Благодаря наистина има ценна информация само да можеш да четеш руски/горе долу се справих/.Може ли някой да каже какъв е този плунжер и каква му е ролята тъй като е опоменат като ивентуален износен елемент при трудно палене в топло състояние.ing написа:Виж тези линкове да ли ще ти помогнат:
http://japancar.pp.ru/info/180.shtml
http://japancar.pp.ru/info/136.shtml
http://japancar.pp.ru/info/036.shtml
Палене Авенсис дизел
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Плунжера е едната част от плунжерна двойка. Например плунжер е иглата в разпръсквача.
Плунжер има и ГНП за всеки цилиндър...
Там допуските са такива, че не са за саморемонт ако не знаеш за какво точно става въпрос.
Не давай на никой да ти пипа ГНП ако не си абсолютно сигурен в качествата на майстора...
Плунжер има и ГНП за всеки цилиндър...
Там допуските са такива, че не са за саморемонт ако не знаеш за какво точно става въпрос.
Не давай на никой да ти пипа ГНП ако не си абсолютно сигурен в качествата на майстора...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
А ти няма ли най накрая да обясниш, кога точно го прави тоя проблем, и дали си проверил стартера и акумулатора...shterev написа:
Колеги някой няма ли да пише нещо компетентно по проблема с паленето на дизеловият мотор при загряло положение на Авенсис 2.0td-98г.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Проблема го прави когато е загряла и не винаги а само по някога.Като загася двигателя след 20-30 мин. ако запаля пак иска повече въртене а сутрин пали веднага било то студ или пек.Проверих стартера и майстора му смени четкодържателя и го почисти и гресира.Само несъм пробвал с друг акумулатор.martod написа:А ти няма ли най накрая да обясниш, кога точно го прави тоя проблем, и дали си проверил стартера и акумулатора...shterev написа:
Колеги някой няма ли да пише нещо компетентно по проблема с паленето на дизеловият мотор при загряло положение на Авенсис 2.0td-98г.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Ами така кажи, че стартера е проверен.... Акумулатора няма смисъл да го сменяш, щом казваш че върти но пали трудно, значи и той е ОК.... Остава варианта с проблем в горивната помпа, както съм ти писал в началото на темата....Но за да сме сигурни, другият път когато не ще да запали, откачи и буксата на термо-сензора и я пробвай да видим дали ще запали от раз, или пак ще иска повече въртене....Сензора е 89422С - на снимката...shterev написа:
Проблема го прави когато е загряла и не винаги а само по някога.Като загася двигателя след 20-30 мин. ако запаля пак иска повече въртене а сутрин пали веднага било то студ или пек.Проверих стартера и майстора му смени четкодържателя и го почисти и гресира.Само несъм пробвал с друг акумулатор.
http://www.japancars.ru/cat/toyota/imag ... 561B&s=0.5
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Ако е от помпата няма ли да го прави винаги.Това с датчика ще го пробвам и ще ти пиша.Мого благодаря.martod написа:Ами така кажи, че стартера е проверен.... Акумулатора няма смисъл да го сменяш, щом казваш че върти но пали трудно, значи и той е ОК.... Остава варианта с проблем в горивната помпа, както съм ти писал в началото на темата....Но за да сме сигурни, другият път когато не ще да запали, откачи и буксата на термо-сензора и я пробвай да видим дали ще запали от раз, или пак ще иска повече въртене....Сензора е 89422С - на снимката...shterev написа:
Проблема го прави когато е загряла и не винаги а само по някога.Като загася двигателя след 20-30 мин. ако запаля пак иска повече въртене а сутрин пали веднага било то студ или пек.Проверих стартера и майстора му смени четкодържателя и го почисти и гресира.Само несъм пробвал с друг акумулатор.
http://www.japancars.ru/cat/toyota/imag ... 561B&s=0.5
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Ако е от помпата, по нататък ще почне да ти го прави винаги, докато дойде един помент, когато напълно спира да пали.....shterev написа:
Ако е от помпата няма ли да го прави винаги.Това с датчика ще го пробвам и ще ти пиша.Мого благодаря.
Провери това което ти казах и дай резултата, за да разбера в помпата ли е причината или в центровката и....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
според мен е термосензора, както каза колегата, когато двигатела е леко загрят термосензора се залъгва и не включва (или включва за много кратко) подгревните свещи. само не знам ако се смени ще се реши ли проблема. кориозното е че зимата винаги паля, доста по-лесно отколкото лятото,и това е защото лятото изобщо не се включва подгряването (макар че съм чувал и други твърдения)
АVENSIS 2.0TD-комби
Пробвах като откачих куплонга от датчика но пак го прави.Направи ми впечатление обаче че като гася и паля в рамките на 10-15 минути няма никакав проблем а кто постои повече примерно 30 минути изгасена колата тогава не иска да запали.djofi_m написа:според мен е термосензора, както каза колегата, когато двигатела е леко загрят термосензора се залъгва и не включва (или включва за много кратко) подгревните свещи. само не знам ако се смени ще се реши ли проблема. кориозното е че зимата винаги паля, доста по-лесно отколкото лятото,и това е защото лятото изобщо не се включва подгряването (макар че съм чувал и други твърдения)
Марто кажи си мнението.Според мен е някакъв клапан който испуска нафтата и после иска повече въртене за да нагнети.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Щом няма промяна при откачен термо-сензор, значи проблема не е по електрониката....Но не е и клапан, защото ако ти изпуска клапан, и връща горивото обратно в резервоара, най много проблеми ще имаш със студеното палене....Най вероятно е , проблема да е в самата помпа...shterev написа:
Пробвах като откачих куплонга от датчика но пак го прави.Направи ми впечатление обаче че като гася и паля в рамките на 10-15 минути няма никакав проблем а кто постои повече примерно 30 минути изгасена колата тогава не иска да запали.
Марто кажи си мнението.Според мен е някакъв клапан който испуска нафтата и после иска повече въртене за да нагнети.
Направи още един опит, като не иска да запали, залей помпата с 1-2 литра студена вода(да я охладиш) и пак пробвай.....
Провери също, в такъв момент-дали до свещите отива напрежение....Може да е за 1-2 секунди, но трябва да подгреят....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Щом няма промяна при откачен термо-сензор, значи проблема не е по електрониката....Но не е и клапан, защото ако ти изпуска клапан, и връща горивото обратно в резервоара, най много проблеми ще имаш със студеното палене....Най вероятно е , проблема да е в самата помпа...martod написа:shterev написа:
Пробвах като откачих куплонга от датчика но пак го прави.Направи ми впечатление обаче че като гася и паля в рамките на 10-15 минути няма никакав проблем а кто постои повече примерно 30 минути изгасена колата тогава не иска да запали.
Марто кажи си мнението.Според мен е някакъв клапан който испуска нафтата и после иска повече въртене за да нагнети.
Направи още един опит, като не иска да запали, залей помпата с 1-2 литра студена вода(да я охладиш) и пак пробвай.....
Провери също, в такъв момент-дали до свещите отива напрежение....Може да е за 1-2 секунди, но трябва да подгреят....
Ако е нещо по помпата какъв е редът по нататък и колко горе долумще ми косва
Марто забелязах че положението на помпата е променяно.Не е точно на белязката а е мърдана на дясно.Казаха ми че има по голямо предварение за да може да пали през зимата лесно а лятото се връщала на закъснение за да може лятото да пали лесно.Има ли нещо такова или да продължавам да тествам описаните от теб варианти.shterev написа:martod написа:Щом няма промяна при откачен термо-сензор, значи проблема не е по електрониката....Но не е и клапан, защото ако ти изпуска клапан, и връща горивото обратно в резервоара, най много проблеми ще имаш със студеното палене....Най вероятно е , проблема да е в самата помпа...shterev написа:
Пробвах като откачих куплонга от датчика но пак го прави.Направи ми впечатление обаче че като гася и паля в рамките на 10-15 минути няма никакав проблем а кто постои повече примерно 30 минути изгасена колата тогава не иска да запали.
Марто кажи си мнението.Според мен е някакъв клапан който испуска нафтата и после иска повече въртене за да нагнети.
Направи още един опит, като не иска да запали, залей помпата с 1-2 литра студена вода(да я охладиш) и пак пробвай.....
Провери също, в такъв момент-дали до свещите отива напрежение....Може да е за 1-2 секунди, но трябва да подгреят....
Ако е нещо по помпата какъв е редът по нататък и колко горе долумще ми косва
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Има...shterev написа:
Марто забелязах че положението на помпата е променяно.Не е точно на белязката а е мърдана на дясно.Казаха ми че има по голямо предварение за да може да пали през зимата лесно а лятото се връщала на закъснение за да може лятото да пали лесно.Има ли нещо такова или да продължавам да тествам описаните от теб варианти.
Точно това се прави, като започне да пали по трудно на студено, дава се аванс на помпата, за да се компенсира износването на помпеният елемент....Ти не беше ли пускал и по рано такава тема ?...
До колкото се сещам, си някъде от района Карлово- Казанлък.
Обади се на ЛС. да ти дам координати и да дойдеш да ти я прегледам....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Как мога да те открия.Дай координати или тел.martod написа:Има...shterev написа:
Марто забелязах че положението на помпата е променяно.Не е точно на белязката а е мърдана на дясно.Казаха ми че има по голямо предварение за да може да пали през зимата лесно а лятото се връщала на закъснение за да може лятото да пали лесно.Има ли нещо такова или да продължавам да тествам описаните от теб варианти.
Точно това се прави, като започне да пали по трудно на студено, дава се аванс на помпата, за да се компенсира износването на помпеният елемент....Ти не беше ли пускал и по рано такава тема ?...
До колкото се сещам, си някъде от района Карлово- Казанлък.
Обади се на ЛС. да ти дам координати и да дойдеш да ти я прегледам....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта