Отзиви за корола д4д 2.0 2007г.

mschu
Мнения: 19
Регистриран на: 13 Апр 2009 23:54
Местоположение: България

Мнение от mschu » 11 Май 2009 20:04

shtephan написа:Не е прахоляк,наистина си пушат ,но е нормално не се вълнувай и нашата и тя пуши даже хвърля чернилка при рязко натискане, и мерцедеси и баварки и лексуси бе щом е дизел си изпушва.Не знам имаш ли филтър за твърди частици,ако имаш наливай само хубава нафта,че почват едни чекове.Добра е машината не я натискай - леко и далеко ,както казваше един пенсиониран шофьор на пожарна.
Изпълнението което се продава в България, доколкото знам е без ДПФ. Иначе не ме притеснява особено, просто ми беше интересно дали при другите е така. Слагам ОМВ премиум дизел, мисля първите няколко хиляди да съм с такъв, по натам ше видим.
Изображение

Icoma
Мнения: 9
Регистриран на: 09 Май 2009 11:24

Мнение от Icoma » 11 Май 2009 21:51

Промоцията я хванах! Много се чудех дали да я вземам сега или на автосалона, че там обикновенно правят доста отстъпки ама желанието да я имам по скоро надделя. Дано да не съм се прецакал. А иначе не съм разбрал че е свършила прИмоцията :-)

Ще пробвам да си направя устата за стелките, въпреки че щом вече е поръчана и остава само да си я взема.....

Аватар
mysho
Мнения: 29
Регистриран на: 24 Ное 2008 10:06

Мнение от mysho » 12 Май 2009 14:39

mschu написа: Струва ми се че при подаване на газ по нанагорнище има наченки на пропушване отзад, прави ми впечатление при здрачаване на светлината на фаровете на колите зад мене. Някой друг с такъв двигател да е забелязал нещо?
Споко колега, дизел ли е, ще пуши. Моята е 1.4 D4D и като я настъпиш хубавичко си пропушва. Ама пък така всички зад теб се отказват да те гонят biggrin.gif

Иначе както каза и stephan дори мерцедеси и баварци дизелови пушат, с очите си съм го виждал. Карай и си свиркай, перфектна ти е колицата.

rokoko
Мнения: 5
Регистриран на: 28 Мар 2009 20:31

Мнение от rokoko » 25 Май 2009 19:02

Колеги тия короли с ремък ли са или с верига на газоразпределението,или както тук някъде четох че били директно зацепени(което не ми е много ясно как)

jsp
Мнения: 131
Регистриран на: 23 Юли 2006 21:44

Мнение от jsp » 15 Юли 2009 21:43

ТМА поставят калобраните за 1 час .... Техните са пластмасови и съм доволен - намалят доста омазването на колата отстрани с "нечистотиите" от нашите "пътища"...

Един минус който виждам досега - като паркираш до някой бордюр аз понеже винаги захождам със задницата към тях че отпред колата е много ниска - та калобраните почнах да ги търкам в бордюрите понеже намалят височината отзад ... Засега обаче не забелязвам нещо да съм им навредил - явно са доста гъвкави...

Дано не съм писал много късно, че отдавна не се бях заглеждал в тази тема.
Icoma написа:Здравейте на всички!

Съвсем скоро се надявам и аз да стана от семейството на Тойота. Утре ще внасям първата вноска за Корола 1.4 Д4Д-луна и от ТМ Ауто ми казаха, че до 5-6 дена след като я внеса, ще мога да си взема колата.

Ще се радвам, ако някои ми помогне с следните въпроси:

-Стелки
Има ли смисъл да си купувам от ТМ Ауто- Там гумените са 140лв. или мога да си намеря от някаде по-евтини, който да пасват добре и да са що годе качествени?

-Секретни гайки(стоманени джанти)
Пак същия въпрос.Виждат ми се много 100лв.
Ще се радвам някой да ме посъветва дали да ги вземам от ТМ ауто или да ме насочи към друго място.

Относно калобраните, не съм си поръчвал, но като чета темите из форума, явно ще ми трябват. Знае ли някой за колко време ги слагат и дали мога да ги накарам да и ги сложат преди да я взема?

jsp
Мнения: 131
Регистриран на: 23 Юли 2006 21:44

Мнение от jsp » 15 Юли 2009 21:46

mschu написа:
shtephan написа:Не е прахоляк,наистина си пушат ,но е нормално не се вълнувай и нашата и тя пуши даже хвърля чернилка при рязко натискане, и мерцедеси и баварки и лексуси бе щом е дизел си изпушва.Не знам имаш ли филтър за твърди частици,ако имаш наливай само хубава нафта,че почват едни чекове.Добра е машината не я натискай - леко и далеко ,както казваше един пенсиониран шофьор на пожарна.
Изпълнението което се продава в България, доколкото знам е без ДПФ. Иначе не ме притеснява особено, просто ми беше интересно дали при другите е така. Слагам ОМВ премиум дизел, мисля първите няколко хиляди да съм с такъв, по натам ше видим.
За момента и аз карам единственно ОМВ премиум дизел. Не съм наблюдавал някакви проблеми.

На около 4000-5000 км ( на около 5-6 резервоара )слагам и от добавката на STP дето е за чистене на дюзите.

Мнение дали е добре? Това го правя по съвет от ТМА ( приятел сред техниците им )

spinus
Мнения: 67
Регистриран на: 29 Юли 2007 12:44

Мнение от spinus » 15 Юли 2009 23:00

Същия автомобил на 25000км. Никакви проблеми, като изключим нескопосаното превключване на скорост от първа на втора и от втора на трета. От сервиза постоянно ме успокояват , че било нормално и всичко е наред.
Да ама днес се качех на една чисто нова /на 500км/ Шкода Октавия 1.6 MPI и останах очарован от скоростната кутия и от "мазното" и безпроблемно превключване на скоростите. А и не само от това....
Toyta Corolla 2.0 D4D

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 16 Юли 2009 21:11

верно скоростите на дизелите са най-големия минус.обаче може да се настрои при педала на съединителя.
обезшумяването на купето също не е на ниво,но човек може да го подобри чувствително с малко средства.някой тук се беше потрудил мисля.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

spinus
Мнения: 67
Регистриран на: 29 Юли 2007 12:44

Мнение от spinus » 16 Юли 2009 21:26

jim_beam написа:верно скоростите на дизелите са най-големия минус.обаче може да се настрои при педала на съединителя.
обезшумяването на купето също не е на ниво,но човек може да го подобри чувствително с малко средства.някой тук се беше потрудил мисля.
Колега ако обясниш как да настроя съединителя за да оправя скоростите ще съм ти много благодарен. Страшно много ме дразни това превключване.
Toyta Corolla 2.0 D4D

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 16 Юли 2009 21:49

Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

rashkov
Мнения: 99
Регистриран на: 07 Юни 2009 00:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rashkov » 17 Юли 2009 01:20

Добре де, а в ТМА не са ли наясно с този срещан проблем и да извършват настройването ? Аз лично не се оплаквам, но наистина има известна "дърводелщина" при превключването.

Иначе за нафтата, без да съм специалист, но не мисля, че трябва да се робува толкова много. Даже мойта работи много по-тихо със СПРИНТ дизел, а не премиум. Миналата седмица направих 8000км до Ла Коруня и назад, натоварена на максимум 2200кг с голямо ТУЛЕ отгоре. Над 150км/ч почваше доста да харчи. Засякох я между Венеция и Милано 300км и средна скорост 142км/ч. Даде 8.2/100. За тези 8000км як товар и темпо, изхарчи 1л. масло :( ... ма казват, че е нормално.
VERSO FORTE D4D 2.2
www.red-vertex.com

mschu
Мнения: 19
Регистриран на: 13 Апр 2009 23:54
Местоположение: България

Мнение от mschu » 20 Юли 2009 23:18

jsp написа:
mschu написа:
shtephan написа:Не е прахоляк,наистина си пушат ,но е нормално не се вълнувай и нашата и тя пуши даже хвърля чернилка при рязко натискане, и мерцедеси и баварки и лексуси бе щом е дизел си изпушва.Не знам имаш ли филтър за твърди частици,ако имаш наливай само хубава нафта,че почват едни чекове.Добра е машината не я натискай - леко и далеко ,както казваше един пенсиониран шофьор на пожарна.
Изпълнението което се продава в България, доколкото знам е без ДПФ. Иначе не ме притеснява особено, просто ми беше интересно дали при другите е така. Слагам ОМВ премиум дизел, мисля първите няколко хиляди да съм с такъв, по натам ше видим.
За момента и аз карам единственно ОМВ премиум дизел. Не съм наблюдавал някакви проблеми.

На около 4000-5000 км ( на около 5-6 резервоара )слагам и от добавката на STP дето е за чистене на дюзите.

Мнение дали е добре? Това го правя по съвет от ТМА ( приятел сред техниците им )
Аз врътнах вече близо 6000, но засега не съм слагал а и нямам планове скоро да слагам добавка. Още повече, че в Премиум дизела има добавки според хората които съм разпитвал в ОМВ.
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта