane na dvigatel na E11
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
Да се отвори двигател и да не се сменят сегментите е малко тъпа работа.При заминала сонда вероятно е да имаш проблем с горивната система в повечето случаи е богата смес и това го показва диагностиката.За компресията и загуба на масло,не е гаранция че мотора е топ.Смяна на гумички е много изтъркан метод за отстраняване на проблема обикновенно без резултат.Сменят ли се гумички се прави ремонт на главата което в добрия случай значи ремонт на клапани,козметичен шлайф и нови гумички в лошия е нови водачи,клапани обработка или замяна на легла.Отвори ли се главата е наложително да се направи проверка и на блока и лагерите на коляновия вал,нови семеринги на същия-в добрия случай нови сегменти след почистване на буталата,по желание смяна на лагери ако са добре не е желателно,в лошия ремонт и нови части.
Как точно си представяш, сегментите да са аут и да има компресия колата?!Kiki написа:Това, че компресията е добра, не значи, че и маслосъбирателните сегменти са добри!?
Разбира се, че първо трябва да се сменят гумичките на клапаните, но ако пак гори масло ще трябва да се видят и маслосъбирателните сегменти.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Глупости... сваля се само капака на главата....katiahr написа:Това е много добра новина. Може ли малко информация как се сменят, защото в сервиза ми казват, че трябва да се отвори двигателя за смяна на гумички

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
diver написа:Глупости... сваля се само капака на главата....katiahr написа:Това е много добра новина. Може ли малко информация как се сменят, защото в сервиза ми казват, че трябва да се отвори двигателя за смяна на гумички

Аз и по горе в темата го казах на колежката, и току що и изпратих ЛС, да дойде да види на живо, как се сменят гумички, без да се купува гарнитура....
Освен това, и да са спекли сегменти, си има начин за оправяне, без да се отваря мАторя....

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Както гогато сипеш масло директно в цилиндъра след това мериш компресията и на разбит двигател ще покаже добри параметри.diver написа:Как точно си представяш, сегментите да са аут и да има компресия колата?!Kiki написа:Това, че компресията е добра, не значи, че и маслосъбирателните сегменти са добри!?
Разбира се, че първо трябва да се сменят гумичките на клапаните, но ако пак гори масло ще трябва да се видят и маслосъбирателните сегменти.
Само дет това се прави не за да има компресия а точно да се разбере че са сегменти а не гумички на клапани например....ing написа:Както гогато сипеш масло директно в цилиндъра след това мериш компресията и на разбит двигател ще покаже добри параметри.diver написа:Как точно си представяш, сегментите да са аут и да има компресия колата?!Kiki написа:Това, че компресията е добра, не значи, че и маслосъбирателните сегменти са добри!?
Разбира се, че първо трябва да се сменят гумичките на клапаните, но ако пак гори масло ще трябва да се видят и маслосъбирателните сегменти.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
Вярвай ми има...Ако например дълго е седяла и гумичките са станали бакелитчета например....sashoskiora написа:Няма двигател на който гумичките да са му заминали а сегментите да са перфектни/цилиндрите/. biggrin.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Благодаря на всички, но все пак не разбрах : Ако ги оставя да ми сменят само гумичките без да пипат друго и ми излезе по - евтино, да не направя грешка, защото това няма да ми реши въпроса генерално. В интерес на истината, смених свещите с нови и като че ли пуши по- малко. Може и да си въобразявам, но все пак какво мислите?
От финансова гледна точка първо смени гумичките без да сваляш главата, спестяваш гарнитура и шлаифане ~200 лв. Ако с това ти се реши проблема с харченето ,честито. Но ако не стане вече ще трабва да се отваря двигателя ,като минимум ще ти трябват нови сегменти и нова гарнитура.
По руските форуми предлагат и разкоксоване на сегментите ако са се запекли. Според тях закърпва положението за 1-2-3 години зависи колко караш.
Провери дали не са се образували отлагания в картера. Това става най-лесно като извадиш щеката за маслото и я ибършеш, трябва да се вижда чист метал без разни жълти кафеви и т.н. петна по нея. Петната говорят за кофти масло, нередовна смяна и за добавки. След смяна на маслото тези налепи се изчистват за около2000-3000 км и проблема който е бил замаскиран с някаква добавка се проявява отново.
По руските форуми предлагат и разкоксоване на сегментите ако са се запекли. Според тях закърпва положението за 1-2-3 години зависи колко караш.
Провери дали не са се образували отлагания в картера. Това става най-лесно като извадиш щеката за маслото и я ибършеш, трябва да се вижда чист метал без разни жълти кафеви и т.н. петна по нея. Петната говорят за кофти масло, нередовна смяна и за добавки. След смяна на маслото тези налепи се изчистват за около2000-3000 км и проблема който е бил замаскиран с някаква добавка се проявява отново.
За съжаление само с нови сегменти нищо не става, защото много скоро (3-4000км) новите кръгли сегменти добиват старата овална форма на цилиндъра и ефекта е нулев....ing написа:...трабва да се отваря двигателя ,като минимум ще ти трябват нови сегменти и нова гарнитура.
По руските форуми предлагат и разкоксоване на сегментите ако са се запекли. .




maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Т очно за това съм написал "КАТО МИНИМУМ" От там нататък този който го прави ще прецени какво трябва още да се прави , сменя и т.н. .diver написа:За съжаление само с нови сегменти нищо не става, защото много скоро (3-4000км) новите кръгли сегменти добиват старата овална форма на цилиндъра и ефекта е нулев....ing написа:...трабва да се отваря двигателя ,като минимум ще ти трябват нови сегменти и нова гарнитура.
По руските форуми предлагат и разкоксоване на сегментите ако са се запекли. .![]()
![]()
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Не си въобразяваш, но ефекта ще е краткотраен, докато зацапа и новите свещи.....А по въпроса ти с гумичките, имаш оферта на лични съобщения от 2 дена...Виж си пощата...katiahr написа: В интерес на истината, смених свещите с нови и като че ли пуши по- малко. Може и да си въобразявам, но все пак какво мислите?
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 2 госта